Panasonic KX-TG7323

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG7323 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

MVSNR 30-11-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Heb set nu ruim een jaar in bezit en nu is bij twee van de drie handsets het beeldscherm kapot. Althans de tekst is verdwenen. En daarmee dus ook veel functionaliteiten. Verder beviel de telefoon goed, allen is nu de vraag of de winkelier dit probleem gaat oplossen.

silviavanbommel 19-08-2013

wij hebben hetzelfde probleem; is dit nog te vervangen en zo jaar hoe?

Oscar66 12-06-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Na een kleine twee jaar zijn twee van de die handsets binnen twee weken na elkaar uitgevallen. Dit waren de twee die 99% van de tijd in de lader stonden. Ook Panasonic heeft kennelijk dus een (beruchte) fout in het batterij-laadsysteem systeem zitten waardoor de levensduur van de batterij bekort wordt waarna het laadsysteem zelf faalt. Na een prettige ervaring was dit een flinke tegenvaller: verder was het een prima systeem.

tobias1952 16-10-2009

hoi
ik heb dit trio 1 maand in gebruik. geweldige set voor een prik.
handsfree perfekt inclusief achter in de tuin zonder storing of gekraak. gebruiksgemak zowel installeren ( fluitje van 1 cent ) als gebruiken helemaal top. kortom een aanrader voor een prima prijs.duurzaamheid ?

Mennas 26-05-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Perfecte telefoon. Hebben basisstation incl antwoordapparaat en in totaal 5 handsets in gebruik. Zeer eenvoudige installatie, goede kwaliteit.

Hebben ook Ziggo all in 1, geen problemen, nummerherkenning werkte direct.

Ik ben het eens met anderen voor mij dat de ringtones beter zouden kunnen zijn.

Echt een aanrader!

Ronald1978 18-04-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Sinds kort deze set in huis, istallatie heel eenvoudig, nauwelijks boekje nodig. Goed geluid, alleen weinig leuke beltonen.

Tegenvaller is dat de nummerherkenning niet werkt, ik bel met Optibel via mijn internetverbinding. Met mijn vorige telefoon (Swatch) was dat geen probleem. Heeft iemand hier ook problemen mee of een oplossing voor?

Verder lijken de handsets me redelijk duurzaam, alleen de 3 zachte knopjes moet je wel voorzichtig mee zijn.

w.meijden 17-04-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Perfecte telefoon. Met 3 handsets en een antwoordapparaat ook voor een super prijsje. Erg eenvoudig in installatie en bediening.Mooi design en prima geluidskwaliteit.Ringtones zouden wat beter kunnen. Nogal veel van hetzelfde, maar ja aan 1 duidelijke heb je in feite algenoeg. Een regelrechte aanrader!!

mspaan 30-03-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Goede keus, prijs/kwaliteit. Ik zocht een huistelefoon met antwoordapparaat voor niet al teveel geld.

Geluid is prima...tot nu toe nooit storing oid. Antwoordapparaat werkt goed en is evt op afstand mbv bijv gsm af te luisteren. Telefoonboek is makkelijk te kopieren van ene naar andere handset.

Verlichte toetsen en display zijn ideaal...geen geklungel meer in het donker.

Menu's van telefoon zijn eenvoudig en goed te begrijpen. Keurige gebruiksaanwijzing!

Nadeeltje vind ik de beperkte keus aan ringtones.

Kortom: absolute aanrader als een telefoon wilt met antwoordapparaat, die eenvoudig is te begrijpen, zonder teveel poespas en voor een aantrekkelijke prijs!

Bob B 02-02-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Prima set, werkt uitstekend. Ideaal is het kunnen kopiëren van het adresboek naar de andere handsets. Ik heb de set pas een paar dagen in gebruik, maar ben nu al dik tevreden.

Gerriehnn 17-01-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Gemakkelijke en simpele installatie van de handsets door een druk op de knop. Voor de overige instellingen heb je de handleiding nauwelijks nodig, doordat het menu in de handset heel logisch is opgebouwd, zeker als je reeds over een GSM beschikt. Automatische synchronisatie van datum en tijd tussen de verschillende handsets evenals gemiste oproepen en ingesproken boodschappen op het antwoordapparaat. Kopiëren van het (gehele) telefoonboek van de ene - naar de andere handset met een druk op de knop. De set beschikt over de mogelijkheden van handsfree bellen, gesprekken doorverbinden met een andere handset, vergaderstand, intern bellen tussen de verschillende handsets, alarmfunctie, etc.
De geluidskwaliteit is bovengemiddeld, helder en zonder veel ruis. De toetsen en display zijn goed afleesbaar mede vanwege de goede verlichting.
Het antwoordapparaat werkt heel eenvoudig en meldt bij een ingesproken boodschap de datum en tijd waarop de boodschap is ingesproken. Het antwoordapparaat kan tevens vanaf elke handset volledig worden bediend.
Een perfecte set, waar weinig tot niets op valt aan te merken. Gezien de kwaliteit en de vele mogelijkheden van de set is deze beslist niet duur.
Siemens levert weliswaar ook vrij probleemloze en goede apparatuur met uitgebreide mogelijkheden, maar daar hangt dan ook wel een veel hoger prijskaartje aan. Andere merken zoals bijvoorbeeld Philips kunnen niet tippen aan de kwaliteit en de mogelijkheden van deze set van Panasonic.
Beslist een aanrader dus.

Fred de Roode 30-11-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Ik ben nu een week in bezit van de KX-TG7323 telefoon.
Hiervoor had ik een philips telefoon, wat een orgel was dat vergeleken bij deze Panasonic telefoon. Goed geluid, makkelijke kopieer mogelijkheden van telefoon nummers naar ander telefoon toestellen. Goede geluidskwaliteit. Sommige mensen zeuren over de beltonen, ik heb er drie gevonden die goed bruikbaar zijn.Ik ben slechthorend en kon mijn vorige telefoons slecht horen als die over gingen en de panasonic gewoon fantastisch.Heel bedienings vriendelijk, heb de duidelijke handleiding amper nodig gehad.Kortom een hele goede koop en aan iedereen aan te raden.

perodemi 13-11-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Prima telefoon, gemakkelijk in gebruik, makkelijk met adresboek,nummerweergave prima. Met andere woorden een topproduct.

Nico12 10-11-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Perfecte telefoonset. Na een paar jaar Motorola met piepkleine zwarte toestsen is dit een verademing; Duidelijke (verlichte) toetsen, helder display.
Prima geluid, alles goed in te stellen. Het grote voordeel is dat gemiste gesprekken en teruggebelde personen op alle handsets worden gesynchroniseerd. Dat was bij de Motorola wel anders (geen synchronisatie, geen datum of tijd vermeld etc.). Installatie fluitje van een cent. Gekocht in een warenhuis, na 2 dagen al een vierde handset via internet erbij besteld. Zodra de batterijen erin zaten verscheen al een instructie op het display om de handset aan te melden. Enige minpunt (al vaker hier opgemerkt): de beltonen zijn werkelijk een lachertje, maar desondanks is dit een aanrader van formaat! Net gekocht, dus nog geen idee van de duurzaamheid, maar die zal wel goed zijn.

robert34 30-10-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Het eerste wat opvalt is het gemak waarmee de boel geinstalleerd wordt. Batterijen in de handset plaatsen en de stekker van het basistation in het stopcontact steken. Daarna melden de basisstaions zich zelf aan en kan er direct gebeld worden, zo simpel dus!
Het invoeren van telefoonnummers gaat zonder problemen en hoeft maar op 1 handset te gebeuren waarna ze vrij simpel naar de andere twee handsets zijn te kopieren.
De geluidskwaliteit is bovengemiddeld. Het klinkt helder en er is niet veel ruis waarneembaar.
De toetsen en display zijn goed afleesbaar mede vanwege de goede verlichting. Als de handset op de lader wordt geplaatst gaat er bovenop een lampje branden dat echter niet uitgaat als de boel geladen is. De display geeft dat wel aan maar die is op dat moment niet verlicht. Dat had dus slimmer gekund.
Het antwoordapparaat werkt heel eenvoudig en als de tijd en datum via de handset is ingevoerd dan wordt er na een ingesproken boodschap de datum en tijd weergegeven.
De mogelijkheid om het antwoordapparaat door alle speakers van de handsets te laten klinken heb ik uitgeschakeld omdat het een beetje teveel van het goede is om een ingesproken boodschap door het hele huis te horen.
Kortom ik heb van de aanschaf van deze set geen enkele spijt en kan hem alleen maar aanbevelen.

H.L. Karreman 13-10-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Het is een toestel met veel prima mogelijkheden. Echter, ik werk met een ISDN centrale en dat ging niet gioed. Het antwordapparaat werkte niet en de nummerweergave kwam ook niet door. Toch maar geretourneerd!

BobV 06-10-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Wel de hardware, niet de software... Wij willen ons basisstation boven neerzetten, vandaar dat wij op zoek zijn naar een telefoon waarvan het antwoordapparaat ook eenvoudig op de handsets te bedienen is. In de hoop dat dat bij de Panasonic het geval zou zijn heb ik de set vorige week gekocht.
Je begrijpt het al, helaas is het niet naar wens. Het toestel heeft wel een LEDje, maar dat geeft niet aan dat er een bericht is, maar dat het toestel aan het opladen is (wie interesseert dat?). Dus je moet toch goed op het display kijken.
Als er een bericht is, moet je via het menu naar de berichtenlijst, dus een stuk of vier toetsen indrukken. Dit terwijl er wel functietoetsen zijn die hiervoor gebruikt hadden kunnen worden. Twee gemiste kansen dus.
Verder is de set wel OK, het geluid is goed. Toch ga ik nu de Siemens C385 proberen.

Lex123 23-08-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Het vorige model (KX-TG7223) is de beste koop van 2008, terwijl deze set meer mogelijkheden biedt voor minder geld. De belangrijkste verbeteringen zijn: een telefoonboek voor 100 i.p.v. 50 nummers, de verlichte toetsen en een pixel- i.p.v. karaktergeoriënteerd display. Dit is werkelijk een fantastische set voor het geld. In prijs vergelijkbare sets van b.v. Philips en Siemens bieden lang niet wat deze set kan, aan mogelijkheden en vooral gebruikersgemak. Ideaal voor mensen die weinig moeten hebben van techniek. Wat ik vooral waardeer is: het bevestigen van een gemist gesprek wordt doorgegeven aan de overige handsets, het telefoonboek is zeer eenvoudig te kopiëren naar andere handsets en is te regelen vanaf één handset met een paar toetsaanslagen (beide bij b.v. Philips niet mogelijk). Ook werkt de hands-free functie zeer goed. Met name de “squelsh” is veel gevoeliger dan de vorige modellen (m.a.w. minder volume nodig bij terugspreken) en ook het antwoordapparaat werkt feilloos en is in bediening zeer gebruikersvriendelijk. Ik heb dit toestel voor mijn schoonmoeder van 70 gekocht die fluitend uit de voeten kan met de belangrijkste basisfuncties. Ik heb echt tijd besteed aan de juiste keuze en meerdere merken zelf uitgeprobeerd. Ik vond van alles wat ik uitgeprobeerd heb het meeste “niet van deze tijd”, maar van deze set ben zeer onder de indruk. Dat “beste koop” predikaat mag wat mij betreft zo overgeheveld worden van het vorige naar dit model.

Basmobiel 04-08-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7323

Afgelopen vrijdag de 7323 af kunnen halen in Utrecht.
Verpakking + documentatie:
Enorm goed en zeer uitgekiend verpakt (in China). Je vraagt je af hoe ze zo'n bouwdoosje kunnen verzinnen. Ziet er verzorgd uit met goed instructieboekje. Helaas verzandt de tekst wel eens in volstrekt overbodige (voor ons logische) veiligheidsvoorschriften, maar dat voorkomt nu eenmaal aanklaagakties van derden.
Uiterlijk: Keurige telefoon om te zien. Duidelijke verlichte toetsen + helder scherm. Duidelijke letters. De 3 sets (1 x basis + 2 extra) ogen modern en met zorg èn goed in elkaar gezet/ontworpen. Geen slordige uiterlijkheden.
Ergonomie: Goede grote en duidelijk leesbare knoppen, tevens letters op het scherm. Contrast scherm goed in te stellen. De set met prettig gewicht ligt goed in de hand.
Menu: logisch opgezet en hierdoor snel wijzigingen aan te brengen in instellingen. Ook adressen naar overige 2 tstn kopiëren fluitje van een cent. Simpel!!
Minder= misser van Panasonic: Beltonen!
Zoals elders bij andere Panasonics, o.a. 7223 heeft iemand inderdaad achter een simpele synthesizer een aantal dingetjes op schijf gezet. Jammer!!(lees bijna lachwekkend) Echt redelijk bruikbaar zijn 4 van de plm 15 melodietjes/tonen.
Maar dit is dan ook tot nu toe het enige minpunt.
P.S. Elders werd gevraagd naar doorschakelen: gaat middels instellingen van je provider en niet alleen door de telefoon. Telefoon is dus alleen een werktuig. In mijn geval UPC-kabel: perfect. *21 tlfnr / #21 .
Conclusie: Mijns inziens zeer goede en gebruiksvriendelijke set, zéker vergeleken bij Siemens/Philips of Profoon.
Aanrader dus. Duurzaamheid nog onbekend, maar ziet er goed uit!