Fysic Big Button Telefoon FX-6030

Gigaset A220A

8,1

jan 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
De Fysic 6030 is aangeschaft ter vervanging van een ouder telefoon. Geluid is prima, voor ouderen is het gebruiksgemak helaas minder de oude. Knoppen en display zijn prima. Er ontbreekt een goede aanduiding van bellen (groen) en einde gesprek (rood), Daarnaast hebben deze knoppen een dubbele functie, dat is voor ouderen niet handig. Duurzaamheid nog niet te beoordelen.

Rolf 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Grote toetsen, makkelijke bediening

Zocht voor mijn moeder telefoon met 3 toestellen en zonder antwoordapparaat. Fysic FX-6030 voldoet precies aan mijn moeders standaard. Makkelijk menu, grote toetsen. Jammer dat er geen gedeeld telefoonboek op zit. Alle geheugens moeten op elk apparaat apart worden ingevoerd.

Pluspunten

• grote toetsen
  • makkelijk menu

Minpunten

• geheugen apart invoeren

Winter 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

De FX-6030 bestaat uit een samenvoeging van de FX-6020 en FX-6000. Het basisstation van de FX-6000 wordt alleen als oplader gebruikt. Ik heb de telefoon zojuist bij mijn moeder van 88 geïnstalleerd. Ze vindt haar oude toestel echter handiger dan deze, maar misschien vraagt het gewenning. De grote toetsen en oproeptoon vielen meteen in de smaak. De toetsen M1 t/m M3 zijn handig in een noodsituatie. De handleiding schiet echter tekort bij de beschrijving van het programmeren van die toetsen. Met een beetje proberen lukt het echter wel. De handset van de FX-6000 moet apart op het basisstation van de FX-6020 worden aangemeld maar dat geeft geen problemen.

Maurice 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goede geluidskwaliteit,grote toetsen en makkelijk aan te melden op het basisstation.Ideaal voor senioren