Siemens Bluetooth Stereo Headset

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens Bluetooth Stereo Headset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

MB80 04-02-2011

Deze telefoons nu ruim 2 jaar in ons bezit en wij zijn dik tevreden. Hiervoor een philips trio gehad met antwoordapparaat en hievan gingen binnen 1 jaar 2 toestellen kapot. Nu dus Siemens...en erg tevreden. Goed geluid, simpel in gebruik en voldoende functies. Kortom erg tevreden.

Schiedammer 05-11-2009

Heel tevreden over deze Siemens telefoon. Overal goed bereik (rijtjeshuis drie verdiepingen). Inderdaad soms een storende ruis, soms wat meer soms wat minder, dat is wel zonde.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
De ringtones zijn wat minder leuk dan mijn vorige Philips telefoon (10 jr oud maar wel stukken duurder toendertijd).
Alle waar naar zijn geld.

Ik heb een Nederlands model, via internet gekocht (Bol.com - of mag ik dat hier niet schrijven?!)

Kan nog niets zinnigs zeggen over duurzaamheid omdat ik hem nog geen week in huis heb.

Marco_N 03-08-2009

Toestel gekocht via internet (Duits model) Bij ontvangst gewoon de oude aansluitkabel eraan en geen probleem.

Toestel geeft goed geluid en is voldoende instelbaar. Ook het bereik (eensgezinswoning met 3 verdiepingen) levert geen problemen op.

Kortom goed toestel wat gewoon doet wat hij moet doen.

claudia de wolff 28-07-2009

We hebben de Siemens set nu een aantal dagen in gebruik en we zijn zowel tevreden als ontevreden. Tevreden over de mogelijkheden, het geluid tijdens het bellen, telefoonboek etc. Ontevreden over slechts 2 dingen, t.w. als we bellen met het hoofdtoestel op de begane grond, vinden we dat het toestel een echo heeft, waardoor je jezelf hoort. Verder is het bereik met het telefoontoestel op de 2e verdieping slecht omdat de verbinding met het moedertoestel vaak wegvalt. Pas als we in het trappenhuis gaan zitten bellen, is het bereik er wel (echter niet zo handig....). We hebben een nieuwbouwhuis, maar we vinden dit wel héél erg vervelend!!!

JeroenH 12-06-2009

Wij hebben de telefoon nu bijna een week in het bezit. Het toestel bevalt heel goed. Zeer eenvoudig te installeren.
Telefoonboek invoeren is een peuleschilletje en het kopieren van het telefoonboek naar de andere handsets is kinderspel.

Lijst met gebelde nummers of gemiste oproepen wordt met iedere handset gesynchroniseerd, ideaal!

Tot op heden hebben we 1 klein negatief punt aan deze telefoon kunnen ontdekken.
Door de piano-lak achtige cover zijn vingerafdrukken en afdrukken van je oor zeer goed zichtbaar.
Na een telefoongesprek ziet de telefoon er dus minder schoon uit (tenzij je de telefoon ver van je hoofd houdt tijdens het bellen).

rob s 11-06-2009

ben sinds een week in het bezit van dit toestel werkt perfect licht goed in de hand zeer duidelijk geluid makkelijk in te stellen mooie vormgeving ben uiterst tevreden.

Bull72 19-04-2009

Geweldig apparaat. Geluidskwaliteit is erg goed. Ook het aantal mogelijkheden is ruim voldoende aanwezig.
Een kleine greep:
- intern doorschakelen naar gewenst handset
- handsfree ook op handsets
- synchroniseren adresboek vanaf 1 handset
- activeren antwoordapparaat vanaf elke handset
en de lijst gaat maar door...

Menustructuur is erg duidelijk. Enige minpuntje was het instellen van nummerweergave. Mijn modem (zyxel) stond standaard op dtmf signaal. Daar kan Siemens niets mee. Zorg dat je eventuele modem een FSK signaal kan afgeven en je Siemens heeft nummerweergave.