Gigaset SL930A - Reviews

5,8

Frans 01-06-2016 Product half jaar in bezit

Spijt van aankoop

5,2
Ik had de telefoon direct terug moeten brengen. Nu blijft aan het opstarten en is onbruikbaar. Al twee keer terug geweest maar het resetten heeft geen resultaat. Kost veel tijd en ergernis.

f.m.mulder 13-02-2016 Product jaar of meer in bezit

6,2
Niet aan te raden, heb twee van deze apparaten gekocht, alle twee resetten ze spontaan op verschillende momenten per dag, dus ook als je aan het bellen bent, waarna de verbinding verbroken is. Al twee keer terug gestuurd ter reparatie. Heeft niets opgelost.

Bert 02-01-2016 Product half jaar in bezit

5,6
Dit is mijn tweede toestel met dezelfde mankementen...een hopeloos toestel, maar het is ook voor de tweede keer een enorme miskoop. Bijna elke dag resetten dmv het uit en weer herplaatsen van de accu. kortom NIET KOPEN !!

Drs_Koffielut 14-01-2015 Product maand in bezit

2,5
De door Gigaset ontwikkelde apps werken slecht, vooral van antwoordapp slaat vast, laat de juiste personen niet zien, ed. Batterij werkt 18 uur in standby, dus zonder ermee te bellen. De verbinding met het basisstation valt regelmatig weg. Handige functies welke op oude Gigaset toestellen wel zaten zijn verdwenen. Voor uitgebreide review zie tweakers. Mijn commentaar in zowel Engels als Nederlands naar Gigaset gestuurd en daar wordt niets mee gedaan omdat men de arrogantie heeft dat ik eerst al mijn gegevens moet achterlaten voordat men een klant serieus wenst te nemen (dit over prima functionerende email moeten vernemen).

Ron67 26-06-2014 Product paar dagen in bezit

5,4
Toestel aangeschaft ter vervanging van de gigaset S820a. Dit toestel kan veel, maar mist voor mij een belangrijke functie die op de andere (goedkopere) toestellen wel zit. Dat is namelijk de mogelijkheid om het belsignaal ’s-nachts tijdgestuurd uit te schakelen met uitzondering van bepaalde telefoonnummers, familie bijvoorbeeld.
Daarnaast merkt je dat de processor te langzaam is om deze Android versie soepel te bedienen.Ook de kwaliteit van het scherm laat te wensen over. De duurste consumententelefoon ooit door Siemens gemaakt, maar mist essentiële functies en werkt niet soepel genoeg.
Dit toestel gaat retour, hopelijk komt er snel een opvolger met betere specs.

hans NL 17-03-2014 Product paar dagen in bezit

5,8
De gegeven score is niet reel ( niet in gebruik genomen , gaat retour) maar is meer om aandacht te trekken Ik heb de telefoon aangeschaft vanwege de smart functies op de telefoon ,lees oa de skype app Helaas werkt skype niet ( skype app via google play) Dit terwijl de skype applicatie nog wel een prominente rol speelt om deze telefoon te kopen is ( website siemens) De Siemens gigaset helpdesk heeft me schriftelijk laten weten dat Siemens alleen verantwoordelijk is voor het eigen Dect telefoondeel. Volgens de helpdesk vallen alle app klachten onder de verantwoordelijkheid van Google ( android software). MAW Siemens neemt niet zijn verantwoordelijkheid bij dit product. Aangezien je deze telefoon waarschijnlijk koop vanwege het smartphone deel kan je dus flink worden teleurgesteld zoals ik nu ben. Het blijft namelijk een gok of een app werkt ja of nee Even ter info. Als je skype installeer ben je wel online en kan je naar een andere skype client een text bericht sturen. Echter zodra je wil bellen gaat de telefoon in een soort reset. Daarna krijg je de melding dat je een oproep heb gemist. ( dit is voor zowel bellen als gebeld worden)

adjanus2 04-02-2014 Product maand in bezit

De Siemens SL930A was mijn keus nadat bij mijn oud station na 14 jaar de lader het begeven had.
De oude handsets kon ik gewoon weer aanmelden. (voor o.a. intern te bellen en doorschakelen)
De SL930A is een degelijk toestel dat veel mogelijkheden heeft, zeer goed geluid en
de bediening erg gemakkelijk is. Een paar maanden in bezit.
Het enige verschil met een Android mobiele telefoon is dat er geen camera in zit.