Panasonic KX-TG6861 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Beste deals -4% Laagste prijs ooit!
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

e********@o********** 18-07-2023

Niet kopen.

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6861

Deze panasonic zou perfect zijn voor ouderen,nou mooi niet.Een nummer uit nummerlijst opzoeken gaat veel te langzaam.De handleiding snapt denk ik niemand iets van en het geluid is een drama voor mensen die slechthorend zijn.Ik heb dit apparaat bij de BCC gekocht en daar wisten zij ook niet precies de werking van dit ding.Weggegooid geld dus.Ik heb meerdere Panasonic telefoons in het verleden gehad zonder problemen.Daar hoord deze dus niet bij .Apparaat verdwijnt in de vuilniszak.

veel te ingewikkelt apparaat 14-04-2023

veel te ingewikkelde handleiding/gebruiksaanwijzing.

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6861

er werd mij verteld, dat deze telefoon uitermate geschikt zou zijn voor ouderen, maar niets is minder waar.
Na 1 jaar van ellende heb ik hem maar weer opgeborgen in een kist want OOK de beschrijving is veel te ingewikkeld en haast niet uitvoer baar en DAT is mijn mening. Meestal worden die handleidingen geschreven in het buitenland door hoog geleerde personages en als IK dat dan met mijn nuchtere Nederlandse verstand dat moet begrijpen,. nou nee
Wel is het geluid erg goed en ook het aanzicht, maar om hem te gebruiken moet je volgens mij niet ouder zijn dan 25.

Pluspunten

• het apparaat zelf qua aanzicht.
  • goed geluid dat wel
  • ik heb nu gewoon een mobiele aangeschaft.

Minpunten

• zeer ingewikkelde handleiding.

s************@g******** 25-12-2022

tefo niet geschikt voor ouderen.

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6861

op aanraden van de verkoper als zou deze bij uitstek geschikt zijn voor de ouderen onder ons, MAAR dat klopt dus NIET helemaal, IK vind het wel een mooie telefoon, maar de gebruiksaanwijzing is zoals altijd weer door een professor geschreven die het ALLEMAAL snel en goed snapt, maar ik moest mijn kleine neef erbij halen die het voor mij heeft geïnstalleerd. Ik heb de vaste tefolijn maar opgezegd en de tefo ligt in de kast en ik bkl nu alleen nog via mijn mobiel en DAT werkt top!

Pluspunten

• zoals het apparaat eruit ziet
  • geluid is prima

Minpunten

• handleiding zoals altijd veel te ingewikkeld.

s************@g******** 06-09-2022

miskoop van de maand

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6861

deze telefoon zou speciaal voor ouderen zijn gemaakt zodat dit apparaat handig te bedienen zou zijn..nou niets is minder waar want ze liggen al in de vuilnisbak! heb nu een Philips grkocht en de gebruiksaanwijzing daarbij is 10 x duidelijker dan die panasonic...en nu ben ik weer blij....

Pluspunten

• gewicht en aanzicht
  • afmeting

Minpunten

• zeer slechte handleiding
  • de handleiding is veel te ingewikkeld!

Dutchsailor 19-05-2022

een totaal waardeloos apparaat!!!

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6861

De beschrijving is zeer summier en het apparaat zou voor de ouderen onder ons zijn, MAAR je hebt een universitaire opleiding nodig om dat apparaat te snappen! ZELFS de medewerkers BIJ Panasonic EN bij BCC konden mij amper helpen,
Probeer eens een ingevoerd telefoonnummer te wissen, DAT GAAT JE NOOIT LUKKEN!~
Kortom de slechtste thuis telefoon die ik OOIT heb gekocht!

DIT APPARAAT NIET KOPEN DUS want u komt echt van een koude kermis thuis!
Wat een waardeloos appartaat!

Pluspunten

• de duidelijkheid van de cijfers

Minpunten

• telefoonnummers zijn NIET te verwijderen
  • ZEER ONDUIDELIJK voor de ouderen