Philips Draadloze telefoon D2054B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Draadloze telefoon D2054B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Berada1 09-04-2014

De nieuwe DECT telefoon van Philips doet wat het belooft. Het enige kleine manco is de erg summiere gebruikershandleiding, maar met enig zoeken op de website www.philips.com/welcome vind je een uitgebreide toelichting!

Angela de Ruijter 27-03-2014

We moesten even wennen omdat we Siemens Gigaset gewend waren. Die vinden wij iets makkelijker in gebruik en klinkt minder blikkerig. Ook vinden we de mogelijkheden van de beltonen wat beperkt, je hebt niet veel keuze en ze mogen wel wat moderner klinken. Bij de Gigaset kun je de beltoon na een bepaalde tijd zachter laten gaan, handig als de kinderen bv op bed liggen 's avonds. Verder prima telefoon!

jannie de vries 26-03-2014

Wij zijn erg blij met deze telefoon, 4 telefoons , overal bereikbaar. Liggen stevig in houder, oude viel er vaak uit, prettig in gebruik. Zien er mooi uit. Super

jannie de vries 26-03-2014

Wij zijn heel blij met deze telefoonset , op 4 plaatsen zijn we bereikbaar. Telefoon staat stevig in houder. Prettig in gebruik. Ziet er mooi uit. Gemakkelijk te installeren. Super

acm.vanhelvoort 21-03-2014

Het zijn mooie en handzame toestellen, gemakkelijk te installeren ook met de korte gebruiksaanwijzing, de bediening is heel eenvoudig het, geluid tijdens gesprek en via intercom is super . De toestellen geven gemiste gesprekken aan op datum en tijd het geen heel bruikzaam is. Het antwoordapparaat is gebruiksvriendelijk en ook heel handig. De reikwijdte is ruim voldoende en zuiver in geluid.
Een aan te bevelen aankoop waarvan je geen enkele spijt zult krijgen.

VanDoorn 16-03-2014

Goedkope set van 4 (huis)telefoons maar wel van een goede kwaliteit.
Handset ligt lekker in de hand.
Ingebouwde antwoordapparaat heb ik niet nodig ivm voicemail van Ziggo. (heb antwoordapparaat ook niet aan staan).
Mis wel de babyfoonfunctie van mijn vorige toestel (die belde bij geluid naar een interne telefoon of een buitenlijn)
Basisstation staat beneden en goed bereik/gesprek mogelijk met losse handset op de 2e verdieping (door betonnen muren en vloeren).

Kortom: Zoals bellen bedoeld is. Ben tevreden

hvgl 19-02-2014

De geluidskwaliteit van de D2054B is prima. Het is een hele verbetering tegenover mijn vorige toestel, nu kan ik de andere persoon goed horen en ben ik duidelijk verstaanbaar. Dit is ook zo bij de handsfree functie.

De mogelijkheden zijn voldoende voor een telefoontoestel. Handsfree bellen is mogelijk en het apparaat heeft een handig antwoordapparaat.

De installatie is gemakkelijk en voor iedereen uitvoerbaar. De telefoon is gebruiksvriendelijk door de goed werkende knoppen en het oplichtende scherm (oranje). Ligt goed in de hand.

Niet het onbelangrijkste is de mooie vormgeving. De telefoon heeft een eenvoudig, maar mooi design. Zo hoort een huistelefoon eruit te zien.

In het kort: de D2054B is een aanrader!

TessHendrikx 05-02-2014

Ik gebruik nu al een aantal dagen de Philips D204Bquatro en ik ben erg tevreden. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. De telefoon was gelijk makkelijk in gebruik. Het sprak eigenlijk wel voor zich. Ik heb geen problemen gehad met het instaleren van de juiste beltoon en het volume van de telefoon. Ook het instellen van de voicemail ging erg gemakkelijk.

Ook de vormgeving vind ik prima. Het is een standard telefoon die fijn in de hand ligt. Het uitelijk is modern en niet erg opvallend. Ook vind ik het fijn dat de knopjes van rubber zijn. Dit vind ik fijner dan van plastic aangezien die naar mijn ervaring sneller kapot gaan of blijven hangen.

Naar mijn mening zijn er voldoende mogelijkheden op de telefoons, maar ik ben in dat opzicht ook niet veeleisend. Voor mij moet je met een telefoon kunnen bellen en welke beltonen of andere zaken eraan zitten, maakt voor mij helemaal niks uit. Vandaar dat ik de telfoon ook op een 9 heb beoordeeld over de mogelijkheden. Ik vind goed is goed.

Daarnaast vind ik het erg fijn dat deze telefoons per vier werden geleverd. Zo heb ik er op iedere verdieping een en ook een op de badkamer. Dit klinkt misschien vreemd, maar het is fijn dat je gewoon lekker warm op de badkamer kan blijven wanneer de telefoon gaat. Voorheen liep ik dan altijd half nat naar de slaapkamer, maar nu heb ik de telefoon gewoon binnen handbereik.

Ik kan dus al met al zeggen dat ik dik tevreden ben met mijn aankoop.

Het geluid is goed. Hoewel het geluid niet heel helder is, ben ik er tevreden mee. Je weet dat je van vier telefoons voor deze prijs niet een headphone gelijkwaardig geluid mag verwachten.

31759 16-08-2013

update, werkt nog steeds uitstekend, ook de gebruiksduur zonder tussentijds opladen klopt, ik ben 11 dagen niet thuis geweest en de stroom stond van lader af en ik kon er nog mee bellen toen ik thuis kwam.

31759 28-04-2013

geluid uitstekend, ook met handsfree functie
makkelijk zoeken en bladeren, goed antwoord
apparaat ook beter dan vorige telefoon om in
te stellen, en 4 sets voor de prijs van
72 euro nog redelijk goedkoop

marcconny 29-04-2013

Hallo

Waar kan ik deze telefoon voor € 72,00 kopen?

groetjes Marc,