Philips Draadloze telefoon met antwoordapparaat D4052W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Draadloze telefoon met antwoordapparaat D4052W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

knubbe 23-01-2014

Hele fijne toestellen ! Zou niet weten wat ik nog meer van een dergelijke huistelefoon zou moeten verwachten.
De toestellen zijn licht gebogen waardoor ze erg fijn in de hand liggen, ook klemmen ze prima tussen schouder en oor in tegen stelling tot de huidige smarthones ;)

Instellen is ook geen enkel probleem, duidelijke handleiding is bijgevoegd maar eigenlijk spreek alles al voor zich.
Telefoonboek wordt automatisch gesynchroniseerd wat heel fijn is, dit deed mijn vorige toestel namelijk niet waardoor je vaak nummers mist en op zoek moest naar de andere telefoon uit de set..

Duurzaamheid is moeilijk te beoordelen na een maand de telefoons gebruikt te hebben maar je kan zien dat ze gewoon heel degelijk gemaakt zijn waardoor ik ook op dit vlak geen problemen verwacht.

PatriciaBol 18-12-2013

Deze telefoon heeft een strakke witte vormgeving en ligt heel fijn in de hand, de handsets zijn ook niet recht maar licht gebogen.

De voicemail is zeer gemakkelijk in te spreken, na te luisteren en te wissen,maar voornamelijk ook simpel aan en uit te zetten door een knopje op het basisstation.

De batterij gaat zeer lang mee.

Persoonlijk vind ik het synchronisatie proces tussen de telefoons het grootste pluspunt. Het telefoonboek wordt namelijk automatisch gesynchroniseerd.

Beltonen zijn afzonderlijk van elkaar in te stellen.

Kortom, ik ben echt blij met mijn aankoop !