Gigaset S820

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset S820 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Uzziel 13-12-2013
Geschreven voor: Gigaset S820

Een prima toestel, veel mogelijkheden met aanraakscherm. Mijn contacten heb ik heel makkelijk van mijn andere Gigaset over kunnen zetten op deze. De batterij gaat heel lang mee, toetsen en scherm zijn makkelijk te bedienen, verder heel overzichtelijk.
Toestel ligt makkelijk in de hand, is wel redelijk groot. Voorheen had ik een Gigaset 375, deze was ter grootte van een GSM. Vond ik wel cool, maar de toetsen waren moeilijk in te drukken. Met dit toestel gaat dat veel makkelijker.
Ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid, pas een paar weken in gebruik. Het ziet er in ieder geval wel stevig genoeg uit.

ElmoLien 05-01-2013
Geschreven voor: Gigaset S820

Als je al met een smartphone kunt omgaan wijst dit ook vanzelf de weg.
Hij is makkelijk in te stellen.
Ik heb telefoon nummers vanaf mijn HTC X One overgezet via Bluetooth naar 1 van de headsets.
Je moet het wel 1 voor 1 doen.
Dat ging heel erg goed.
Daarna heb ik de nummers van de ene headset via bluetooth naar de andere headset S820H over gezet.
Gelukkig gingen die toen wel allemaal tegelijk over naar de andere headset.
Ik vind het alleen een klein beetje jammer dat de telefoon net zo groot is en dik als de gigasets van vroeger.
Maar verder zijn ze heel duidelijk en helder kwa geluidskwaliteit en scherm.
Toetsen zijn van glad glas achtig plastic.
Dus de toetsen kunnen niet meer vervagen door slijtage.
Bij gemiste oproepen begint het envelopje rood te knipperen.
Standby tijd is zeker een week in het begin.