Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB op Kieskeurig.nl.

Jaimy Zwart 20-02-2019

Écht waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Top ding! Allereerst is het gewoon een mooie tablet. Design ziet er nice uit, de mat zwarte achterkant is erg mooi. Batterij is echt amazing, gaat zo 2 volle dagen mee! Scherp is geen OLED helaas, maar dit stoort niet perse aangezien het scherm er wel van goede kwaliteit uitziet. Daarnaast is het geluid uit de speakers geweldig! Het geeft zelfs nog een béétje een surround effect. Camera's zijn allebei shit. Serieuze foto's maken? Dont even think about it. De cameras zijn er enkel voor apps als Snapchat etc. Momenteel runt deze tablet Android 8.1, waardoor sommige fijne functies van Android 9 nog ontbreken. Gelukkig is het een kwestie van wachten, uiteindelijk komt deze update er wel voor deze tablet. 32gb is voldoende opslag, je kunt een micro-sd aanschaffen en hier vrijwel alles opzetten (ook alle apps). Deze tablet heeft niet de snelste chip. Dat kun je merken, maar dan moet je hem wel eerst flink aan het werk zetten (je apps nooit afsluiten of zware games). Met een USB-C naar USB adaptertje (€1,50 bij Action) kun je van alles met deze tablet. Een USB-stick openen? Geen probleem. Een toetsenbord en/of muis aansluiten? Het werkt gewoon! Je USB ventilatortje laten draaien? Dat kan ook. Kortom: echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Geweldige luidsprekers
  • Grote batterij gaat 2 dagen mee
  • Optie voor micro-sd
  • Geen OLED, wel prima scherm
  • Sterke flash, handig als zaklamp

Minpunten

• Zeer slechte camera's
  • Voorlopig geen update naar android 9

Robinn 10-01-2019

Echt een TOP tablet!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Ik vind het echt een TOP tablet ik heb nog nooit zo'n snel ding gehad echt waar ongelofelijk waar de technologie naar toe kan niet wachten op de toekoms

joop 18-11-2018

grote scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

zeer goede produkt zekker een aanrader ben er zeer tevreden mee goed ook in gebruik erg makelijk te bedienen

Goede tablet 20-06-2019

Grote en goedwerkende tablet !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Na enig vergelijken ben ik toch (weer) bij Samsung geëindigd....
Duidelijker als dit kunnen ze het niet maken, simpel en DUIDELIJKE uitleg over het hoe of wat je er wel of niet mee kan doen.
Werkt ondertussen ook op de laatste Android-versie (Pie)

Pluspunten

• Duidelijke omschrijving en gebruiksaanwijzing
  • Accuduur
  • Zeer goed en "diep kleuren" scherm
  • Een hele lading aan apps
  • Complete levering met lader en kabel

Wilma1973 14-01-2019

Handzaam en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Ik ben zeer blij met de tablet, snel ingesteld en gebruiks klaar. Mooi formaat om op te kijken, we hadden hiervoor een iets kleinere.

Samsung tablet 11-01-2019

Mooi groot scherm, zeer snel en gaat lang mee ! I

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Ben zeer tevreden! Veel sneller dan mijn vorige tablet. Makkelijk te bedienen!
Echt een aanwinst, nog beter dan ik had verwacht!

Pluspunten

• Alles!

Anoniem 07-01-2019

Mooi, strak, stevig en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

We hebben gelijk twee stuks gekocht als tekst/noten ondersteuning binnen onze band. Het zijn mooie, compacte tablets en eenvoudig in gebruik. Mooi scherm en solide behuizing. De 32 gig intern geheugen is voor ons doel meer dan genoeg.
We zijn er erg blij mee!

Trebwo 10-06-2020

Goede aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Zeer tevreden over deze tablet. Is snel. Kan lang online/offline werken. Filmpjes opnemen en bewerken zonder problemen. Ook office werkt petfect. Met externe muis en toetsenbord is het ook perfect.
Al met al .....ik ben zeer tevreden

Jopie steijn 14-07-2019

Snel, duidelijk, scherp.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 64 GB

De samsung tab A 64 gb is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat.
Maat scherm is duidelijk, Fijn om tekst te typen.
Is snel, en heeft veel mogelijkheden.
Ik ben geen digi expert, maar kan hier heel goed mee werken.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Anneke 11-07-2019

lekker buiten ziggo go kijken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB / 4G

ik wil hem aanschaffen om lekker buiten Ziggo go te kijken. de rest doet mijn smartphone wel. die van alle gemakken is voorzien. maar om er een complete film op te zien. vind ik het scherm te klein voor. vandaar deze mooie tablet. het moet dan ook persé samsung zijn. andere merken wil ik niet.

JMV 15-03-2019

Goed scherm , prettig in de hand en goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik was op zoek naar een tablet om snel iets te kunnen opzoeken, wat te kunnen lezen en te internetten. Deze tablet voldoet aan die wensen. Daarnaast kan er mooi een spelletje op worden gespeeld en muziek op worden opgeslagen. Camera is wat minder maar daar heb ik al een telefoon voor. De oplaad tijd had iets korter gemogen.

Heeft geen fysieke home toets en sluit goed aan bij de samsung galaxy S serie.

Pluspunten

• Scherm
  • Accuduur
  • Opslag
  • Uitbreidbaarheid

Minpunten

• Camera
  • Oplaadtijd

eddy1978 09-02-2019

perfecte tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

mooi en fijn in de hand liggende tablet. beeldscherm met goede kleuren en een hele goede accu. prijs/kwaliteit een goede keus

Melvinvdmeer 27-01-2019

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Heb deze Samsung tablet nu een paar dagen en wat een super ding zeg.
Voorheen had ik de galaxy tab 3 8.0 maar die was al 5 jaar oud dus tijd voor vernieuwing.
Toen deze tablet gekocht met het vooruit zicht dat hij ook android 9 gaat krijgen.
En hij is gewoon super hij start snel op, mooi scherm, snel, genoeg opslag en ook het ontwerp vind ik mooi.
Het enige wat wel wennen was is dat er geen fisieke knoppen op zitten.
Je kunt er alleen geen fortnite op doen.

Pluspunten

• 3gb ram
  • 32gb opslag
  • Full hd 1080p scherm
  • USB C
  • Android 8.1 (upgrade android 9 gaat komen)

Minpunten

• Geen home button (maar dat went)

hans van G 14-01-2019

fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Fijne tablet als vervanging van mij 6 jaar oude nog steeds werkende samsung tablet. De tablet is lekker dun en heeft een goed scherm. Snelle video en lezen van mail en documenten .

famk 11-01-2019

Eenvoudige installatie en prima performance

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Na vele jaren gebruik van een Samsung Galaxy Tab 3 naar tevredenheid gekozen voor een wat groter model.
Na aankoop en installeren prettig verrast door het overzetten van mijn apps. Gaat allemaal erg makkelijk. Je hoeft deze tool niet te gebruiken, maar is erg handig. De nieuwe tablet o.a. ook gekocht om apps te kunnen casten naar de tegelijk nieuw aangeschafte Samsung QLed TV. Omdat we ook al Samsung smartphones gebruiken en plannen heb om een smartwatch aan te schaffen gekozen voor deze tablet. Dan werkt alles goed samen als alles van hetzelfde merk is. Is niet echt nodig omdat alles Android of Tizen Operating systeem gebruikt en uitwisselbaar is met andere merken. Werkt goed met Samsung en andere merken.

Anoniem 07-01-2019

mooie kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

ik heb de tablet voor de Kerstmis gekregen en ben erg tevreden over de kleuren, het bedieningsgemak en de functies

Pascha 05-01-2019

Altijd een Samsung tablet voorheen gehad.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Deze tablet is de opvolger van de vorige Samsung tablet waar ik 4 jaar veel en frequent plezier van gehad heb.
Vandaar weer een Samsung en dit model overtreft alle verwachtingen qua snelheid en zeer gemakkelijk in gebruik.

Anoniem 04-01-2019

Fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Vorige maand de Samsung Tab A 10.5 aangeschaft na een lange tijd van oriënteren.
Doorslaggevend waren de afmetingen, vertrouwdheid met Samsung en het geluid. En na een maand gebruik is er niets aan gelogen!
Het scherm is heerlijk groot, in staande stand groot genoeg om 2 applicaties tegelijk weer te geven. Liggend is het een ideaal formaat om films/foto's te bekijken.
Het geluid is zoals besproken fenomenaal voor een tablet, 4 speakers en de Dolby Atmos zorgen voor een veel beter geluid dan ok gewend was van een tablet/mobiel.
Accuduur is meer dan prima en het opladen via de USB-C aansluiting is vooruitkijkend een slimme keus!
Voor de prijs een fantastische tablet die aanvoelt als een veel duurdere tablet!

Richard789 31-12-2018

Top product

Top product

Helder beeld samen met de nieuwe laad aansluiting is top. Om de tablet op te laden hoeft men niet meer te denken in welke richting de laadsnoer erin steek. Past zowel links als rechts om. Op de hardware is niks aan te merken.
Het interne is ook goed te noemen. Met het geheugen en snelheid is niks mis. Ik heb nog geen beperkingen voor het dagelijkse kunnen ontdekken. Vooralsnog een prettig product. En weer een zege om een nieuw apparaat toe te voegen voor de pubers...:)

Gr Nierup

Marco70 31-12-2018

Werkt vlot, mooi beeld erg tevreden mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

De teblet werkt vlot en met 64 Gb intern geheugen reuimte zat. Het beel dis erg mooi, netflix en ziggo go kijken is prima.