Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / zwart - Reviews

2560 x 1600 pixels
10,5 inch scherm
Platform
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / zwart op Kieskeurig.nl.

Arie 25-08-2018

Mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / zwart

Mooi scherp beeld, geweldige pen en een vloeiende DEX.
De tab S4 is iets anders dan zijn voorgangers maar went heel snel.
Aanraak gevoeligheid is zeer direct, en het geluid uit de AKG luidsprekers is erg mooi.
De accuduur is een stuk ruimer dan zijn voorgangers.Zoals we gewend zijn is de afwerking van Samsung weer om door een ringetje te halen.
Helemaal blij mee deze TAB S4 van Samsung.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Afwerking

Jantje 06-05-2019

Geweldige tablet met een groot probleem.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / zwart

Ik heb dit tablet gekocht om altijd een ligte laptop vervanger mee te kunnen nemen.
De erbij gekochte Samsung toetsenbord cover typt uitstekend. Films kijken op dit tablet is een genot van wege het zeer goede scherm, amoled met een hoge pixel dichtheid. Laat dat maar aan Samsung over. Het pennetje gebruik is eigenlijk niet.

Deze tablet is niet goedkoop, om niet te zeggen erg duur, 650 Euro + 150 euro voor de type cover. Echter, ik vind het het geld waard. Ware het niet dat er toch echt een probleem is: UPDATES, of beter gezegd, het uitblijven daarvan.

Het is nu mei 2019. De laatste veiligheids update is van december 2018!!! Android Pie is er ook nog niet.

Kortom, Samsung laat je zwaar betalen voor een "premium" product, en heeft vervolgens *** aan jou. Schande. Mijn advies is trap erniet in.

Pluspunten

• Prima tablet en toetsenbord.
  • Lekker snel.
  • Goed toetsenbord, wel extra betalen.

Minpunten

• Duur en toch geen updates van de software.
  • Je voelt je belazerd.