Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

LukeB 27-11-2018

Super tablet, ideaal voor entertainment

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Heel erg fijne tablet! Lekker formaat, mooi groot scherm en met prachtige kleurweergave. Daarnaast ook super geluidskwaliteit waardoor het echt een fijne tablet is! Ideaal voor games, muziek, YouTube, maar ook om productiever bezig te zijn! Raad hem absoluut aan.
Hij is daarnaast ook lekker snel, ziet er goed uit en is zeer betaalbaar. Zeker in combinatie met de huidige cashback!

MenD 07-01-2019

Perfect voor thuis en onderweg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Gekocht ter vervanging van (zeer oude) defecte tablet.
Nieuwste Android versie ondersteunt meer Apps waardoor er meer uit te halen is.
Makkelijk in gebruik.
Mooi helder scherm.
Prima te gebruiken voor e-mail, spelletjes en Netflix

Wilma1973 14-01-2019

Handzaam en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik ben zeer blij met de tablet, snel ingesteld en gebruiks klaar. Mooi formaat om op te kijken, we hadden hiervoor een iets kleinere.

Anoniem 13-01-2019

handzaam, snel en niet te zwaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

De tablet voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hij is snel en het kijken van een serie via de diverse streamingsdiensten gaat zeer goed. Ook alle spellen die ik gewend ben om te spelen doen het uitstekend op deze tablet.

Peter24 12-01-2019

perfecte tablet voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Als vervanging van mijn oude Samsung tablet heb ik mede door de cashback actie deze Galaxy tab 2018 aangeschaft. Zeer snel en een prima beeld voor de toepassingen die ik gebruik

Robinn 10-01-2019

Echt een TOP tablet!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik vind het echt een TOP tablet ik heb nog nooit zo'n snel ding gehad echt waar ongelofelijk waar de technologie naar toe kan niet wachten op de toekoms

Ophelia 09-01-2019

Hele mooie veelzijdige platte uitstekende tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Deze tablet aangeschaft als vervanging van een oud model die zo traag was geworden. En sowieso op zoek naar een tablet met meer geheugen! Getwijfeld over de S3 Tablet maar schermpje kleiner. Toch tablet met een pen volgende keer als het scherm ook groter van formaat is. Want Tab 10.5 helaas geen OLED, maar beeld toch mooi genoeg hoor, De tablet werkt vrij snel(vergeleken met oudere helemaal) Heel veel mogelijkheden. Nog wel e.e.a. uitdokteren vanwege (ver)nieuwde functies e.d. Geluid is natuurlijk ook veel beter al mis ik nog steeds de diepere klanken. Geheugenkaart opslag erg ruim. Fijn om mee te nemen maar wel een hoesje(cover) aan te raden anders erg fragiel en glad. Mooie prijs ook i.c.m. cashbackkorting. Internetten, email, foto's ,filmpjes bekijken prima beeld mooi en helder. Agendafunctie onmisbaar voor mezelf. Geen haperingen. Deze tablet is van 2018 dus nog langere tijd update ondersteuning. De homeknop zou ik wel weer willen op de plek waar het altijd zat en ook is is het soms onvindbaar. Betalen voor de Word app is toch een minpuntje. Groot beeldscherm ook ideaal. Veel nuttige apps beschikbaar. Lange(re) accuduur en opladen gaat ook best snel. Wel heel lelijke witte oplaadkabel etc..meegeleverd ipv gewoon zwart. Ik ga dus echt een zwarte aanschaffen. Waarom witte kabel geen idee! Installeren gaat ook snel en gebruiksvriendelijke tablet. Al vind ik zelf bepaalde dingen uitzoeken ook wel leuk als ik er tijd voor heb. Aan/uit knop wel beetje klein, jammer! En aanraakscherm lijkt minder snel te reageren, moet vaker klikken soms voor er iets gebeurt en harder aanklikken. Bij mijn oude tablet totaal geen probleem. Zou wel minder standaard apps willen die niet te verwijderen zijn, dus is wel minpuntje. Kortom blij en tevreden met deze tablet ook met de mooie prijs.

Anoniem 07-01-2019

Mooi, strak, stevig en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

We hebben gelijk twee stuks gekocht als tekst/noten ondersteuning binnen onze band. Het zijn mooie, compacte tablets en eenvoudig in gebruik. Mooi scherm en solide behuizing. De 32 gig intern geheugen is voor ons doel meer dan genoeg.
We zijn er erg blij mee!

Tim01 07-01-2019

Precies goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Nadat mijn vorige tablet toch echt te traag geworden was, werd het tijd voor een nieuwe.
Ik heb een tablet nodig om foto's te kunnen tonen en even snel een klein verslag te kunnen typen.
Het iets grotere scherm komt dus goed van pas. Zeker als het tablet zelf kleiner is dan mijn oude.
Ik hoef geen berg toeters en bellen maar een tablet dat gewoon werkt.
De Tab A voldoet aan al mijn eisen: Snel, compact, helder mooi beeld, betrouwbaar, laatste versie android.
Een echte aanrader voor iedereen die een super tablet zoekt zonder fratsen.

Samsung72 30-12-2018

Super goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Wij hebben een aantal producten van Samsung in huis en zijn zeer tevreden over alle producten. Het is een goede prijs verhouding van de producten.

Pennie 28-03-2019

prima Tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Onlangs deze Tab A 2018 gekocht. Ik vind het een heel fijn apparaat. Snel, helder mooi scherm, goede prijs en niet zo zwaar. Een echte aanrader

eddy1978 09-02-2019

perfecte tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

mooi en fijn in de hand liggende tablet. beeldscherm met goede kleuren en een hele goede accu. prijs/kwaliteit een goede keus

hans van G 14-01-2019

fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Fijne tablet als vervanging van mij 6 jaar oude nog steeds werkende samsung tablet. De tablet is lekker dun en heeft een goed scherm. Snelle video en lezen van mail en documenten .

famk 11-01-2019

Eenvoudige installatie en prima performance

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Na vele jaren gebruik van een Samsung Galaxy Tab 3 naar tevredenheid gekozen voor een wat groter model.
Na aankoop en installeren prettig verrast door het overzetten van mijn apps. Gaat allemaal erg makkelijk. Je hoeft deze tool niet te gebruiken, maar is erg handig. De nieuwe tablet o.a. ook gekocht om apps te kunnen casten naar de tegelijk nieuw aangeschafte Samsung QLed TV. Omdat we ook al Samsung smartphones gebruiken en plannen heb om een smartwatch aan te schaffen gekozen voor deze tablet. Dan werkt alles goed samen als alles van hetzelfde merk is. Is niet echt nodig omdat alles Android of Tizen Operating systeem gebruikt en uitwisselbaar is met andere merken. Werkt goed met Samsung en andere merken.

Yamahans 10-01-2019

Absolute aanrader.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Prima tablet met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zonder al te veel kennis van deze apparaten zo aan de praat!

Plezier 09-01-2019

Toppertje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Samsung levert een mooi product zowel Galaxy Tab en de Note waar ik al jaren plezier aan beleeft. Nu Samsung Galaxy Tab A 10.5 Wifi Zwart , mooi breed beeld, handig met splitsen. Werkt super snel en is gemakvriendelijk. Batterij snel op geladen en is niet snel leeg. Geluid is prima.
Ben zeer tevreden, geniet er telkens weer van!

Anoniem 07-01-2019

mooie kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

ik heb de tablet voor de Kerstmis gekregen en ben erg tevreden over de kleuren, het bedieningsgemak en de functies

Kruiskabel 06-01-2019

Tab A 10.5 topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Met deze tablet is snelheid , beeldscherm kwaliteit en camera kwaliteit een enorme stap vooruit ten opzichte van mijn oude Galaxy tab a

Pascha 05-01-2019

Altijd een Samsung tablet voorheen gehad.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Deze tablet is de opvolger van de vorige Samsung tablet waar ik 4 jaar veel en frequent plezier van gehad heb.
Vandaar weer een Samsung en dit model overtreft alle verwachtingen qua snelheid en zeer gemakkelijk in gebruik.

Norbert 04-01-2019

Solide en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Als vervanging van oudere tablet het nieuwe jaar in.
Wat is deze snel met mooi beeld en solide Android.