Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

Jaimy Zwart 20-02-2019

Écht waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Top ding! Allereerst is het gewoon een mooie tablet. Design ziet er nice uit, de mat zwarte achterkant is erg mooi. Batterij is echt amazing, gaat zo 2 volle dagen mee! Scherp is geen OLED helaas, maar dit stoort niet perse aangezien het scherm er wel van goede kwaliteit uitziet. Daarnaast is het geluid uit de speakers geweldig! Het geeft zelfs nog een béétje een surround effect. Camera's zijn allebei shit. Serieuze foto's maken? Dont even think about it. De cameras zijn er enkel voor apps als Snapchat etc. Momenteel runt deze tablet Android 8.1, waardoor sommige fijne functies van Android 9 nog ontbreken. Gelukkig is het een kwestie van wachten, uiteindelijk komt deze update er wel voor deze tablet. 32gb is voldoende opslag, je kunt een micro-sd aanschaffen en hier vrijwel alles opzetten (ook alle apps). Deze tablet heeft niet de snelste chip. Dat kun je merken, maar dan moet je hem wel eerst flink aan het werk zetten (je apps nooit afsluiten of zware games). Met een USB-C naar USB adaptertje (€1,50 bij Action) kun je van alles met deze tablet. Een USB-stick openen? Geen probleem. Een toetsenbord en/of muis aansluiten? Het werkt gewoon! Je USB ventilatortje laten draaien? Dat kan ook. Kortom: echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Geweldige luidsprekers
  • Grote batterij gaat 2 dagen mee
  • Optie voor micro-sd
  • Geen OLED, wel prima scherm
  • Sterke flash, handig als zaklamp

Minpunten

• Zeer slechte camera's
  • Voorlopig geen update naar android 9

LukeB 27-11-2018

Super tablet, ideaal voor entertainment

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Heel erg fijne tablet! Lekker formaat, mooi groot scherm en met prachtige kleurweergave. Daarnaast ook super geluidskwaliteit waardoor het echt een fijne tablet is! Ideaal voor games, muziek, YouTube, maar ook om productiever bezig te zijn! Raad hem absoluut aan.
Hij is daarnaast ook lekker snel, ziet er goed uit en is zeer betaalbaar. Zeker in combinatie met de huidige cashback!

MenD 07-01-2019

Perfect voor thuis en onderweg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Gekocht ter vervanging van (zeer oude) defecte tablet.
Nieuwste Android versie ondersteunt meer Apps waardoor er meer uit te halen is.
Makkelijk in gebruik.
Mooi helder scherm.
Prima te gebruiken voor e-mail, spelletjes en Netflix

Robinn 10-01-2019

Echt een TOP tablet!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik vind het echt een TOP tablet ik heb nog nooit zo'n snel ding gehad echt waar ongelofelijk waar de technologie naar toe kan niet wachten op de toekoms

joop 18-11-2018

grote scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

zeer goede produkt zekker een aanrader ben er zeer tevreden mee goed ook in gebruik erg makelijk te bedienen

Goede tablet 20-06-2019

Grote en goedwerkende tablet !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Na enig vergelijken ben ik toch (weer) bij Samsung geëindigd....
Duidelijker als dit kunnen ze het niet maken, simpel en DUIDELIJKE uitleg over het hoe of wat je er wel of niet mee kan doen.
Werkt ondertussen ook op de laatste Android-versie (Pie)

Pluspunten

• Duidelijke omschrijving en gebruiksaanwijzing
  • Accuduur
  • Zeer goed en "diep kleuren" scherm
  • Een hele lading aan apps
  • Complete levering met lader en kabel

Wilma1973 14-01-2019

Handzaam en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik ben zeer blij met de tablet, snel ingesteld en gebruiks klaar. Mooi formaat om op te kijken, we hadden hiervoor een iets kleinere.

Anoniem 13-01-2019

handzaam, snel en niet te zwaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

De tablet voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hij is snel en het kijken van een serie via de diverse streamingsdiensten gaat zeer goed. Ook alle spellen die ik gewend ben om te spelen doen het uitstekend op deze tablet.

Peter24 12-01-2019

perfecte tablet voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Als vervanging van mijn oude Samsung tablet heb ik mede door de cashback actie deze Galaxy tab 2018 aangeschaft. Zeer snel en een prima beeld voor de toepassingen die ik gebruik

Samsung tablet 11-01-2019

Mooi groot scherm, zeer snel en gaat lang mee ! I

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Ben zeer tevreden! Veel sneller dan mijn vorige tablet. Makkelijk te bedienen!
Echt een aanwinst, nog beter dan ik had verwacht!

Pluspunten

• Alles!

Ophelia 09-01-2019

Hele mooie veelzijdige platte uitstekende tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Deze tablet aangeschaft als vervanging van een oud model die zo traag was geworden. En sowieso op zoek naar een tablet met meer geheugen! Getwijfeld over de S3 Tablet maar schermpje kleiner. Toch tablet met een pen volgende keer als het scherm ook groter van formaat is. Want Tab 10.5 helaas geen OLED, maar beeld toch mooi genoeg hoor, De tablet werkt vrij snel(vergeleken met oudere helemaal) Heel veel mogelijkheden. Nog wel e.e.a. uitdokteren vanwege (ver)nieuwde functies e.d. Geluid is natuurlijk ook veel beter al mis ik nog steeds de diepere klanken. Geheugenkaart opslag erg ruim. Fijn om mee te nemen maar wel een hoesje(cover) aan te raden anders erg fragiel en glad. Mooie prijs ook i.c.m. cashbackkorting. Internetten, email, foto's ,filmpjes bekijken prima beeld mooi en helder. Agendafunctie onmisbaar voor mezelf. Geen haperingen. Deze tablet is van 2018 dus nog langere tijd update ondersteuning. De homeknop zou ik wel weer willen op de plek waar het altijd zat en ook is is het soms onvindbaar. Betalen voor de Word app is toch een minpuntje. Groot beeldscherm ook ideaal. Veel nuttige apps beschikbaar. Lange(re) accuduur en opladen gaat ook best snel. Wel heel lelijke witte oplaadkabel etc..meegeleverd ipv gewoon zwart. Ik ga dus echt een zwarte aanschaffen. Waarom witte kabel geen idee! Installeren gaat ook snel en gebruiksvriendelijke tablet. Al vind ik zelf bepaalde dingen uitzoeken ook wel leuk als ik er tijd voor heb. Aan/uit knop wel beetje klein, jammer! En aanraakscherm lijkt minder snel te reageren, moet vaker klikken soms voor er iets gebeurt en harder aanklikken. Bij mijn oude tablet totaal geen probleem. Zou wel minder standaard apps willen die niet te verwijderen zijn, dus is wel minpuntje. Kortom blij en tevreden met deze tablet ook met de mooie prijs.

Anoniem 07-01-2019

Mooi, strak, stevig en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

We hebben gelijk twee stuks gekocht als tekst/noten ondersteuning binnen onze band. Het zijn mooie, compacte tablets en eenvoudig in gebruik. Mooi scherm en solide behuizing. De 32 gig intern geheugen is voor ons doel meer dan genoeg.
We zijn er erg blij mee!

Tim01 07-01-2019

Precies goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Nadat mijn vorige tablet toch echt te traag geworden was, werd het tijd voor een nieuwe.
Ik heb een tablet nodig om foto's te kunnen tonen en even snel een klein verslag te kunnen typen.
Het iets grotere scherm komt dus goed van pas. Zeker als het tablet zelf kleiner is dan mijn oude.
Ik hoef geen berg toeters en bellen maar een tablet dat gewoon werkt.
De Tab A voldoet aan al mijn eisen: Snel, compact, helder mooi beeld, betrouwbaar, laatste versie android.
Een echte aanrader voor iedereen die een super tablet zoekt zonder fratsen.

Samsung72 30-12-2018

Super goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Wij hebben een aantal producten van Samsung in huis en zijn zeer tevreden over alle producten. Het is een goede prijs verhouding van de producten.

Fayatorie 09-01-2020

Radj

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Na weken zoeken en twijfelen welke Tab ik wilde aanschaffen is het deze geworden super apparaat zeker een aanrader mooie geluid perfecte scherm snel in omgang zonder teveel hoeven nadenken .
Had veel eerder moeten kopen maar dank zij de promotie korting zeker van genoten super bedankt Samsung Support . kortom bij aankoop van dit product is er geen twijfel aan mogelijk gewoon doen !

Anoniem 04-10-2019

Geweldig voor alles!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik moet zeggen na een tijdje nadenken ik heb het gekocht en HOLY MOLY HET IS HET GELD WAARD! Je kan spellen spelen die moelijk zijn om te spelen, ECHT EEN AANRADER IN 2019!

Jopie steijn 14-07-2019

Snel, duidelijk, scherp.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 64 GB

De samsung tab A 64 gb is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat.
Maat scherm is duidelijk, Fijn om tekst te typen.
Is snel, en heeft veel mogelijkheden.
Ik ben geen digi expert, maar kan hier heel goed mee werken.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Anneke 11-07-2019

lekker buiten ziggo go kijken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB / 4G

ik wil hem aanschaffen om lekker buiten Ziggo go te kijken. de rest doet mijn smartphone wel. die van alle gemakken is voorzien. maar om er een complete film op te zien. vind ik het scherm te klein voor. vandaar deze mooie tablet. het moet dan ook persé samsung zijn. andere merken wil ik niet.

Pennie 28-03-2019

prima Tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

Onlangs deze Tab A 2018 gekocht. Ik vind het een heel fijn apparaat. Snel, helder mooi scherm, goede prijs en niet zo zwaar. Een echte aanrader

JMV 15-03-2019

Goed scherm , prettig in de hand en goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik was op zoek naar een tablet om snel iets te kunnen opzoeken, wat te kunnen lezen en te internetten. Deze tablet voldoet aan die wensen. Daarnaast kan er mooi een spelletje op worden gespeeld en muziek op worden opgeslagen. Camera is wat minder maar daar heb ik al een telefoon voor. De oplaad tijd had iets korter gemogen.

Heeft geen fysieke home toets en sluit goed aan bij de samsung galaxy S serie.

Pluspunten

• Scherm
  • Accuduur
  • Opslag
  • Uitbreidbaarheid

Minpunten

• Camera
  • Oplaadtijd