Lenovo TAB 4 TB-X704F 10,1 inch / wit / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 4 TB-X704F 10,1 inch / wit / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Leike 10-08-2018

Slechte serie?

Vrij snel nadat ik tablet in gebruik had genomen kwamen er foutmeldingen van allerlei apps en services (zoals Google play) dat ze gestopt waren. Ook diverse spontane reboots. Tablet omgeruild voor een nieuw exemplaar. Deze gaf al de eerste foutmelding na eerste keer aanzetten voor de allereerste installatie actie (taal kiezen). Na herstarten kwam de 1e foutmelding nadat ik de taal had ingesteld. Na de zoveelste foutmelding een reboot. Na een paar reboots bleef hij hangen op het logo scherm.
Op internet zijn meer voorbeelden te vinden van anderen die hetzelfde probleem hebben.
De indruk van de tablet tussen de fouten door was goed. 4/64 GB geheugen zijn mooie specs., zeker voor die prijs. Lekker snel en scherm is mooi.
Maar ik weet nog niet of ik voor een 3e exemplaar moet gaan (3x is scheepsrecht). Of ff wachten tot er een nieuwe lichting geproduceerd is?

Pluspunten

• Snel
  • Veel geheugen
  • Mooi scherm

Minpunten

• Instabiel, zo erg dat het tablet onbruikbaar is
  • 2e exemplaat net zo brak

Leike 11-08-2018

3x is scheepsrecht dus: ik heb nu de 3e tablet in gebruik genomen en deze is perfect.
Nu kan ik hem zeker aanraden met de eerder genoemde pluspunten.

Danny 24-11-2017

Top apparaat

Stevige tablet. Android 7.1, en super snel!
Scherm heeft een mooie weergave en een aardig stereo geluid.
Apps installeren gaat echt in een vloek en een zucht.
Ik raad de tablet iedereen aan

Pluspunten

• Erg snel
  • Goede accuduur
  • Genoeg opslagcapaciteit

Minpunten

• Wordt snel vies
  • Behuizing is erg glad