IT-WORKS TM1008

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de IT-WORKS TM1008 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

mevr J 05-05-2017

Fijne en mooie tablet

Geschreven voor: IT-WORKS TM1008

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijke bediening met groot scherm!Zoon van 11 is er superblij mee,speelt er games op en you tube werkt ook snel.Mooi geluid en beeld,voor die prijs een hele goede aankoop.

Pluspunten

• Groot beeld
  • Helder
  • handzaam
  • goede kwaliteit

Anja 03-12-2016

Mooie tablet, groot scherm

Geschreven voor: IT-WORKS TM1008

Ons zoontje wilde graag zelf een tablet, we hebben voor de It Works tm1008 omdat deze eigenlijk alles had wat hij zocht. Ook een leuke prijs. Hij heeft een mooi groot scherm, zelfs bluetooth terwijl bij de specificaties stond dat dit er niet op zat. Er zijn wel veel applicaties voorgeinstalleerd wat erg jammer is aangezien het werkgeheugen maar 1 gb is. Het is dus wel aan te raden er een geheugenkaartje bij te nemen. Ook is de ingebouwde microfoon niet heel goed naar ons idee, ons zoontje spreekt graag in wat hij zoekt op internet of op YouTube in plaats van intypen maar dit gaat niet makkelijk. Ondanks dit is het wel een fijne tablet en is hij ook zeker aan te raden, je kan en mag niet alles verwachten voor die prijs. Ons zoontje is door het dolle heen in ieder geval en dat is wat telt.

Pluspunten

• Groot en helder scherm
  • Bluetooth
  • Uitbreidbaar geheugen

Minpunten

• Slechte microfoon
  • Veel voor geïnstalleerde apps

It works perfect 26-11-2016

Goede tablet voor weinig

Geschreven voor: IT-WORKS TM1008

Tablet voor weinig geld die het perfect doet. Camera is wat minder maar goed te doen.
Gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Dergelijk
  • Goedkoop
  • Werkt prima

Minpunten

• Camera mindere kwaliteit