Asus ZenPad Z580C-1A030A zwart - Reviews

2048 x 1536 pixels
8 inch scherm

L. Tinga 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima prijs/prestatieverhouding

Nadat mijn Samsung 8" na jaren trouwe dienst de geest gaf naar vervanger gezocht en dankzij snel en duidelijk advies via Whatsapp door Cool Blue bij deze Asus uitgekomen omdat met name het scherm super is en de prijs aanzienlijk lager is dan vergelijkbare Samsung, kwaliteit was ff afwachten omdat Samsung gewoon goed is maar dat viel enorm mee : deze tab voelt goed aan, is dunner en lichter dan mijn vorige !

Enige probleem was mail app : die ontbrak maar na ff zoeken in de playstore Asus Mail gevonden en ja hoor, dat is gewoon de standaard Android emailapplicatie !

Vreemd dat Asus die niet gewoon in de appdrawer heeft opgenomen want daar staat (en dat vind ik wel een nadeel) wel erg veel 'bloatwear' in die ik voor zover mogelijk ook zoveel mogelijk verwijderd heb.

Verder positief over deze tablet en een aanrader wanneer je net wat neer wil dan een budgettablet zonder de hoofdprijs te betalen.

Pluspunten

• Schermresolutie
  • Kwaliteit

Minpunten

• Mailapp niet standaard

A.Dreijer 21-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima all-round tablet

De afgelopen maanden heb ik de tablet elke dag gebruikt, zowel voor mijn werk als voor thuis. De tablet is snel, heeft veel opslag maar ook een prima accuduur en is erg licht.

Het scherm heeft een mooi formaat en is erg scherp. Wel is misschien de Asus launcher niet helemaal geweldig, maar het doet z'n ding en dat is het belangrijkste.

Ik beveel de tablet zeker aan!

Pluspunten

• 2K Beeldscherm
  • Gewicht