Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Curtis 25-12-2015

Prachtig model dat echt ontzettend licht is. Het beeldscherm is ook van topkwaliteit, je ziet het verschil met andere tablets. Een aanrader!

willem 25-12-2015

Fijne tablet, de stap kleiner van 9.7 naar 8.0 door de hogere resolutie geen probleem. Home button en nieuwe beeldverhouding wennen erg snel en geen belemmering. Een juiste keuze op dit moment.

Sophie 25-12-2015

Het is gewoon een heel goed ding! Prachtig scherm en lekker vlot. Makkelijk aankliktoetsenbord gratis bij ontvangen.

Patrick 25-12-2015

Ik heb dit product nu +/- een week en ben echt onder de indruk. super ligt en heerlijk om je favoriete boek mee te lezen, maar ook andere media zoals; games, films en muziek met geluid wat ik aan mijn gehoor aan kon passen en dan heb ik het nog niet eens gehad over het scherm! SUPER TABLET!

Lettie van den Berg 25-12-2015

Mooi uitziende Tablet, dun,licht,snel. mijn eerste ervaringen met een Tablet en gelijk een tevreden mens.
Het formaat is ideaal voor het lezen van E-books en websites. Een mooi cadeau.

gierveld 25-12-2015

heel helder mooi volle kleurige beeldscherm.
start snel op e reageert snel.
ook een ontzettend mooi geluid voor een tab, als je een film kijkt en het beeld is echt waanzinnig scherp

Vera 23-12-2015

Mooie tablet, ik denk dat mijn man er heel veel plezier van zal hebben.
Bedankt voor de €50,- retour.
Fijne feestdagen samsung!

J Raven 23-12-2015

Een licht en dun apparaat. Hij heeft een heel helder beeldscherm en is erg snel. De bijgeleverde software is ruim voldoende om een snelle start te maken. Hij is heel makkelijk in gebruik.

Peter 23-12-2015

SUPPER, beter dan de Galaxy note 10.1 die ik eerst had.
Ook de modelijkheid om alles van de oude tablet naar de nieuwe over te zetten werkte goed ik ben er echt tevrede over zou hem aan iedereen aanbevelen.

Dick 23-12-2015

Uitstekende tablet. Weegt bijna niets. Werkt goed. Is snel. Gemakkelijke installatie. De beeldschermverhouding van 4:3 is erg handig.

Ruud 22-12-2015

Heb de Galaxy Tab S2 een paar dagen in huis en bevalt me goed, daarvoor een tablet note 10.7. De S2 is een stuk sneller en scherper beeld. Batterij gaat lang mee en is vrij snel opgeladen. Dus een echte aanrader.

Henk 22-12-2015

Nog maar net in bezit ben zeer tevreden vooral het scherm is fantastisch
Ook de opstart tijg is erg kort binnen enkele seconden de accu duur is ruim voldoende voor mijn gebruik.

Marga 22-12-2015

Erg gebruiksvriendelijk, kan batterijduur nog niet beoordelen, heb m nog maar pas
snelle apps, bediening prettig.
mooi helder scherm

Margreet 22-12-2015

Het is een fijne, snelle en mooie tablet met veel mogelijkheden. Het beeld is erg mooi en de standaard apps die er op staan is voldoende om er gelijk mee aan de slag mee te gaan. Een echte aanrader.

Arian 22-12-2015

Weet niet een review na een paar dagen al zin heeft maar de eerste indruk is prima. Prachtig beeld, reactie op "touch en swipe" snel en soepel. Een mooi apparaat.

Arie v D 21-12-2015

Prima dunne tablet met super scherp beeld.
Start redelijk snel op accuduur nog niet echt uitgeprobeerd. Een aanrader !!

mb48 21-12-2015

Het tablet voldoet geheel aan mijn verwachting. De bediening is erg gemakkelijk, alles is zeer goed leesbaar en de accu werkt ongeveer een dag.

Rob Gero 21-12-2015

Het scherm is superscherp en mooi helder en contrastrijk. Opstarten is verder prima, alleen jammer dat het android 5.0 in plaats van 5.1 is.

Dennis Eijs 20-12-2015

Wat snel leeg de accu, maar met android 6 gaat ie misschien langer mee (helaas pas in Q2,2016).
Mooi helder beeld zeker goed om ook filmpjes te bekijken.
De 4:3 formaat moest ik even aan wennen, maar voor webpages ideaal.(Had hiervoor Tab 3 7.0)
Maar hij is zeker snel, wat het een plezier maakt om er mee te werken.

Elisa Valentijn 19-12-2015

Zeer aan te bevelen, prachtige kleuren, snelle tablet, opladen duurt ongeveer 4 uur, is licht in gewicht. Is prijs zeker waard.

Brotherlouis 18-12-2015

Top-Tablet, mooi dun, super beeld en reageert snel.
Ligt met passende hoes lekker in de hand.
Amoled is waardevolle toevoeging, heldere kleuren, zwart is echt zwart en letters staan ragscherp op het scherm.

anoniem 16-12-2015

een hele goede tablet lichtgewicht goede aankoop super snel helder beeld veel geheugen een perfecte tablet voor mij

Vandersnoek 16-12-2015

apparaat pas halve dag in gebruik, voorlopig zeer tevreden met de aankoop, vooral het opstarten gaat supersnel

Simone 14-12-2015

Super mooi tablet, fijn om in de hand te houden. Mooie luxe uitstraling en programma's makkelijk te bedienen.

Fred Stigter 13-12-2015

Het is een super fijne tabblad die lekker licht is.Het beeldscherm is heel helder, zelfs de kleinste details komen in beeld bij een spelletje. Hij maakt hele mooie heldere foto's.