Samsung Galaxy Tab A (2016) 16 GB / zwart - Reviews

16 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,1 inch scherm

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,8

HuubVanM 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Redelijke oplossing voor Telfort-probleem

7,3
Een all-in abonnement van Telfort geeft de mogelijkheid van ITV-online : het TV kijken op o.a. je tablet. De desbetreffende (KPN)-app deugt niet dus je hebt een vertekend beeld dat niet is om aan te gluren !
Bij dit tablet met dit beeldformaat valt de vertekening van het beeld mee.
Natuurlijk zou het beter zijn als Telfort-KPN de app zou aanpassen !

Rudolf 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung Galaxy Tab-A SM-T580N Zwart

Geweldige beeldkwaliteit, start snel op en is razendsnel, eenvoudige in gebruik. kortom super tevreden over deze Tab

kenneth 13-07-2017 Product paar maanden in bezit

Updates

Ik heb dit product enkele maanden. Was daar zeer tevreden over. Het heeft altijd uitstekend gewerkt, totdat de laatste update er kwam. Daarna werd de Tablet minder. De Tablet loopt constant vast. De Wifi valt om de haverklap uit. Heb vele malen de Tablet gereset zodat het weer terug gaat naar de fabrieksinstelling. Dit haalt niets uit. Na een harde reset komt de Tablet nog steeds met het zelfde. Probleem totaal niet opgelost dus. Kortom: Heb het tot voorkort met veel plezier gebruikt. Nu is het een waardeloze rommel waarbij de Wifi om de haverklap zomaar uitvalt, waarna deze weer handmatig moet worden aangezet. PS: Dit ligt niet aan mijn internetverbinding, want deze is uitstekend!!! Het light aan het apparaat.

Pluspunten

• was eg snel

Minpunten

• loopt elke keer vast
  • Wifi valt constant uit

Peter 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima value for money

Mooi apparaat. Snel en mooi scherm. Helaas geen NFC. Belachelijk dure orginele Samsunghoes...........:-(

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Snel

Minpunten