Lenovo TAB 2 A10-30F 10,1 inch / zwart, blauw / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 2 A10-30F 10,1 inch / zwart, blauw / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jan van Dongen 31-07-2016

zeer tevreden over tablet ,april j.l lenovo tablet gekocht bij BCC voor mijn vrouw en nu een zelfde tablet gekocht ook bij BCC voor mij zelf,daaruit spreekt tevredenheid over tablet en over BCC

Marcella 29-10-2017

Hallo Jan. Ben je nog steeds tevreden met de tablet van Lenovo? Geen vastlopers, opstartproblemen. Ik wel namelijk en velen met mij. Op de site van de gebruikershandleiding regent het klachten. Niemand weet de oplossing.

Mario 29-07-2016

Eerste ervaring met een tablet

I.v.m met Rio 2016 heb ik een tablet gekocht om op meerdere schermen te kunnen kijken. De keuze is gevallen op deze Lenovo tablet ivm grootte van het scherm en verhouding prijs/kwaliteit. Het gebruik voor andere doeleinden, zoals alle, Games en sociale media, is een goede toevoeging op mijn gebruik.

Plantebakje 02-06-2016

Uitermate tevreden over deze handige tablet. Ligt goed in de hand en wat het beeldscherm aangaat..goed leesbaar!!