Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

8,8 (4)

8,9 (30)

8,9 (30)
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB op Kieskeurig.nl.

Marcel 08-11-2015

Het is een hele mooie tablet, werkt prima voor het geld echt waard. Goede touchscreen, heldere kleuren. Handig om mee te nemen, handzaam formaat, licht in gewicht, kortom zeer tevreden over deze aanschaf.

Jill 04-11-2015

7,3
Als je een app gebruikt om tv te kijken, gaat het wat sneller leeg. Verder is het scherm groot genoeg, groter dan bijvoorbeeld de ipad mini. Functies reageren snel.

wiegman 29-10-2015

MOOIE TAB.
GEBRUIKSVRIENDELIJK, GOEIE HOUW VAST DOOR DE ANTISLIP ACHTERZIJDE.
VOOR DEZE PRIJS HEB JE EEN MOOIE TAB E.

Miss Mary 26-10-2015

Helder beeld , geen gebruiksaanwijzing maar na opstarten gaat het bijna vanzelf. Duidelijk welke stappen je moet nemen. Prima tablet.

Piet 23-10-2015

7,3
Prima tablet. Beeldscherm is mooi en snel. Geheugen is prima. Tevreden met de tablet en is snel in gebruik. Gelukkig ook nog een gratis SD kaart van samsung kunnen ontvangen

ASchouten 29-11-2015

Hoe is je dat gelukt? Dat je een gratis sd kaart hebt ontvangen?

Leeuwarder 12-12-2015

Zat er gratis bij via Samsung. Maar ik heb het laten schieten zo veel ze van je moeten weten bon scan etc etc. Kaartjes die je kan krijgen gratis zijn ook verkrijgbaar bij de action voor een paar euro.

tjerk 08-10-2015

perfect ik heb ook de tab s deze is net zo snel top gewoon een aanrader
ik had niet verwacht dat deze tablet zo goed zou zijn voor zo weinig geld ben er heel blij mee

dunker 04-10-2015

het is een leuke snelle handige tablet mooi formaat en niet duur en handig in gebruik
En samsung is erg gebruiks vriendelijk en makkelijk om te bedienen

Stefan 24-10-2015

Een fantastische tablet! Zeker het geld waard en alle apps doen het geweldig! Al met al top ervaring!

Michael 24-10-2015

Dachten dat het een kleinere model was dan onze oude 10.1 maar dat valt niet op en is rustig voor je ogen. Heel handig om mee te nemen, mooi scherp scherm en werkt snel en goed. De spelletjes die onze zoon erop zet werken goed en zonder haperingen en beeld is mooi om te zien.

Samsung Galaxy Tab E 08-10-2015

Vind het een fijne tablet. Ik ben iPad gewend maar nu samsung proberen en merk geen verschil. Ligt lekker in de hand en is ook lekker groot. Fijn om mee te werken. Ik gebruik hem om mijn portfolio te laten zien. In 1 woord SUPER!!!

DeCoolePeer 12-07-2018

Goed groot en mooi ding! Alleen...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Dit ding is nog steeds op android 4.4.4 KitKat en dat is nogal oud! Een update kan niet verkeerd zijn, er zijn super veel apps tegenwoordig die android 5.0 willen!
Zou eigenlijk van de markt af gaan of geupdate worden! En de kwaliteit is best wel slecht van de camera dat geeft niet maar zou wel android 8 verwachten (het is in Amerika al beschikbaar waarom dan niet in de EU NL/BE ofzoiets.

Petra 13-08-2017

Goede tablet maar er mag wat mij betreft wel een update komen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Heb weinig te klagen over de tablet alkeendraaid hij op een best oude versie van Android. Vraag me een beetje af of er überhaupt nog wel een update gaat komen.

Omar 10-02-2017

Niet so wat ik verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

De camera is niet goes vazig beeld. Toen ik wil de Asus tablet kopen maar doch ik heb Samsung gekozen en was four nu ik heb de spilt van .battrij & camera 5pix is gewoon slecht .battrij duvet max 1.5 uur gewoon I'm mail tekijken of Google sea he.echt so bad

Geen neprecensieschrijver 04-02-2017

Goed, kan wat meer geheugen en betere camera gebruiken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Opslagruimte is goed, alleen zou het wat meer mogen zijn. Camera is goed, maar had wat beter gemogen. Scherm is heel fijn, en heeft mogelijkheid om beeld heel gedimd te zetten (wel zo lekker als je in de nacht iets op moet zoeken). Prijs/kwaliteitsverhoiding is uitstekend. batterij gaat flink lang mee als je het scherm op het laagst heb staan, rond de 2 dagen. Scherm heeft op hoge felheid prachtige kleuren.

Zeer stevig. Heb hem per ongeliijk een keer laten vallen van rond de 1.5 meter hoogte, landde op hoekpunten, stuiterde door de kamer, liet deuken in de vloer achteren landde op het scherm met een flinke klap. Wat blijkt: helemaal niks mis mee. Aanrader voor personen die soms wat onhandig zijn. Ik heb trouwens nog geen hoesje, dus dat laat zien dat de stevigheid echt van het apparaat komt.

Rensje 03-02-2017

Prima tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Goedkoop. Niet snel. Prima als je alleen basis dingen wilt doen. Accu ok! Makkelijk in gebruik, goed formaat.

Ad Meijs 21-10-2015

prijs kwaliteit uitmuntend zeer tevreden , - puntje de beschermhoes is naar verhouding duur 59 euro jammer.

Arien 07-11-2015

Ik weet niet waar u de beschermhoed dan gekocht heeft, maar bij mediamarkt is de originele Samsung over nu 30,28 euro.

martien 14-10-2015

prima toestel makkelijk in omgang grootbeeld goed opzoeken veel geheugen goed mee te nemen op reis mijn kinderen vinden hem ook perfect

Hannah 09-10-2015

7,3
Simpele maar doeltreffende tablet. Makkelijk in gebruik, zonder te veel poespas. Beeldscherm is helder, goed zichtbaar, maar duidelijk geen Amoled.