Samsung Galaxy Tab E wit - Reviews

Resolutie
1200 x 800 pixels
9,6 inch scherm

Marcel 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een hele mooie tablet, werkt prima voor het geld echt waard. Goede touchscreen, heldere kleuren. Handig om mee te nemen, handzaam formaat, licht in gewicht, kortom zeer tevreden over deze aanschaf.

Jill 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Als je een app gebruikt om tv te kijken, gaat het wat sneller leeg. Verder is het scherm groot genoeg, groter dan bijvoorbeeld de ipad mini. Functies reageren snel.

wiegman 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

MOOIE TAB.
GEBRUIKSVRIENDELIJK, GOEIE HOUW VAST DOOR DE ANTISLIP ACHTERZIJDE.
VOOR DEZE PRIJS HEB JE EEN MOOIE TAB E.

Miss Mary 26-10-2015 Product paar dagen in bezit

Helder beeld , geen gebruiksaanwijzing maar na opstarten gaat het bijna vanzelf. Duidelijk welke stappen je moet nemen. Prima tablet.

Piet 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Prima tablet. Beeldscherm is mooi en snel. Geheugen is prima. Tevreden met de tablet en is snel in gebruik. Gelukkig ook nog een gratis SD kaart van samsung kunnen ontvangen

ASchouten 29-11-2015

Hoe is je dat gelukt? Dat je een gratis sd kaart hebt ontvangen?

Leeuwarder 12-12-2015

Zat er gratis bij via Samsung. Maar ik heb het laten schieten zo veel ze van je moeten weten bon scan etc etc. Kaartjes die je kan krijgen gratis zijn ook verkrijgbaar bij de action voor een paar euro.

dunker 04-10-2015 Product paar dagen in bezit

het is een leuke snelle handige tablet mooi formaat en niet duur en handig in gebruik
En samsung is erg gebruiks vriendelijk en makkelijk om te bedienen

Arjen 12-10-2016 Product paar weken in bezit

Handig en handbaar

Handige tablet zonder al te veel poes pas. Heb er twee aangeschaft voor de kids om op school te leren programmeren.
Batterijduur is prima, tablets zijn net iets lichter en handzamer dan de meeste (10.1 schermen).
Voor de Tab E moet je wel goed opletten dat als je kiest voor een 'case' dat deze geschikt is voor dit formaat tablet (9.6 inch). De meeste universele cases zijn namelijk te groot.

Pluspunten

• Iets kleiner dan de 10.1 en dus lichter

Minpunten

• De keuze van een case of sleeve is beperkter

R.B. de Graaf 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi scherm, goede accu

Ik heb deze tablet voornamelijk gekocht voor het kijken van Films en series, lezen en het spelen van games. En wat deze dingen betreft is deze tablet uitermate geschikt.
De kwaliteit van films en games ziet er grafisch prima uit, (uiteraard niet te vergelijken met een hd tv of iets dergelijks, maar toch)
Ook voor het lezen is het goed te gebruiken. Het scherm heeft een mooi formaat, net alsof je een bladzijde van een boek kijkt.
Persoonlijk vind ik het formaat van deze tablet erg fijn. Gewicht is prima. Accu houd het langer vol dan ik in de eerste instantie had verwacht. (ongeveer 5 uur voor 'zware' games, en bijna het dubbele tijdens het lezen.)

Af te raden is om meerdere apps die enigszins veeleisend zijn tegelijk open te laten staan. Dit zorgt voor duidelijk minder snelle prestaties. Dus hou het bij 1 tegelijk. (Dingen als mail en ebooks niet meegerekend uiteraard)

Pluspunten

• Goede grafische kwaliteit voor een tablet
  • Prima accu

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor meerdere apps tegelijk

Stefan 24-10-2015 Product paar weken in bezit

Een fantastische tablet! Zeker het geld waard en alle apps doen het geweldig! Al met al top ervaring!

Michael 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Dachten dat het een kleinere model was dan onze oude 10.1 maar dat valt niet op en is rustig voor je ogen. Heel handig om mee te nemen, mooi scherp scherm en werkt snel en goed. De spelletjes die onze zoon erop zet werken goed en zonder haperingen en beeld is mooi om te zien.

tjerk 08-10-2015 Product paar dagen in bezit

perfect ik heb ook de tab s deze is net zo snel top gewoon een aanrader
ik had niet verwacht dat deze tablet zo goed zou zijn voor zo weinig geld ben er heel blij mee

Samsung Galaxy Tab E 08-10-2015 Product paar dagen in bezit

Vind het een fijne tablet. Ik ben iPad gewend maar nu samsung proberen en merk geen verschil. Ligt lekker in de hand en is ook lekker groot. Fijn om mee te werken. Ik gebruik hem om mijn portfolio te laten zien. In 1 woord SUPER!!!

Pluum 13-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goed scherm; redelijke akku

Kon tablet via via voordelig aanschaffen. Geen miskoop! Goede schermkwaliteit. Behoorlijk snel. Kijk er ook mobiel tv mee. Samsung heeft rare keuze gemaakt met volumeknoppen (hoor ik van andere gebruikers ook). Linker knop = hoger volume - rechterknop = lager volume. In Nederland zouden we dat andersom plaatsen lijkt me.

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • snel opstartend

Minpunten

• Volumeknoppen verwisseld

Rik 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Goed formaat

Het scherm is bijna net zo groot als de 10.1 en doet er niet van onder.
De lengte heeft dezelfde afmeting en de breedte maar net iets kleiner.
Qua werking is hij wat mij betreft gelijk aan de 10.1 terwijl deze 9.6 veel handiger en goedkoper is.

Pluspunten

• Beeldscherm

Minpunten

• Intern geheugen

Ton Meus 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en lekker licht van gewicht.

Gebruiksvriendelijk tablet en lekker tussenmaatje. Heb jaren een 7 inch gehad maar nu iets groter.
Kan alles wat ik wil en waar ik hem voor nodig heb en is goed betaalbaar en goede kwaliteit.
Voor foto's ook fijn te gebruiken en goede kwaliteit. Voor mij perfect apparaat!!

Pluspunten

• fotmmat
  • prijs
  • gebruiksgemak

tablet fan 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

simpel eenvoudige tablet

makkelijk te gebruiken. niet te ingewikkeld. handig om mee te nemen. compact en super scherp beeld..

Nick 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top prijs/kwaliteit verhouding

Heb de Tab E gekocht voor professioneel gebruik, voldoet uitstekend. Geen ingewikkelde toepassingen, alleen mail, adressen, agedna, Offfice etc.

Pd 02-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijn groot scherm

Mooie tablet fijn formaat werkt snel e goed.
Fijne snel menu.
Alles wat er op mogelijk is ook echt waar.
Super mooie tablet een echte aanrader.

piet 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima tablet met veel mogelijkheden.

Zeer prettig menu, fijn om aan te werken of spelletjes te spelen (of snel iets te zoeken op internet)

jan 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accu, duidelijk in bediening

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. daarnaast is er de mogelijkheid om vanuit overzicht vlot ervaring op te doen met de mogelijkheden.

Pluspunten

• accu
  • overzichtelijk