Samsung Galaxy Tab E wit / 8 GB - Reviews

8 GB opslag
Resolutie
1200 x 800 pixels
9,6 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marcel 08-11-2015

Het is een hele mooie tablet, werkt prima voor het geld echt waard. Goede touchscreen, heldere kleuren. Handig om mee te nemen, handzaam formaat, licht in gewicht, kortom zeer tevreden over deze aanschaf.

Jill 04-11-2015

7,3
Als je een app gebruikt om tv te kijken, gaat het wat sneller leeg. Verder is het scherm groot genoeg, groter dan bijvoorbeeld de ipad mini. Functies reageren snel.

wiegman 29-10-2015

MOOIE TAB.
GEBRUIKSVRIENDELIJK, GOEIE HOUW VAST DOOR DE ANTISLIP ACHTERZIJDE.
VOOR DEZE PRIJS HEB JE EEN MOOIE TAB E.

Miss Mary 26-10-2015

Helder beeld , geen gebruiksaanwijzing maar na opstarten gaat het bijna vanzelf. Duidelijk welke stappen je moet nemen. Prima tablet.

Piet 23-10-2015

7,3
Prima tablet. Beeldscherm is mooi en snel. Geheugen is prima. Tevreden met de tablet en is snel in gebruik. Gelukkig ook nog een gratis SD kaart van samsung kunnen ontvangen

ASchouten 29-11-2015

Hoe is je dat gelukt? Dat je een gratis sd kaart hebt ontvangen?

Leeuwarder 12-12-2015

Zat er gratis bij via Samsung. Maar ik heb het laten schieten zo veel ze van je moeten weten bon scan etc etc. Kaartjes die je kan krijgen gratis zijn ook verkrijgbaar bij de action voor een paar euro.

R.B. de Graaf 28-09-2016

Mooi scherm, goede accu

Ik heb deze tablet voornamelijk gekocht voor het kijken van Films en series, lezen en het spelen van games. En wat deze dingen betreft is deze tablet uitermate geschikt.
De kwaliteit van films en games ziet er grafisch prima uit, (uiteraard niet te vergelijken met een hd tv of iets dergelijks, maar toch)
Ook voor het lezen is het goed te gebruiken. Het scherm heeft een mooi formaat, net alsof je een bladzijde van een boek kijkt.
Persoonlijk vind ik het formaat van deze tablet erg fijn. Gewicht is prima. Accu houd het langer vol dan ik in de eerste instantie had verwacht. (ongeveer 5 uur voor 'zware' games, en bijna het dubbele tijdens het lezen.)

Af te raden is om meerdere apps die enigszins veeleisend zijn tegelijk open te laten staan. Dit zorgt voor duidelijk minder snelle prestaties. Dus hou het bij 1 tegelijk. (Dingen als mail en ebooks niet meegerekend uiteraard)

Pluspunten

• Goede grafische kwaliteit voor een tablet
  • Prima accu

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor meerdere apps tegelijk

tjerk 08-10-2015

perfect ik heb ook de tab s deze is net zo snel top gewoon een aanrader
ik had niet verwacht dat deze tablet zo goed zou zijn voor zo weinig geld ben er heel blij mee

dunker 04-10-2015

het is een leuke snelle handige tablet mooi formaat en niet duur en handig in gebruik
En samsung is erg gebruiks vriendelijk en makkelijk om te bedienen

Arjen 12-10-2016

Handig en handbaar

Handige tablet zonder al te veel poes pas. Heb er twee aangeschaft voor de kids om op school te leren programmeren.
Batterijduur is prima, tablets zijn net iets lichter en handzamer dan de meeste (10.1 schermen).
Voor de Tab E moet je wel goed opletten dat als je kiest voor een 'case' dat deze geschikt is voor dit formaat tablet (9.6 inch). De meeste universele cases zijn namelijk te groot.

Pluspunten

• Iets kleiner dan de 10.1 en dus lichter

Minpunten

• De keuze van een case of sleeve is beperkter

Stefan 24-10-2015

Een fantastische tablet! Zeker het geld waard en alle apps doen het geweldig! Al met al top ervaring!

Michael 24-10-2015

Dachten dat het een kleinere model was dan onze oude 10.1 maar dat valt niet op en is rustig voor je ogen. Heel handig om mee te nemen, mooi scherp scherm en werkt snel en goed. De spelletjes die onze zoon erop zet werken goed en zonder haperingen en beeld is mooi om te zien.

Samsung Galaxy Tab E 08-10-2015

Vind het een fijne tablet. Ik ben iPad gewend maar nu samsung proberen en merk geen verschil. Ligt lekker in de hand en is ook lekker groot. Fijn om mee te werken. Ik gebruik hem om mijn portfolio te laten zien. In 1 woord SUPER!!!

DeCoolePeer 12-07-2018

Goed groot en mooi ding! Alleen...

Dit ding is nog steeds op android 4.4.4 KitKat en dat is nogal oud! Een update kan niet verkeerd zijn, er zijn super veel apps tegenwoordig die android 5.0 willen!
Zou eigenlijk van de markt af gaan of geupdate worden! En de kwaliteit is best wel slecht van de camera dat geeft niet maar zou wel android 8 verwachten (het is in Amerika al beschikbaar waarom dan niet in de EU NL/BE ofzoiets.

Petra 13-08-2017

Goede tablet maar er mag wat mij betreft wel een update komen

Heb weinig te klagen over de tablet alkeendraaid hij op een best oude versie van Android. Vraag me een beetje af of er überhaupt nog wel een update gaat komen.

MC70 26-02-2017

Lekker praktisch

De tablet is lekker praktisch en complete de meeste apps zitten er standaard op. De accuduur is ook groot genoeg om er meerdere dagen op te werken.

Pluspunten

• Compact
  • Compleet

Omar 10-02-2017

Niet so wat ik verwacht

De camera is niet goes vazig beeld. Toen ik wil de Asus tablet kopen maar doch ik heb Samsung gekozen en was four nu ik heb de spilt van .battrij & camera 5pix is gewoon slecht .battrij duvet max 1.5 uur gewoon I'm mail tekijken of Google sea he.echt so bad

Geen neprecensieschrijver 04-02-2017

Goed, kan wat meer geheugen en betere camera gebruiken.

Opslagruimte is goed, alleen zou het wat meer mogen zijn. Camera is goed, maar had wat beter gemogen. Scherm is heel fijn, en heeft mogelijkheid om beeld heel gedimd te zetten (wel zo lekker als je in de nacht iets op moet zoeken). Prijs/kwaliteitsverhoiding is uitstekend. batterij gaat flink lang mee als je het scherm op het laagst heb staan, rond de 2 dagen. Scherm heeft op hoge felheid prachtige kleuren.

Zeer stevig. Heb hem per ongeliijk een keer laten vallen van rond de 1.5 meter hoogte, landde op hoekpunten, stuiterde door de kamer, liet deuken in de vloer achteren landde op het scherm met een flinke klap. Wat blijkt: helemaal niks mis mee. Aanrader voor personen die soms wat onhandig zijn. Ik heb trouwens nog geen hoesje, dus dat laat zien dat de stevigheid echt van het apparaat komt.

Rensje 03-02-2017

Prima tablet

Goedkoop. Niet snel. Prima als je alleen basis dingen wilt doen. Accu ok! Makkelijk in gebruik, goed formaat.

Els van Heusden 01-02-2017

Geweldig. Ligt lekker in de hand door ruwe achterkant.

Goede prijs voor zo'n mooie tablet. Erg snel in gebruik en opladen. Handig formaat. Duidelijk helder scherm. Goed geluid.

Pluspunten

• mooi toetsenbord
  • maakt mooie foto's

Pluum 13-01-2017

Goed scherm; redelijke akku

Kon tablet via via voordelig aanschaffen. Geen miskoop! Goede schermkwaliteit. Behoorlijk snel. Kijk er ook mobiel tv mee. Samsung heeft rare keuze gemaakt met volumeknoppen (hoor ik van andere gebruikers ook). Linker knop = hoger volume - rechterknop = lager volume. In Nederland zouden we dat andersom plaatsen lijkt me.

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • snel opstartend

Minpunten

• Volumeknoppen verwisseld