Salora TAB7401 7,0 inch / zwart, wit / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Salora TAB7401 7,0 inch / zwart, wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 28-07-2015

Heel handig apparaatje. Ik gebruik het voor muziek, films straks afspelen omdat vliegtuigen geen entertainment meer hebben.
Ook internet bankieren gaat even iets makkelijker dan op de telefoon. Het downloaden van apps gaat makkelijk als de Play Store app is gevonden.
Dat is het enige wat voor mij onduidelijk was.
Prijs kwaliteit een toppertje.

Officiele reactie van Salora 10-09-2015

Beste Henk Bast,

Dank voor uw reactie.

De meegeleverde handleiding is de enige beschikbare.

Salora

Henk Bast 07-09-2015

Nadat mij ter kennismaking de TAB 7401 cadeau is gedaan moet ik bekennen veel moeite met opstarten heb gehad. Ik heb n.l.40 jaar te maken gehad met analoge apparaten Bovendien is mijn leeftijd(88) gerelateerd aan mijn vergeetachtigheid en dat werkt ook in mijn nadeel. Het ontvangen van een uitvoerige hand leiding zou der halve welkom zijn. Wel vindt ik de TAB zeer solide uitgevoerd. Hoop er nog lang van te genieten.

vriendelijke groet