Samsung Galaxy Tab S 10.5 Brons

Samsung Galaxy Tab A wit

Samsung Galaxy Tab A wit

USSNHIllbil 01-05-2016 Product half jaar in bezit

Uitstekende tablet met lange accuduur

Ik heb de Samsung galaxy tab S nu ruim 6 maanden in mijn bezit en hij bevalt uitstekend, hij gaat met redelijk intensief dagelijks gebruik ongeveer 4 dagen mee. Bij het spelen van spelletjes is de accuduur beduidend minder. Video kwaliteit is extreem goed. Bij direct zonlicht op het scherm is de leesbaarheid minder goed dan verwacht ondanks het amulet scherm. maar desondanks zeker een aanrader.

woekie 06-09-2015 Product paar weken in bezit

Ter vervanging van mijn oude Asus tab deze gekocht, beeld super,alleen jammer van de Samsung schil over de Loliepop versie, maar een hoop apps waar ik niet op zit te wachten.
Voor mensen die deze tab willen kopen en er een ChromeCast(om films op je tv draadloos te willen kijken), is dit geen goede keuze, dit werkt niet op deze tab,van wegen die Samsung Android versie.
Voor de rest werkt hij prima met een vloeiend beeld tijden het scrollen.
Prijs is niet verkeerd, €399 minus de cashback €349,-

Cindy1976 09-08-2015 Product half jaar in bezit

Van een Galaxy Tab (ja, de eerste...) naar de Tab S gegaan. Twijfelde tussen 8.4 en 10.5, uiteindelijk voor de grote gekozen. Geen spijt van gehad, mooi helder scherm, start snel op, goed geluid.

Echter... sinds begin deze week valt de tablet spontaan uit. Ik dacht eerst dat het aan de Facebook app lag, dus deze verwijderd. Dit bleek niet te helpen, nog steeds valt het (onregelmatig) uit. Er zit geen logica in wat ik op dat moment aan het doen ben, gewoon wat surfen, een bericht typen; zomaar spontaan POEF uit.
De ene keer gaat hij vanzelf weer aan en moet ik mijn toegangscode ingeven, de andere keer moet ik hem zelf weer inschakelen. In dat laatste geval krijg ik een zwart scherm met alleen bovenin de icoontjes van tijd, percentage accu, wifi.
Tevens plaatst de tekstinvoer soms woorden die ik niet wil gebruiken. Zomaar midden in een zin een woord met een hoofdletter, omdat dit in de woordenlijst staat. Ik kan nergens vinden hoe ik bij de woordenlijst kom om woorden te verwijderen.

Dit alles maakt dat ik toch sneller mijn laptop pak en dat vind ik op zijn zachtst gezegd zonde.

Een bericht naar Samsung is verstuurd, ik wacht nog op antwoord. Wellicht dat een reset de oplossing is, maar daar wil ik nog even mee wachten.

Shadow2020 10-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor onderweg. Films kijken geeft je een andere beleving, de kleuren zijn geweldig en heeft een snelle processor de 4G verbinding geweldig.

laurent.cagnac 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

de tab s wil ik sind 12 maanden . Ik ben nu echt overtuigd van de beeldkwaliteit van deze tablet. Het groot scherm biedt veel comfort inzake het lezen van boeken op de tablet en films kijken op de tablet is ook heel ontspannend voor de ogen. Ik ben helemaal overtuigd van mijn aankoop.

Peter van Nierop 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Werkelijk een prachtige weergave en vele nieuwe mogelijkheden tot nu toe zeer verrast en hoop er langdurig plezier van te hebben

LadyVC 18-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik twijfelde tussen de Tab S en Tab4. Maar het haarscherpe beeld van de Tab S heeft me overtuigd! Makkelijk in gebruik en uren plezier!

Opaalcatamarud 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig beeldscherm fantastisch gewoon
en helemaal titanium, een super lichtgewicht tablet!
Je kan met een mini SD card het geheugen vergroten,zodat alle foto's en video's je tablet niet belasten.
Pas een paar dagen in mijn bezit, voorheen een iPad 3, maar dit overtreft echt alles, een werknemer van Samsung,(stond tijdens de Samsung-dagen in de Mediamarkt)
en heeft mij echt overgehaald om deze te kopen.

En......ik ben zeer tevreden.

whkhenry 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de Tab net binnen maar ben nu al enthousiast. Heb ook het bijbehorende keyboard. Helemaal geweldig.

theden1 06-05-2015 Product paar weken in bezit

Na veel Android en Windows tablets te hebben gekocht en weer verkocht. Ben ik met de TabS 10.5 LTE zeer zeer teverden. Deze zal ik ook niet meer verkopen. Hij voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hij is zeer snel en helder. Is voor zoon groot apparaat verrassend licht. Ik vind het alleen erg jammer dat er bij zoon duur apparaat(€520) geen headset zit.

Gabj 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, werkt snel en gemakkelijk zoals gewend van Samsung apparaten. Het beeldscherm is echt fenomenaal maar verbruikt wel veel energie van de accu. Toch gaat de accu zeker een aantal uur mee bij intensief gebruik.

John Plijnaar 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wilde al een tijdje een tablet hebben (voor gemak) maar zag bij vrienden alleen matige schermen.
Totdat ik de Galaxy Tab S 10.5 zag staan - toen was het BINGO!
De opstartsnelheid: je hebt gelijk beeld zowel met wifi als met de 4G simkaart!
De accuduur (ik heb de Tab S 10.5 nog geen week) maar nu al gemerkt: bij normaal gebruik prima ding (hoeft dus niet iedere avond aan het infuus).

kreefje 0808 25-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind deze Tablet super goed en snel.hij is zeker een aan rade om hem te kopen.je koopt iets heel goeds en moois.

thijs108 24-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit, ben nog bezig ermee te leren werken. Met de Galaxy S6 heb ik sneller de boel aan de praat, overigens.

Prins63 15-04-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de Samsung Galaxy Tab S 10.5 nog maar een paar dagen in mijn bezit. Ik ben diep onder de indruk van de prachtig weergave op het scherm. Start ook snel op, een prima apparaat.

marcodehaas1987 08-04-2015 Product maand in bezit

Anderhalf jaar geleden een Note 8.0 in bezit gehad. Formaat viel tegen om meerdere zaken mee uittevoeren, en erwaren nog te weinig apps die tablet ondersteunend waren.

Na in de Media Markt kennis te hebben gemaakt met de Tab S, en enig onderzoek na tablet apps overtuigd dat het heel erg veranderd is.

De Tab S 10.5 start snel op, heeft een geweldig beeldscherm (eindelijk Amoled scherm in een tablet) en heeft een erg sterke rekenkracht met zijn octa-core (2 x Quad-Core) kern en maar liefst 3GB werk geheugen.

Ik doe er alles mee:
- Surfen
- YouTube
- Muziek luisteren
- Office docume ten uitwerken (Microsoft Personal 365 abbo)
- E-mail versturen / lezen
- Zo nu en dan diverse games spelen
- Social Media onderhouden
- enz

Alles doet de tablet zonder enige moeite, en haal er gemiddeld 10 uur mee voordat hij leeg is (bij intensief gebruik uurtje minder).

Helaas draait de tablet nog op Android 4.4.2 maar hier komt gauw verandering in, aangezien ze in Frankrijk al de update naar Lollipop 5.0.2 hebben ontvangen.

Door deze update moet de tablet namelijk nog soepe, ergaan lopen, is touchwiz lichtelijk verlicht, heb je nieuwe functies en zal het accugebruik verbeterd moeten worden.

Wanneer we een maandje vedder zijn, en Lolipop uitgebracht is zal ik mijn revieuw updaten....

Voor nu isde Tab S 10.5 zeker al een aanrader!

Erikfleuren 03-04-2015 Product half jaar in bezit

nu na ruim een half jaar in bezit nog steeds erg tevreden, subliem beeld en snelheid mag er ook wezen. Accuduur is voldoende en door plaatsing geheugenkaart van 64Gb. bijna oneindige opslag mogelijkheden. in vergelijking met de I-pad van mijn partner ben ik blij met mijn keuze.

dassel 01-03-2015 Product paar dagen in bezit

Van een oude Samsung tablet naar deze overgeschakeld. Is een verademing qua snelheid en kleur. Had het veel eerder moeten doen. Prachtige tablet! Minpuntje is de hoeveelheid bloatware dat nu eenmaal altijd bij Samsung zit, en niet verwijderd kan worden. En: soms loopt ie vast als ie via chromecast aan de tv verbonden is (2x gebeurd tot nu toe).Dan ook met geen mogelijkheid meer te herstarten. Maar: chromecast en de tv en ineens weer alles normaal.

SO70 28-02-2015 Product maand in bezit

5,3
Ik begrijp alle positieve berichten niet. Ik vind het beeld prachtig, bediening prima maar een heel groot punt van irritatie is het toetsenbord cq de verwerking van tekst. als je bij een typefout een wijziging wilt maken lukt dat vaak niet, of hij zet er zelf letters tussen, plakt woorden aan elkaar etc. Ik heb de instellingen allemaal al op handmatig gezet, niet automatischaanvullen en geen swipe. Maar niets helpt. Ik was zo tevreden over mijn Samsung telefoon vandaar deze keus maar ik baal als een stekker en heb spijt dat ik niet weer een iPad heb gekocht! Accu is ook veel sneller leeg en laadt veel minder snel op dan de iPad.

herbie28 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

Heb lang getwijfeld tussen een Tab S of een Ipad Air. Gezien de mogelijkheden en de functionaliteiten toch gegaan voor de Tab Charcoal Grey. Constructief met name de rand vind ik hier en daar wat losjes zitten. Split screen is super handig! MAAAAR wat ik echt slecht vind is, en dat hebben ze allemaal, dat is als je scrolt in de portretstand dan golft het beeld een beetje tussen het linker en rechterschermdeel. Je ziet dat bij een site met veel foto's maar ook bij teksten. Vind ik vaak storend. In Landscape stand is dat niet. Het lijkt dat de aansturing van het scherm dus niet over het geheel gelijkwaardig is en heb het idee dat het met processor/geheugen snelheid heeft te maken. De meeste mensen valt het niet op maar kijk maar eens goed, ze hebben het allemaal. Het stereo geluid is TOP(voor zo'n ding). Multi-user functie is ook top, ieder zijn eigen omgeving en snel om te schakelen. De vingerscanner heb ik nog niet gebruikt en boeit me ook niet. De oplaad tijd vind ik best lan en batterij vind ik ook licht tegenvallen maar heb geen vergelijk ervaringen, misschien verwacht ik teveel?. Een fijn licht en TOP apparaat met prachtige kleuren en sound. Geheugen uitbreidbaar met SD-kaart. Ipad is welliswaar iets sneller maar blijft achter in functionaliteit. Enige minpunt is dat de originele Samsung Book Cover zo absurd duur is in Nederland!!. 2 meter over de grens in Duitsland maar liefst bijna 25 euro goedkoper, en ook de originele!! Samsung, Shame on You!!!