Samsung Galaxy Tab S 10.5 Brons

Samsung Galaxy Tab A 2016 wit

Samsung Galaxy Tab A 2016 wit

woekie 06-09-2015 Product paar weken in bezit

Ter vervanging van mijn oude Asus tab deze gekocht, beeld super,alleen jammer van de Samsung schil over de Loliepop versie, maar een hoop apps waar ik niet op zit te wachten.
Voor mensen die deze tab willen kopen en er een ChromeCast(om films op je tv draadloos te willen kijken), is dit geen goede keuze, dit werkt niet op deze tab,van wegen die Samsung Android versie.
Voor de rest werkt hij prima met een vloeiend beeld tijden het scrollen.
Prijs is niet verkeerd, €399 minus de cashback €349,-

BertF 21-09-2015

Bij mij werkt de Chromecast prima.
Artikelen over deze tablet op http://bit.ly/winstap

ForteanOrg 22-01-2015 Product kwartaal in bezit

Snel, perfect beeld, robuust. In mijn gezin word er vrijwel constant wel door iemand mee gewerkt. Hangt nooit. We zijn zeer tevreden, elke cent waard die ik er voor heb betaald.

Enige minpunt was dat ik een al betaalde SD kaart via een bureautje moest claimen. Moest ik mijn halve doopceel voor lichten, nog een barcode er bij in en dan opsturen en maar hopen dat je wat krijgt. Duurde al met al weken voor ik het ding in huis had. Dat moet maar eens bij wet verboden worden vindt ik: als je op een doos zet "met gratis 32 Mb SD kaart" dan wil ik dat ding IN DE DOOS vinden.

Maar daar wordt die tablet niet minder om :-).

PS: ik zie hier regelmatig dezelfde meneer of mevrouw voorbijkomen die weer een zurig stukje nonsense schrijft ten faveure van de firma Apple. Mensen, laat je de kop niet gek maken: Apple is veel te duur betaalde poeha die maar matigjes presteert ten opzichte van de Samsung. Ugh.

Shadow2020 10-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor onderweg. Films kijken geeft je een andere beleving, de kleuren zijn geweldig en heeft een snelle processor de 4G verbinding geweldig.

laurent.cagnac 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

de tab s wil ik sind 12 maanden . Ik ben nu echt overtuigd van de beeldkwaliteit van deze tablet. Het groot scherm biedt veel comfort inzake het lezen van boeken op de tablet en films kijken op de tablet is ook heel ontspannend voor de ogen. Ik ben helemaal overtuigd van mijn aankoop.

Peter van Nierop 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Werkelijk een prachtige weergave en vele nieuwe mogelijkheden tot nu toe zeer verrast en hoop er langdurig plezier van te hebben

LadyVC 18-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik twijfelde tussen de Tab S en Tab4. Maar het haarscherpe beeld van de Tab S heeft me overtuigd! Makkelijk in gebruik en uren plezier!

Opaalcatamarud 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig beeldscherm fantastisch gewoon
en helemaal titanium, een super lichtgewicht tablet!
Je kan met een mini SD card het geheugen vergroten,zodat alle foto's en video's je tablet niet belasten.
Pas een paar dagen in mijn bezit, voorheen een iPad 3, maar dit overtreft echt alles, een werknemer van Samsung,(stond tijdens de Samsung-dagen in de Mediamarkt)
en heeft mij echt overgehaald om deze te kopen.

En......ik ben zeer tevreden.

keistamper 24-09-2015

Goede review ... hier heb ik wat aan! Twijfel tussen de IPad en deze Samsung S!

whkhenry 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de Tab net binnen maar ben nu al enthousiast. Heb ook het bijbehorende keyboard. Helemaal geweldig.

theden1 06-05-2015 Product paar weken in bezit

Na veel Android en Windows tablets te hebben gekocht en weer verkocht. Ben ik met de TabS 10.5 LTE zeer zeer teverden. Deze zal ik ook niet meer verkopen. Hij voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hij is zeer snel en helder. Is voor zoon groot apparaat verrassend licht. Ik vind het alleen erg jammer dat er bij zoon duur apparaat(€520) geen headset zit.

Gabj 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, werkt snel en gemakkelijk zoals gewend van Samsung apparaten. Het beeldscherm is echt fenomenaal maar verbruikt wel veel energie van de accu. Toch gaat de accu zeker een aantal uur mee bij intensief gebruik.

John Plijnaar 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wilde al een tijdje een tablet hebben (voor gemak) maar zag bij vrienden alleen matige schermen.
Totdat ik de Galaxy Tab S 10.5 zag staan - toen was het BINGO!
De opstartsnelheid: je hebt gelijk beeld zowel met wifi als met de 4G simkaart!
De accuduur (ik heb de Tab S 10.5 nog geen week) maar nu al gemerkt: bij normaal gebruik prima ding (hoeft dus niet iedere avond aan het infuus).

kreefje 0808 25-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind deze Tablet super goed en snel.hij is zeker een aan rade om hem te kopen.je koopt iets heel goeds en moois.

thijs108 24-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit, ben nog bezig ermee te leren werken. Met de Galaxy S6 heb ik sneller de boel aan de praat, overigens.

Prins63 15-04-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de Samsung Galaxy Tab S 10.5 nog maar een paar dagen in mijn bezit. Ik ben diep onder de indruk van de prachtig weergave op het scherm. Start ook snel op, een prima apparaat.

marcodehaas1987 08-04-2015 Product maand in bezit

Anderhalf jaar geleden een Note 8.0 in bezit gehad. Formaat viel tegen om meerdere zaken mee uittevoeren, en erwaren nog te weinig apps die tablet ondersteunend waren.

Na in de Media Markt kennis te hebben gemaakt met de Tab S, en enig onderzoek na tablet apps overtuigd dat het heel erg veranderd is.

De Tab S 10.5 start snel op, heeft een geweldig beeldscherm (eindelijk Amoled scherm in een tablet) en heeft een erg sterke rekenkracht met zijn octa-core (2 x Quad-Core) kern en maar liefst 3GB werk geheugen.

Ik doe er alles mee:
- Surfen
- YouTube
- Muziek luisteren
- Office docume ten uitwerken (Microsoft Personal 365 abbo)
- E-mail versturen / lezen
- Zo nu en dan diverse games spelen
- Social Media onderhouden
- enz

Alles doet de tablet zonder enige moeite, en haal er gemiddeld 10 uur mee voordat hij leeg is (bij intensief gebruik uurtje minder).

Helaas draait de tablet nog op Android 4.4.2 maar hier komt gauw verandering in, aangezien ze in Frankrijk al de update naar Lollipop 5.0.2 hebben ontvangen.

Door deze update moet de tablet namelijk nog soepe, ergaan lopen, is touchwiz lichtelijk verlicht, heb je nieuwe functies en zal het accugebruik verbeterd moeten worden.

Wanneer we een maandje vedder zijn, en Lolipop uitgebracht is zal ik mijn revieuw updaten....

Voor nu isde Tab S 10.5 zeker al een aanrader!

Marktdag 16-09-2015

Beste Marco,

Wat is je ervaring nu met de update nsar loolipop, of is het nog niet beschikbaar ?

dassel 01-03-2015 Product paar dagen in bezit

Van een oude Samsung tablet naar deze overgeschakeld. Is een verademing qua snelheid en kleur. Had het veel eerder moeten doen. Prachtige tablet! Minpuntje is de hoeveelheid bloatware dat nu eenmaal altijd bij Samsung zit, en niet verwijderd kan worden. En: soms loopt ie vast als ie via chromecast aan de tv verbonden is (2x gebeurd tot nu toe).Dan ook met geen mogelijkheid meer te herstarten. Maar: chromecast en de tv en ineens weer alles normaal.

herbie28 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

Heb lang getwijfeld tussen een Tab S of een Ipad Air. Gezien de mogelijkheden en de functionaliteiten toch gegaan voor de Tab Charcoal Grey. Constructief met name de rand vind ik hier en daar wat losjes zitten. Split screen is super handig! MAAAAR wat ik echt slecht vind is, en dat hebben ze allemaal, dat is als je scrolt in de portretstand dan golft het beeld een beetje tussen het linker en rechterschermdeel. Je ziet dat bij een site met veel foto's maar ook bij teksten. Vind ik vaak storend. In Landscape stand is dat niet. Het lijkt dat de aansturing van het scherm dus niet over het geheel gelijkwaardig is en heb het idee dat het met processor/geheugen snelheid heeft te maken. De meeste mensen valt het niet op maar kijk maar eens goed, ze hebben het allemaal. Het stereo geluid is TOP(voor zo'n ding). Multi-user functie is ook top, ieder zijn eigen omgeving en snel om te schakelen. De vingerscanner heb ik nog niet gebruikt en boeit me ook niet. De oplaad tijd vind ik best lan en batterij vind ik ook licht tegenvallen maar heb geen vergelijk ervaringen, misschien verwacht ik teveel?. Een fijn licht en TOP apparaat met prachtige kleuren en sound. Geheugen uitbreidbaar met SD-kaart. Ipad is welliswaar iets sneller maar blijft achter in functionaliteit. Enige minpunt is dat de originele Samsung Book Cover zo absurd duur is in Nederland!!. 2 meter over de grens in Duitsland maar liefst bijna 25 euro goedkoper, en ook de originele!! Samsung, Shame on You!!!

ViBers 21-01-2015 Product maand in bezit

Samsung heeft vorig jaar een promoactie uitgezet waarbij een beoordeling op deze site kans maakte op een cadeau van Samsung!
Vandaar deze vele zeer positieve beoordelingen?

Alle hallelujaverhalen en super-beoordelingen ten spijt vermeld ik hieronder enige kanttekeningen die bij deze tablet gemaakt kunnen worden.

Samsung heeft behoorlijk veel "bagger" voorgeïnstalleerd die niet te verwijderen is. Wellicht is deze tablet daardoor traag in het opstarten en "laggy" (reageert regelmatig met vertraging) Wellicht is dit ook de oorzaak dat de acculading kort meegaat (standby < 9 uren)?
Daarnaast is een reset ook al enige malen nodig geweest (3 verschillende apps). En.... splitscreen lijkt mooi maar is niet echt praktisch helaas.
Tot slot: de achterzijde is van kunststof waardoor de "look and feel" goedkoop overkomt.

Bezitters van een Ipad: laat je niet verleiden en blijf bij een Apple!

lady 2009 22-01-2015

Misschien moet je naar de winkel teruggaan want ik heb geen last van al deze opmerkingen ,ik heb verschillende tablets gehad in de loop van de jaren ook een ipad maar die kan niet tippen aan deze samsung galaxy tab s .er is er niet 1 die zo snel opstart en uitschakelt binnen een paar seconde ,dus ga terug naar de winkel en spuit daar je grieven over deze tablet.

KeesjeSnoer 28-02-2015

Goed, dat dit soort acties van Samsung ook eens aangekaart worden. Irriteer me er al tijden aan. Dit maakt de hele "beoordeling" op Kieskeurig waardeloos.

duivenmelker31 17-01-2015 Product kwartaal in bezit

Heb de tab nu enkele maanden in mijn bezit. Bevalt nog steeds prima. Het opladen van de tab gaat veel sneller dan bij de Tab 3, welke ik voorheen had. Het scherm is prachtig, mooie intense kleuren. Het enige minpuntje vind ik de vingerscan. Deze werkt vaak niet.

grotewick 22-12-2014 Product kwartaal in bezit

Nog steeds erg gelukkig met de aanschaf van de tablet
Mooi duidelijk scherm en supersnel
Is lekker licht