Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 02-10-2020

Al gelang naar behoeven een UITSTEKENDE tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Een perfecte tablet. Ik ben een persoon met een oogziekte, waardoor ik niet veel achter scherm kan zitten. Het scherm van de Tab S7+ maakt het voor mij veel gemakkelijker om door de dag heen te komen. Zijn AMOLED-scherm die een 120 hz refreshrate, bleu light filter en hoge pixelframe heeft, zorgen serieus ervoor dat ik veel langer achter een scherm kan zetten.
Daarnaast zijn en uiterlijk maken het zeer fijn om een tablet als deze vast te houden. Hij is licht en zit lekker in je handen.
En natuurlijk zijn toetsenbord, waarmee ik nu schrijf, zeer aangenaam is om te gebruiken en te typen, en vooral dat hij zeer dun is, is het zeer gebruiksvriendelijk.
Kijk je veel filmpjes, dan moet je zijn dolby atmos speakers effe proberen, je zal er verstomt van raken.
Als laatst is de DEX-mode een knaller. Het maakt alles, in het bijzonder multitasking, zo aangenaam dat je de hele dag eraan wilt zitten.
Ik raad het iedereen aan!

Tineg 08-09-2020

Een juweeltje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Microsoft Office werkt met Dex geweldig. Ik merk geen verschil met mijn laptop. Ik ben erg blij met met grote scherm (12,4 inch).

Pavara 04-09-2020

Prachtige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Sinds een paar dagen in het bezit van deze prachtige tablet. Ik heb er ook meteen een keyboard cover bij aangeschaft, waarmee het eigenlijk een soort van laptop wordt. Dit in combinatie met mijn Office 365 abonnement. Zo heb ik een hele fijne handson compacte tablet handig voor vergaderingen, etc. Echt perfect.

Anoniem 01-09-2020

Wauw. De moeite van het wachten meer dan waard

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Al een tijdje was ik op zoek naar een tablet voor het gamen en ik stond te popelen toen ik hoorde over dit prachtige technische hoogstandje.
Ik ben al jaren een trouw gebruiker van de Samsung Galaxy tablets, en alhoewel ik nooit echt veel te klagen had, steekt de 7+ er toch wel echt tussenuit.
Het is een krachtpatser in een stijlvol jasje en ik kan tot nog toe geen minpunten bedenken.
Samsung heeft zich weer eens van haar beste kant laten zien met dit paradepaardje, wat zeker waar geeft voor het geld.
Al mijn games draaien vlekkeloos en heerlijk snel.
Het heldere beeld en gebruiksgemak zijn om van te smullen.
Eigenlijk verwacht ik van Samsung niet anders na al mijn gebruikerservaringen met eerdere modellen, maar ondanks dat, hebben ze me blij verrast met deze super tablet

Mylene06 29-08-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

De Samsung tab s7 plus voelt erg goed aan. Het scherm is prachtig en dex werkt goed. Alleen de camera vind ik tegenvallen. Ik heb twee foto's bijgevoegd, waarvan 1 gemaakt met de tab s7 plus en 1 gemaakt met mijn galaxy s9.

TonHaarlem 13-04-2021

Bijzonder prettig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Ik gebruik deze tablet veel voor het lezen van digitale magazines en digitale strips. Daarvoor is het formaat ideaal. Ook bijzonder prettig om op te werken in spreadsheets etc..

Kees57 12-04-2021

zeer mooi beeld. snelle processor,

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Mooi strak design, super helder beeldscherm, gewoon supergoed met snelle processor.
Lekker plat en dun. Geluid zeer helder. De S-pen werkt perfect.

Anoniem 09-04-2021

Een beter scherm krijg je niet voor deze prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Sinds ik de Samsung Galaxy Tab S7+ heb gekocht kan ik hem maar niet wegleggen. Het scherm is erg scherp met mooie kleuren en een hoge verversingssnelheid van 120 Hz. Hetgeen waar ik het meesr blij mee ben is de S-pen. Voorheen heb ik nooit een S-pen gehad bij mijn tablets, maar vanaf nu is het echt een must. Door het pennetje kan je erg makkelijk met een lichte aanraking dingen aanklikken en veel makkelijker scrollen. Hierdoor krijg je ook geen vingerafdrukken op het scherm waardoor je tijdens films en video's kijken daar ook niet door gestoord wordt. Ook de extra tekenfuncties van de pen zijn perfect, ik had niks beters kunnen wensen. Over het algemeen dus de perfecte tablet voor mijn behoefte!

Karo1 09-04-2021

Mooi groot beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Het is een heel fijne tablet, 1 maar, tijdens ruzzle wordt het beeldscherm zwart, dat gebeurt ook af en toe zomaar, heel kort maar wel vervelend

Anoniem 07-04-2021

Beste tablet ervaring ooit!

Ik maakte de doos open
Ik deed het scherm aan
Stelde alles in
En...
BOEMMM
Beste en mooie scherm die ik ooit in mn handen heb gehoude ( Qua tablets)
Ik zweer het jullie allemaal... Koop de samsung galaxy tab s7+.!! Je zult er geen spijt van krijgen
Ik
Zweer
Het
Je!!!!!
Gr wes

Bookspiep 06-04-2021

Geweldig elektronische notebook

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Ik gebruik de Tab 7+ als vervanger van het papieren kladblok om notities te maken. Werkt fantastisch.

Anoniem 05-04-2021

Mooie helder kleuren en super formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Het werkt fijn, vooral met de bijgeleverde pen. Ook fijn dat je deze niet nog los moest aanschaffen. Ik heb gelijk 2 tablets gekocht, ook 1 voor mijn partner, zodat we er beide plezier van hebben.

Tatar06 05-04-2021

Watch out Apple

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Samsung Galaxy Tab S7 Plus is de enige concurrent van de Apple Ipad Pro. Met zijn 120hz scherm kan je lekker smooth surfen en swipen. De S pen geeft het ook een extra touch. De Tab S7 Plus is ideaal voor de creatieveling als voor de business man/women. İs een aanrader voor iedereen!

Stroopwaffle 03-04-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Ik ben suppppeeerrrr blij mee met de tab s7+een geweldige machine een beest het is bijna net zo snel als me game pc met i9 9900k scheelt niet veel maar mag ook wel voor die prijs

Anoniem 01-04-2021

Duur? Nou nee....

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Na 7 jaar echt toe aan een nieuwe tablet. Na lang wikken en wegen tot de S7+ besloten. niet goedkoop, maar dan hebje ook wat. WAUW Met name de pen is makkelijk in het gebruik. Enige jammere is dat deze via magneten achterop plakt. Ben bang om hem te verliezen. Maar verder nogmaals WAUW

WesleyV 01-04-2021

Super tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Gewoon een super tablet. Super scherp beeld met de amoled scherm, super snel en super fijn voor mensen die graag willen tekenen digitaal! Heb hem nu voor 2 weken ongeveer en het is gewoon super om te gebruiken buitens en binnenshuis. Ik kijk er series op, luister muziek en teken erop via clip studio. Een zekere aanrader voor iedereen.

MeesMees 31-03-2021

Meer dan tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Heb je een e-reader nodig? Of misschien een kleine TV in bed? Wat dacht je van een laptopje die je echt overal mee naartoe kan nemen? Misschien wel een 2de scherm voor je werklaptop? Zo kan ik wel doorgaan... kortom, een top product waar je heel veel uit kan halen!

JGE H 30-03-2021

Mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Mooi groot scherm om bladmuziek te kunnen lezen. Echter nog niet veel gebruikt, ongeveer 1 u per dag, en na een week is de accu net onder de 50% met 1 keer opladen

Anoniem 30-03-2021

Buitenaards mooie Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Fantastisch haarscherp beeld en supersnelle processor. Absoluut een aanwinst voor snel internet en glasheldere filmpjes van YouTube. Zeer tevreden over deze aankoop.

Anoniem 27-03-2021

Goede maat, kleur en kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / blauw / 128 GB

Heerlijk, dat grote scherm en dito letters.
Alleen de beschermhoes werkt precies andersom dan mijn vorige Samsung tablet