Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl.

RLNB 18-12-2020

Mooie tablet, alleen veel bugs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik merk ik dat ik stotterend beeld heb op mijn Samsung Galaxy Tab A7 met de Ziggo app. Jullie hebben mij hiervoor doorverwezen naar Ziggo, want bij hun zou het probleem liggen.

Alleen denk ik (om eerlijk te zijn) dat het probleem toch ook met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken heeft. Dit aangezien ik er nu dus achter ben dat het niet alleen bij de Ziggo app is, maar ook bij Microsoft Teams, de Videolandapp, Fox Sports app, NPOapp, VUDU, NOS en Canal Digital.

En dit heeft echt niet met mijn WiFi te maken want apps als Netflix, Disney+, DPlay en Prime hebben er absoluut geen last van. Ook heb ik verschillende WiFi netwerken gebruikt (onder andere een 1000/1000 glasvezel lijn waar ik als enige op het ac WiFi zat).

Zou het dan toch niet met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken kunnen hebben (aangezien ik er achter kom dat steeds meer apps dezelfde klachten geven)? Misschien een probleem met een codec welke door de Samsung Galaxy Tab A7 gebruikt wordt?

jandb 19-04-2021

Mooie tablet maar geen toegevoegde waarde sd-kaart

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Mooie tablet voor een redelijk lage prijs. Het is alleen (nog) niet mogelijk om de externe sd-sd- kaart optimaal te gebruiken. het is namelijk niet mogelijk kom apps te verplaatsen naar de sd-kaart omdat de sd-kaart niet te instaleren is als interne kaart. Nu is het intern geheugen van 32GB wel heel snel vol. Dit is bij andere tablets wel mogelijk. @samsang is hier een oplossing voor?

Mars82 18-05-2021

Fijne en duidelijke tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Tablet is makkelijk in te stellen,zelfs als je er niet zo veel verstand van heb. Scherm is helder en duidelijk. Tablet is best snel. Makkelijk geheugen uit te breiden met een sd kaart.

Anoniem 17-05-2021

Veel beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik heb de A en A7 naast elkaar gelegd. Hierin is duidelijk te zien dan de batterijduur optimale is in vergelijking van de A. Het scherm is net zo groot en de bediening identiek. Wat het makelijk maakt om de overschakeling te maken. Het beeld is veel rustiger om naar te kijken de snelheid van de a7 is veel beter. Ik vind het een aanrader

PMH01 16-05-2021

Snel en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Tablet is handzaam en daardoor makkelijk mee te nemen. Hij reageert snel en met 64gb heb je genoeg opslag. Daarnaast kan je eventueel ook van opslag in de cloud gebruiken maken. Door middel van een bluetooth toetsenbord erbij aan te schaffen, kan je hem gebruiken als een kleine laptop.

Jovema 14-06-2021

Goed en wat ik ervan verwachtte

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Waarom nog een beoordeling? DeTab7 is een geweldige tablet. Ik heb hem sinds kort en geen enkel probleem gehad!

Nathmart89 14-06-2021

Super fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Zeer mooie tablet. Fijn en makkelijk in gebruik! Al jaren een tevreden Samsung gebruiker, nu deze tablet aangeschaft voor onze zoon van 2 jaar en zelfs hij kan er makkelijk mee over weg. Top product!

MarioTAB 14-06-2021

geweldige upgrade!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Aangezien onze onverwoestbare 5 jaar oude Samsung nu toch echt wel aan vervanging toe was hebben we deze aangeschaft. Werkelijk onvoorstelbaar wat een verbetering dit is! zoveel sneller en een geweldig beeld en geluid. Gebruiksklaar was een fluitje van een cent, binnen no-time konden we er mee aan de slag!

Yort 12-06-2021

Laad lekker snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Heb hem voor mijn verjaardag gekregen, het is een lekkere tablet die doet wat je van hem verwacht. Laad lekker snel. Mooi scherp en helder beeld.

Gematigf

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik vind hem alleen handig om hem zo weinig mogelijk te verplaatsen i.v.m. lichamelijke beperking bij verplaatsen gebruik ik mijn Galaxy Note10Plus

Wendyhoef 11-06-2021

Geweldig in alle opzichten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Het beeld en geluid is echt geweldig. Netflix kijken op bed is daarmee alsof ik een super deluxe tv heb staan. En hij is ook lekker snel

Anoniem 11-06-2021

Uitstekende tablet én voor een prima prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Deze tablet biedt een prachtig beeldscherm met uitstekende weergave van de kleuren. Dit in combinatie met het prima geluid uit de maar liefst 4 speakers maakt dit een ideale tablet om films/cartoons op te kijken (al dan niet via de bekende streaming diensten). De tablet is zeker ook snel genoeg om te kunnen gamen, ook de zwaardere apps lopen zonder te schokken, heel soms duurt het laden wel net even iets langer dan op bijvoorbeeld een high end telefoon als de Galaxy S20. Maar dat stoort totaal niet.

De accu is uitstekend, die gaat bij normaal gebruik makkelijk meerdere dagen mee.
Kortom een prima allround tablet voor een zeer gunstige prijs, ik kan hem iedereen aanbevelen.

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik heb de Galaxy Tab A7 nu een aantal weken en hij werkt perfect. Lange batterijduur en mooie beeld kwaliteit. Ik hoop er lang plezier van te hebben

Pedja 10-06-2021

Great tab!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

I am very satisfied with my new Samsung tab, I like all the features. Easy to use and the price is also affordable.

Ru Dieren 10-06-2021

Tablet A7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Wat super fijne tablet vooral handig voor zakken doen bij de klanten mooi foto zeer goed geluid niks anders dan heel veel lof top tablet

Michmich 10-06-2021

Heerlijk en makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Bij het instellen begint het al, ideaal dat de tablet synchroniseert met je (Samsung) telefoon.
Wat erg handig is voor de manier waarop ik de tablet gebruik (zakelijk)

b**4@g**l.com 08-06-2021

Bibberende apps op samsung tablet a7.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Heb een witte a7 gekocht bij media markt. Het enige wat irriteert, zijn de apps die niet goed draaien op dit tablet. Eerst was het alleen de ziggo go app maar na de laatste android update zijn er meerdere apps die een schokkerig beeld laten zien. Ik word er niet blij van.

Pluspunten

• Scherp beeld

Minpunten

• Diverse apps zorgen voor schokkerig beeld

Anoniem 08-06-2021

Samsung tablet voor een mooi prijsje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Door jaren op mijn galaxie telefoon spelletjes te hebben gedaan eindelijk een tablet van goed formaat.

Venebob 08-06-2021

Geweldige budget tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Zeer goede tablet voor weinig geld. Kwa looks en performance lijkt het op een high end tablet. Ideaal voor films kijken, medium spelletjes en browsen. Met kinderhoes en kids functie ook perfect als kindertablet. Top.

Michael D 07-06-2021

Mooi compact, duidelijk scherm en prima accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik zocht een nieuwe tablet voor mijn kleine dochter. Altijd spelletjes doen en YouTube filmpjes kijken. Daar is dit een prima tablet voor. Handzaam, niet te duur en een zeer goede accuduur.