Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 16-06-2021

Gewoon super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Ik heb de tablet nu een week maar ben er erg tevreden mee had hiervoor een iPad maar deze is sneller

Noud040 14-06-2021

Erg soepel in gebruik met S Pen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Dat de Tab S7 soepel zou draaien, dat is gezien de specificaties zoals de processor of de 120 Hz verversing van het scherm geen verrassing. Het gebruik van de S Pen wel: reageert onwijs snel op beweging. Heel maf: door het subtiele geluid van een pen op papier in Samsung Note lijkt het haast alsof het op papier schrijft. Tip: dwing jezelf daar dan ook echt gebruik van te maken. Of het nu is met Note of een andere app voor notities. Met de S pen in de hand swipe je overigens ook uiterst relaxed door apps en websites.

Robbie_023 14-06-2021

Beste tablet ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Ik ben super enthousiast over deze tablet, ik heb deze inmiddels twee weken in mijn bezit en nog geen moment spijt van gehad. Het beeldscherm is super mooi, het geluid is top en met de book cover van samsung al helemaal. Echter vind ik wel dat het puntje van de s pen snel achteruit gaat, daar zijn ook geen reserves voor bij geleverd dus dat kan beter. Verder super goed, snel en gemaakt voor de content verslinder. Ook voor het maken van aantekeningen is deze tablet perfect. Beste aankoop ooit.

Anoniem 14-06-2021

mooie prijs en werkt perfect met S pen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Tablet heeft een mooi design en werkt perfect in combinatie voor werk en prive! mooie geluidskwaliteit en video kwaliteit. deze tablet met de S pen werkt beter als ik had verwacht. en het is heel makkelijk om een notitie er op te maken en dat scheelt weer papieren kladblokken dus neter voor het mileu. prijs is uitstekend voor alles wat je er voor terug krijgt

Becks1990 14-06-2021

Wat een held

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Heel erg tevreden over mijn nieuwe baby!
Heb zo'n 5 jaar gedaan met mijn tab A 2016 10.1 en nog was hij mijn trouwe maatje. Toch ivm werk en games was hij aan vervanging toe.
Deze was wat aan de prijs, wat mij zenuwachtig maakte, maar de fantastische promotie haalde mij over. Wat een held is dit!
Hij heeft een lekker formaat, heerlijk snel, prachtig kleurtje! Doordat ik ook een Galaxy telefoon heb, had ik al oortjes die hier bij kunnen en is hij dus gelijk enorm gebruiksvriendelijk.
De pen dacht ik niet veel te gebruiken, maar doe nu al bijna niet anders, het scherm blijft ook veel schoner zo!

Anoniem 12-06-2021

Mooie kleur en snel aan de slag

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Mooi apparaat, vlot geïnstalleerd en gesynchroniseerd met de Samsung mobiel A71. Hoop hier lang gebruik van te maken. Alleen jammer dat sommige apps niet fijn aanpassen aan het tabletformat.

Mike01 12-06-2021

Ideaal voor school

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Erg fijne tablet. Je bent net zo snel aan het entertainen maar ook weer verslagen aan het schrijven als laptop dankzij Samsung Dex. Ideaal!

Anoniem 12-06-2021

Samsung Galaxy S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Onwijs gave tablet, mooi van geluid en kleur perfect. Heb heel wat tablet gehad en deze komt bij mijn als beste uit de bus.

Bosbes1201 12-06-2021

Erg fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Gebruiksvriendelijk en goede grootte. S-pen bevalt goed en werkt fijn. Spelletjes draaien heerlijk soepel.

Anoniem 11-06-2021

Super soepel, snel en springlevende kleuren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Alles aan dit ding is goed: mooi design, supersnel, prachtig beeld met dunne randen en ondanks de metalen behuizing vrij licht in de hand. De batterij gaat makkelijk een paar dagen mee en anders is het binnen 15m opgeladen. Het enige wat ik nog mis is dat je het op kan vouwen.

Anoniem 09-06-2021

Top

No Samsung, No live....

Samsung TV, Samsung Tablet, Samsung Watch, 2x Samsung Note 10, Samsung Note 20....

PenW22 09-06-2021

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Fijne tablet, mooi scherm en ook de S-pen werkt perfect.
Wordt onder andere gebruikt door onze jongste zoon om te leren schrijven.
Aanwinst voor het hele gezin.

Anoniem 08-06-2021

Het gebruik van TAB S7 11.0

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Strak design en in dit geval de bronskleurige uitvoering.
Mooie heldere kleuren op het 11 inch scherm.
Het gebruik v/d slimme pen is bijzonder gemakkelijk.

Shabnam 08-06-2021

Prima tablet met helder beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Makkelijk te bedienen en snel. Mooi beeld. Wel fragiel, dus hij verdient zeker een beschermhoesje o.i.d.

JARS 08-06-2021

Mooie uitstraling, goed werkbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Een mooie, niet al te zware tablet, waarbij alle functies die je wilt er op zitten. Hij werkt ook fijn met de S pen en precies een fijne grootte om te lezen of een serie te kijken. Met mijn vorige tablet 7 jaar gedaan, dus ook bij deze tablet verwacht ik er lang van te genieten!

WimH 07-06-2021

Grandioos tablet!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Het tablet is supersnel, heeft een prachtig design en is geweldig qua bediening! Het scherm en de kleuren zijn grandioos, kortom heel veel waar voor je geld!!

Anoniem 07-06-2021

Beoordeling TAB S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Het tablet voldoet volledig aan onze verwachtingen, ligt prettig in de hand, is gemakkelijk te bedienen en de pen functie van het tablet ervaar ik als heel prettig.

Anoniem 07-06-2021

Een fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Mijn man is 72en wilde een nieuwe tablet naar enige uitleg kon hij naar ongeveer 10 minuten beginnen met de apps die ik voor hem heb geïnstalleerd hij is er helemaal weg van mijn kleinzoon van 10 kan er ook aardig mee weg dus de S7 is hier aardig op zijn plaats

Gerard54 07-06-2021

Ziet er strak en scherp uit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Heeft een zeer scherp beeld en ziet er strak uit
Kunt er fijn mee werken voor de doellijn waar ik hem voor heb , zoals informatie opzoeken , mails lezen grafieken bekijken van opgewekte energie, ect

irekm07 07-06-2021

Erg goed tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / brons / 128 GB

Erg goed tablet met veel mogelijkeiden , niet te groot en niet te klein, gekocht als vervanger van oude lenovo tab , nu weet ik zeker het was goede keuz. jammer maar zo in doos is geen vervanging tips voor S pen - als op topje pen gevalen gaat stuk waar heb je iets gevoel zo is beschadig.
Verder is super ok , baterij gaat 2- 3 dagen , S-pen , procesor.
Zeker kopen het is iedere cent waard.
Bij aankoop zeker nog bescherm hoes kopen - er ziet geen bescherm folie op scherm:(