Medion LIFETAB MEDION LIFETAB E10713 - 64 GB - WiFi - 10 inch - Zwart 10,0 inch / zwart / 64 GB / 4G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFETAB MEDION LIFETAB E10713 - 64 GB - WiFi - 10 inch - Zwart 10,0 inch / zwart / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

anne--elziena 08-09-2021

Jammer dat de Android 10 niet goed werkt. Heel veel "normale" apps komen op de tablet niet voor in de Play Store, zijn dus ook niet te downloaden of men krijgt een melding: niet compatible met dit apparaat.
Medion beweert dat het een "normale Android 10" is dus niet!

Pluspunten

• mogelijkheid om simkaart te gebruiken

Minpunten

• onmogelijk om div app's te downloaden
  • Play Store heeft niet alle app's

Mark 29-04-2021

Defect geleverd en hele slechte service afhandeling

Tablet besteld via Medion zelf bij levering bleek een pixel midden in het scherm defect te zijn, geprobeerd contact te zoeken met de service afdeling wat nogal wat moeite kost deze eenmaal aan de lijn gehad moet je 2 dagen wachten op een voucher om het product terug te sturen. Dit gedaan een week later er achteraan gebeld omdat je niets van ze hoort en dan krijg je te horen dat het wel een week of 2 kan duren voordat het afgehandeld is toen ervoor gekozen om mijn geld terug te storten hier wacht ik na 3 weken (dus totaal 4,5 week) nog steeds op door deze slechte service voor mij geen Medion meer.

Minpunten

• Slechte service bij defect

Polle 21-11-2020
Voor mij een miskoop . Er staat enkel een camera naar jezelf gericht , zodat je enkel jezelf kan filmen of fotograferen . Je kunt dus geen foto's nemen ,geen QR scannen of eventueel betalen . Mijn vorig toestel van Medion had dit wel zodat ik dacht dat op alle toestellen wel 2 cameras zouden staan wat toch normaal zou zijn ????

Fideludo 20-11-2020

Medion E10713 een goed product met uitstekende klantendienst

Mijn zoveelste tablet.. De E10713 voldoet aan mijn verwachting met goed scherm, snelheid, stevigheid en ook de lage kostprijs. Prima product. Aanrader. Kijk ook naar de aangeboden kortingen !

Pluspunten

• Scherm
  • Opstarttijd
  • Kostprijs met aangeboden korting

Minpunten

• Geen camera aan achterkant

De Smet 15-10-2020

In onafhankelijk onderzoek komt dit tablet er goed uit voor dagelijks gebruik Deutsch Stiftware test.
Met het toetsenbord/hoes erbij is dit een kleine PC vervanger.
Mails kranten YouTube bankzaken
Veel geheugen 64G en uitbreidingsmogelijlheden sim sd ..
Beeldscherm ok, batterij 600mA
Voor 200 euro bijna de helft van een samsungS 6 lite

Minpunten

• Geluif