De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFETAB MEDION LIFETAB E10713 - 64 GB - WiFi - 10 inch - Zwart 10,0 inch / zwart / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j********@g******** 15-08-2023

Tablet is goed bijbehorende toetsenbord niet.

Tablet werkt goed zij het wat traag.
Het bijgeleverde toetsenbord heeft slechts een korte periode gewerkt! Daarna niet meer aan de praat te krijgen ook niet na meermalen de hebben geapt met Medion. Alle suggesties van Medion leiden tot niets ook niet na terugzetten naar fabrieks instellingen. Zal waarschijnlijk door Medion gerepareerd moeten indien mogelijk.

Pluspunten

• Niet duur

Minpunten

• Fysiek toetsenbord werkte al gauw niet meer
  • Traag

anne--elziena 08-09-2021
Jammer dat de Android 10 niet goed werkt. Heel veel "normale" apps komen op de tablet niet voor in de Play Store, zijn dus ook niet te downloaden of men krijgt een melding: niet compatible met dit apparaat.
Medion beweert dat het een "normale Android 10" is dus niet!

Pluspunten

• mogelijkheid om simkaart te gebruiken

Minpunten

• onmogelijk om div app's te downloaden
  • Play Store heeft niet alle app's

Mark 29-04-2021

Defect geleverd en hele slechte service afhandeling

Tablet besteld via Medion zelf bij levering bleek een pixel midden in het scherm defect te zijn, geprobeerd contact te zoeken met de service afdeling wat nogal wat moeite kost deze eenmaal aan de lijn gehad moet je 2 dagen wachten op een voucher om het product terug te sturen. Dit gedaan een week later er achteraan gebeld omdat je niets van ze hoort en dan krijg je te horen dat het wel een week of 2 kan duren voordat het afgehandeld is toen ervoor gekozen om mijn geld terug te storten hier wacht ik na 3 weken (dus totaal 4,5 week) nog steeds op door deze slechte service voor mij geen Medion meer.

Minpunten

• Slechte service bij defect