Lenovo IdeaPad Duet Chromebook 2020 10,1 inch / blauw, grijs / 64 GB

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaPad Duet Chromebook 2020 10,1 inch / blauw, grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rense 17-11-2020

Mooie compacte alleskunner

We waren op zoek naar een mooie compacte tablet/chromebook voor onze kinderen zodat ze de komende jaren er weer tegenaan kunnen. Voor dit bedrag krijg je een uiterste goede deal (met cover, toetsenbord). Prima scherm, compact en goede accuduur. Voor kids (nu 3,5 en 5,5) is dit echt een mooie device die mee kan groeien de komende jaren.

Groot voordeel is de volledige Google integratie. Icm Family Link kan je precies aangeven wat ze wel en niet op de Duet kunnen zien/spelen.

Pluspunten

• Prijs
  • Degelijk
  • Accuduur
  • Performance
  • Scherm

Minpunten

• Maar 1 USB C aansluiting
  • Bescherming beperkt (voor gebruik kinderen)

Albert Dols 24-10-2020

Klein maar groot in mogelijkheden

goede accuduur, ook te gebruiken als tablet. Snelle reactietijd, goed beeldscherm, snel opgeladen.
Ergonomisch ontwerp met degelijke standaard in een magnetische losse rug. Handig zelfzoekend magnetisch toetsenbord dat de bediening, zittend aan tafel, een stuk makkelijker maakt. Ook het touchscreen is een prettige optie.

Pluspunten

• diverse functionaliteit
  • goede resolutie
  • prettig toetsenbord
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• geen