Asus VivoTab Smart ME400C 10,1 inch / wit / 64 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus VivoTab Smart ME400C 10,1 inch / wit / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Anoniem 13-02-2014

Na ruim een half jaar gebruik nog steeds heel tevreden. Blij dat ik een full windows tablet heb genomen. Alle bekende windows software draait prima en je bent niet afhankelijk van apps met uitgeklede functionaliteit. Degelijkheid en accuduur zijn prima in orde. Toegegeven, de nieuwe iPad van mijn vrouw werkt vloeiender en heeft een mooier beeldscherm. Maar de Vivotab is het veel geschikter als je je tablet ook voor je werk wilt gebruiken.

jubke47 31-01-2014

prime tab,eerst getwijfeld tussen ipad en windows tablet,ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb,ik gebruik de desktop nu bijna niet meer.
kortom zeer blij met de Asus

Anoniem 25-10-2013

Na een paar maanden gebruik ben ik heel tevreden met mijn Asus Vivotab. Het is erg handig om volledig Windows 8 op een lichte tablet te hebben. Na wat oefening kon ik de gewone Windows applicaties zoals Office 2007 en Firefox probleemloos gebruiken. Gewoon vanaf het scherm. Zelf met 10 vingers typen lukt goed na enig oefenen. Dropbox werkt perfect evenals andere Windows programma's. Batterijduur is prima. Tot nu toe maar enkele nadelen kunnen vinden: Er is geen mooie strakke lichte en betaalbare cover (hoes) te vinden. Full HD beeldscherm zou een stuk mooier zijn evenals kleinere randen (bezels). Zeg maar de iPad Air maar dan met Full Windows 8. We hebben ook een iPad met retina scherm in huis, maar deze Asus Vivotab is duidelijk mijn favoriet.

kingpin1966 02-08-2013

Een wanproduct, Asus onwaardig.
Ik heb Asus redelijk hoog zitten als computermakers maar dit is een miskleun.
Zolang de vlakken waarop je moet klikken groot genoeg zijn is er miets aan de hand maar start je de browser op en je moet op een link klikken of een tab sluiten dan begint de ellende, dan reageert het tablet traag of helemaal niet meer en moet je het ding opnieuw opstarten.
Soms tot vervelens aan toe.
Zelfs een youtubefilmpje is nog teveel voor dit tablet.
Ik werd er horendol van en heb hem naar de werf gebracht.
Je kunt je geld beter aan iets anders uitgeven dan aan dit wanproduct.

Anoniem 27-06-2013

Eindelijk een betaalbare tablet met volledig Windows 8. Ideaal voor zowel plezier als voor werk. Probleemloos het volledige functionerende MS Office pakket geïnstalleerd evenals Firefox, Dropbox en andere onmisbare software. Schermbediening is geen probleem, maar je moet natuurlijk wel even oefenen en een pennetje helpt ook. Probleemloos typ ik met 10 vingers op het scherm net als op een gewoon toetsenbord. Ideaal is dat je verschillende windows naast elkaar kan openzetten. Dat kon niet bij mijn vorige Android tablet. In vergelijking met dit Windows apparaat zijn de andere tablets kinderspeelgoed voor een beetje passief surfen op Internet en spelletjes. Toch ook wat kritiek. Een full hd scherm zou natuurlijk mooier zijn. Bovendien heeft mijn scherm in het midden een klein vuiltje onder het glas. Had ik misschien mee terug moeten gaan. Ook is keuze aan mooi passende hoezen heel beperkt. De standaard cover is erg duur. Maar al met al ben ik heel tevreden met dit apparaat.

kastjenaardemuur 17-02-2013

Deze tablet na 2 weken terug gebracht naar de winkel en omruild voor een Samsung Note.
Vanaf dag 1 regelmatig vastlopers gehad. Soms duurde dit minder dan een minuut maar vaak alleen met reset weer aan de praat te krijgen (aan/uitknop lang indrukken). 2 keer starte de tablet zelfs niet meer op. Pas na een reset dmv een paperclip deed hij weer. De laatste keer was voor mij de druppel en heb ik hem teruggebracht. Volgens mij is deze tablet niet geschikt voor een volledige windows 8. Terwijl de Metro interface wel heel prettig werkt. Jammer...gemiste kans Asus

Anoniem 13-02-2013

ideale tab want hij heeft een perfecte grote en een legio aan mogelijkheden, de kwaliteit van het scherm is ook enorm goed