Samsung Galaxy Tab 2 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab 2 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Hompie666 12-02-2013

Inmiddels de nieuwste update Android 4.1.2 erop gezet, ook wederom een verbetering, Android 4.1.1 draaide al vele malen beter dan standaard 4.0.4.
Enig minpunt vind ik de backlight bleeding van deze tablet, voor de rest een super ding.

nelis077 12-02-2013

Leuke goede tablet het is snel handig en snel je kan er van alles mee wel jammer want ik kan nog niks van internet downloaden ik heb deze tablet gekocht bij de media markt voor 300 euro+Dock alleen jammer dat als je een hoesje hebt de tablet er niet in kan. Maar voor de rest een goede tablet met veel mogelijk heden.

japl 08-02-2013

Jammer dat Samsung deze tablet levert met een flinke bug. Bij bepaalde letter combinaties valt de keyboard uit en moet de tablet gereset worden. Dit probleem is al meer dan een half jaar bij Samsung bekend maar er wordt niets mee gedaan.

lalaya 06-02-2013

Fijn apparaat, makkelijk in gebruik.
Het enige wat ik mis is een usb poort en een flitser op de camera.
Verder jammer dat hij niet goed scherp stelt, maar dit is niet een reden voor mij om hem niet te kopen.
Accu: als je niet de hele dag spelletjes doet kan hij minstens twee dagen mee.
Prijs kwaliteit is prima!
Een aanradar!

RhemWolff 06-02-2013

Geweldig mooi apparaat.Niet te groot, niet te klein.
Heel erg gemakkelijk om mee om te gaan.
Snelle bezorging door Wehkamp.
De snelstartgidshad van mij iets groter gekund (zeker aangepast aan de grootte van de/het tablet.
Ik vind het een aanrader, vooral door de prijs.

RhemWolff 27-05-2013

Nu enige maanden in bezit en voldoet uitstekend.
Foto's maken kan wel, maar ik gebruik voor goede foto's toch liever mijn Canon.
Zelfs mijn kleindochter(2 jaar) vind het een mooi stukje speelgoed.

theo 70 31-01-2013

deze Tablet gekocht omdat ik toch wel was gevallen voor de Samsung galaxy s3 , echter met tablet ben ik van een koude kermis thuis gekomen, erg traag, na 10 minuten op internet liep telkens de internetbrowser vast ( zowel Chrome als de browser die er standaart op zit ), overige Apps liepen traag of steeds vast ...om gek van te worden, vooral als je hem zakelijk gebruikt.
ben dan ook van mening dat Android het subliem werkt op telefoons maar zodra het wat groter en zwaarder wordt gaat het erg falen ...jammer Samsung...erg jammer

theo 70 03-02-2013

@ tekker, nee ligt niet aan mn Wifi , alles werkt erop naar behoren , mijn zoon zn Ipad , en nu ook mn nieuwe windows 8 tablet ...zoals het hoort, maar bedankt voor je advies

tekker 04-02-2013

@Theo, als iets niet goed werkt en je zoekt niet uit waarom iets niet goed werkt en je zet het product meteen als waardeloos neer dan is dat niet geloofwaardig en een raar verhaal. Ik denk dat de meeste mensen die je verhaal lezen dat vinden. Zeker als je bedenkt dat de meeste mensen zeer tevreden zijn en er nauwelijks klachten over de snelheid zijn. Je had overigens ook de galaxy note 10.1 kunnen kopen, die is sneller dan een ipad 4 en een windows 8 tablet en ook nog is een stuk goedkoper. Maar ieder zijn voorkeur, alleen kraak dan niet ongefundeerd andere producten af.

Neverbrake 02-02-2013

Hallo theo 70, dat is een raar verhaal dat je verkondigt en je verbindt er m.i. een foute conclusie aan. Ik heb de bewuste tablet nu een paar maanden en ik stel vast dat jouw problemen zich bij mij niet voordoen. Zou toch maar eens gaan zoeken wat er echt aan de hand is.
Vr. groet en succes.

tekker 06-02-2013

@theo, je mag best je mag best je eigen mening hebben, alleen vind ik hem ongefundeerd en die mening mag ik ook hebben. En wat dat met het land of met kieskeurig te maken heeft, dat weet ik ook niet.

theo 70 03-02-2013

@neverbrake, "een raar verhaal wat ik verkondig" ...? verkondig helemaal niks, ik vertel hier gewoon mijn bevindingen. apparaat werkte niet naar behoren, heb inplaats hiervan een tablet op windows 8 gekocht welek wel goed werkt

tekker 02-02-2013

Misschien ligt het aan je internetverbinding en niet an de tablet, want die is normaal gesproken snel zat. Anders zou ik er even mee terug gaan naar de winkel, want dan hebben ze je een niet goed werkend toestel verkocht.

theo 70 05-02-2013

???????....vreemd land leven we, geven je je mening worstje gelijk beschuldigd van het " ongefundeerd" afkraken van een product , erg apart hoor. Maar terug naar de echte wereld , het is én blijft een "productie" product, wat inhoud dat er heel veelvingerig een korte tijd gemaakt worden, dus kan er altijd een " mindere" bij zitten.
We hebben dan ook nog te maken met het feit dat de een er meer eisen aan stelt dan de ander, zoals ik al eerder zei, ik gebruik hem zakelijk en heb ik geen tijd om te wachten op langere laadtijden, vandaar mijn keus om een anderen tablet te kopen , wat die kost is mijn zaak want ik moet hem betalen en niet iemand anders. De opzet van deze site ( waar ik overigens altijd erg veel aan heb bij mijn keuze ) is om ervan te zeggen wat jezelf van een product vindt, zoiets heet hier in Nederland dan ook vrijheid van meningsuiting, Kieskeurig .....ga zo door

gert1962 28-08-2013

Theo, heb zowel de Tab1 en als de 2, en heb nergens problemen mee. Alleen als massaal updates binnen komen voor de geinstalleerde apps worden ze allebei wat trager. Mss heb je een blauwe maandag uitvoering!

Clemens 30-01-2013

Na de update naar JB 4.1.1. een stuk smoother dan daarvoor. Succes hoor dit tablet formaat. Een grotere komt er bij mij niet in want dat is gewoonweg niet handzaam. Blijven vieze vette bakplaten trouwens. Iedere dag poetsen dat apparaat.
Ja het blijft voornamelijk beperkt tot boeken lezen en televisie kijken en een abonnement.op het NRC ervaarde ik.als een ramp. Gewoon lekker op papier.
Ik ben een treinreiziger op dit moment, maar als dat stopt doe ik nog niet echt veel met een tablet. Ga hem.straks voornamelijk als afstandsbediening voor mijn mediacenter gebruiken. Inhet ergste geval koop ik er nog eentje bij.

Meldo 24-01-2013

Hele fijne opvolger voor mijn Galaxy Tab 1 7.0. Hij is lichter en wat eleganter (houdt wel iets gladder vast, iets minder grip), werkt snel. Android 4.1.1. vind ik een uitkomst.

Plussen:
- draait snel en soepel
- accu houdt lang vol. Ik gebruik het ding om snel even email te lezen, FB, twitter, enz bij te houden, snel even iets op internet op te zoeken, het nieuws te lezen, soms filmpjes op te kijken en om e-books te lezen. De accu houdt het gemakkelijk 3/4 dagen uit. Hij hangt bij mij altijd aan de wifi.
- licht (en dus fijn als je in bed wilt lezen)
- schappelijk geprijsd.

Echt lange stukken typen op een tablet vind ik nog steeds niet prettig, maar met een goede office app (Kingsoft in mijn geval), kun je best een eindje komen (of er een toetsenbordje aan hangen).

Iets minder: hij heeft een wat gladdere achterkant, waardoor je iets minder grip hebt. Heel storend vind ik het echter niet.

Eva brnsk 22-01-2013

Populair merk en op het eerste gezicht mooi apparaat mede door de prijs, maar het haalt het (nog) niet bij de iPad. Ik dacht destijds maar eens te switchen naar Android, maar betrap me erop dat ik toch iedere keer liever de iPad -3 van mijn vrouw gebruik. Daarvan vind ik het scherm mooier, het apparaat werkt sneller, maar vooral de software (iOS) werkt meer doordacht en fijner. Als ICT-er spreekt me dat toch meer aan. Hiermee wil ik overigens niet alle mensen die er heel blij mee zijn ongelijk geven, ieder zijn smaak.

Barteijk 28-01-2013

Ik heb een Ipad 1. Jammer dat je geen flash op de Ipad kan afspelen. Bij Apple moet dat allemaal met allerlei trucjes, zodat dat wel zou kunnen. Ook PPS-bestandjes kan je niet afspelen. Voor de rest ben ik wel een fan van de Ipad. Toch overweeg ik een ander merk te kopen waarop dat wel allemaal zonder problemen kan.

Hompie666 10-01-2013

Prima tablet, wel gelijk Android 4.1.1 erop gezet, daarmee is ie een stuk sneller en stabieler.
Mooi helder scherm, heel goed geluid en lange accuduur.
Heb de witte uitvoering, ziet er mooi afgewerkt en strak uit.

karinarnhem 04-03-2013

Hoi...

Ff een vraagje...mijn tablet loopt regelmatig vast..mijn touch scherm reageert niet goed..zou jijweten hoe dit komt en hoe ik dit evt kan verhelpen...
En zou jij mij de stappen kunnen uitleggen wat te doen om de nnieuwe versie te downloaden. .

Alvast bedankt..

Grt karin

Wim F. Abbenhuis 07-04-2013

Kun je me zeggen waar ik die 4.1.2 kan vinden? Samsung blijft zeggen dattie er nog niet is ...

spoekie2000 11-01-2013

Hallo Hompie666,
Ik vroeg mij af hoe jij er Android 4.1.1 op heb gezet. Als ik bij instellingen toestel-info selecteer en dan naar software update en dan weer bijwerken, krijg ik te lezen dat er geen update beschikbaar is. De huidige Android-versie is nu 4.0.3. Misschien kun je me verder helpen. bvd

Hompie666 12-01-2013

Android 4.1.1 is in UK al officieel uit voor de TAB 2, in nederland komt ie pas medio 2013 uit, hij is overal te downloaden, gewoon even googelen.
Alle versies zijn wereldwijd het zelfde, dus waarom lang wachten voor een update.

Neverbrake 06-01-2013

Had eerst een tablet waarvan de wifi steeds wegviel. Bleek een kwalijke kwaal te zijn. Kon het exemplaar inleveren en kreeg keurig mijn geld terug. Vervolgens deze Samsung gekocht. Wel behoorlijk getwijfeld of ik een Apple zou nemen. Maar heb geen spijt. Mooi scherm,downloaden van apps vind ik veel makkelijker dan bij Apple. Ook plaats je er makkelijk een extra geheugenkaartje bij. Start redelijk snel op en heeft uitgesproken goede internetprestaties. Geen onderbrekingen zoals bij dat andere merk. Er wordt veel "gerusseld" en Angry Bird in alle toonaarden op gespeeld.Verder wat mailtjes en wat gegoogeld.Geen zware applicaties.Vind een tablet geen echte vervanger voor een Desktop of dikke laptop maar hij is wel makkelijk om even iets te doen vanuit je luie stoel. Een andere reden van aanschaf is het contact met de Trombosedienst tijdens wat langere vacanties. Maar dat had ook met een laptop gekund.
Kortom ben blij met dit apparaat.

S.Pamhier 28-12-2012

Het is een degelijke tablet. Hij doet alles goed wat hij moet kunnen. Spelletjes spelen wij er niet mee dus dat kan ik niet beoordelen, maar wat ik wel kan beoordelen is goed.
Toch zijn er twee dingen die ik mis.
1: Er zit geen flitser/filmlamp in. Dat vind ik raar; op mijn veel kleinere smartphone is daar wel een plek voor gevonden.
2: Bij verbinden met een PC gedraagt deze tablet zich niet als een USB stick, je kunt dus niet gemakkelijk bestanden uitwisselen. Dat is bijzonder onhandig en wat mij betreft onbegrijpelijk. Je moet bij aansluiten op de PC kiezen of de tablet zich moet gedragen als camera of als multi-media apparaat. Als camera kun je alleen maar foto's en films overhalen. Multi-media krijg ik niet aan de praat omdat het MTP protocol beroerd is geïmplementeerd. Als daar een USB-App voor wordt gemaakt wil ik het wel weten.

Skipslitter 29-12-2012

Goede dag S.Pamhier
Als je je tablet aan de USB van je Pc hangt krijg een venster te zien zoals Portable Device, Dan zie je

Apparaat open en bestanden weergeven met windows Verkenner,
als je die aanvinkt en dan op Ok drukken dan opent windows met Deze computer\GT-5110.
En je ziet 2 mapjes staan ( Card en Tablet )
Ik heb een geheugen kaartje er in zitten waar al mijn films/foto's/muziek op staan.
Als dit niet werkt dan kan je ook ( Samsung AllShare ) op je pc zetten, Allshare staat al op je tablet.
Dit Prog werkt allen via Wifi maar kan heel veel.
Afz paul

spoekie2000 29-12-2012

Ik heb windows 7 op mijn PC en als ik de tablet aansluit kan ik hem gebruiken als een USB stick en eenvoudig bestanden uitwisselen. Ook maak ik gebruik van Google Drive en dat werkt ook perfect, alleen waneer ik in een excel bestand een link maak naar internet, werkt dat niet.

seb 29-12-2012

je hebt ook een adapter van samsung waar je een usbstick op kunt aansluiten. wel wat omslachtig, maar het werkt.

Kieltje58 21-12-2012

Het is prima tablet..makkelijk voor onderweg in de
trein. omdat ik via mobieltje slecht kan zien zo
klein...en tablet is ideaal voor op de reis..enige
minpunt is wel fotocamera,..ik vind het niet zo'n goed beeld.

janke60 18-12-2012

Wij hebben de Samsung Galaxy Tablet nu 2 maanden in ons bezit. Gekocht bij BCC. De tablet is nu al defect en ter reparatie opgestuurd. De accu is waarschijnlijk defect want het tablet geeft aan na het opladen dat hij leeg is. Gekocht om het apparaat mee te nemen op vakantie. Helaas geen vervangend apparaat ontvangen van BCC ondanks dat het gekochte tablet net nieuw was.

Finnegan 03-01-2013

Uw kritiek uit u door het aantal sterren dat u de Samsung geeft, maar feitelijk bent u ontevreden over de wijze waarop BCC u behandelt. Had u tijdelijk een ander tablet meegekregen, dan had u het defect aan de Samsung minder erg gevonden. Ik begrijp uw frustratie: een defect aan een nieuwe apparaat is zonder meer vervelend, maar kan nu eenmaal wel voor komen. Daarmee is dit tablet nog niet een slecht product en een magere 5 waard.

dirtygerty 03-01-2013

Ik heb hem op 21 november gekregen, prima apparaat.
Niet de snelste ondanks de dualcore processor.
Maar is niet storend.
Het probleem met de het opladen deed zich bij ons ook voor.
Na een harde reset, naar de fabrieksinstellingen was dit verholpen.
Ik ken een paar mensen welke deze problemen ook kennen met de samsung telefoons i.c.m. Android 4.

Anoniem 12-12-2012

Ik heb de tablet nu enige dagen in gebruik en ik ben er zeer tevreden over. Het besturingssyteem Ice Cream Sandwich werkt zeer prettig en snel. Een stuk beter dan de vorige versie op mijn oude Samsungtablet. Wat ik vooral heel prettig vind is dat de tablet multi funcioneel is. Je kunt er overal mee bellen, e-mailen internetten(SIMcardje van je GSM naar de tablet overzetten en klaar is Kees) en ga zo maar door. Ideaal voor op vakantie. Daarnaast zit er een slot op voor een SD-card tot maar liefs 32GIG, dus slechts 8GIG intern geheugen is geen enkel probleem. Het scherm is zeer duidelijk afleesbaar met een goed contrast. De film en fotokwaliteit is matig, maar wel zeer gemakkelijk in het gebruik. Maar persoonlijk gebruik ik daar toch het liefst een spiegelreflexcamera voor, met oculair uiteraard. Resumerend: We hebben hier te maken met een zeer gebruiksvriendelijk en multifunctioneel apparaat. Ik zou het iedereen willen aanbevelen. Zeker als je veel reist. Hij past gemakkelijk in je rugzak. Ik vind hem kwa mogelijkheden beter in het gebruik dan de Apple mini.

Finnegan 08-12-2012

Wat een plezier heb ik van dit apparaatje. Ik lees graag en nu kan ik 's avonds lekker lezen zonder veel licht aan te doen. Lees veel materiaal als pdf. Leest prettig. Ik heb m'n pc voor internet nog maar weinig aan. Ik doe er geen spelletjes op, daar kan ik niet over oordelen. Soms vind ik hem wat traag, maar misschien ben ik te ongeduldig. De Tap2 werk altijd. Ik ben er blij mee.

Roel2013 07-11-2012

Mooi beeld, strakke vorm en goed geluid. Alleen jammer ook geen flashondersteuning, maar dit veranderd bij HTML5.

Franky_77 28-10-2012

Deze tablet gekocht voor mijn vakantie. Voor de vakantie een paar films op gezet i.v.m de lange vlucht en enkele busreizen. Heb er urenlang plezier aan gehad tijdens het reizen.

Het gebruik en het overzetten van bestanden is zelfs voor een leek als ik erg eenvoudig en online zijn genoeg tips te vinden. Weergave van het scherm is ook perfect. Accuduur met films kijken is enkele uren, vind dit moeilijk te vergelijken met soortgelijke producten aangezien ik daar geen ervaring mee heb.

ro.es 26-10-2012

Gebruik deze Tab alweer enkele maanden. Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Vooral de accu geeft een lange stroom voorziening. Bij regelmatig gebruik hoef ik de Tab maar 1 keer per week op te laden. Mooi helder beeldscherm. Ik heb er een 32Gb. mini sd card in geplaats, ondersteunt lekker veel video´s en foto´s. Ook makkelijk om boeken te lezen enz. Kortom na 3 maanden gebruik zeer tevreden, het is een probleemloos apparaat..

Mr Herman 2007 23-10-2012

Het is een ontzettend fijn tablet. Ik heb hem in eerste plaats gekocht vanwege z'n compactheid. Ik had al een Samsung Ace plus, en was gewend geraakt aan het fijne scherm. Ik heb deze bij Mycom gekocht, omdat deze vlak bij mij in de buurt zit, en ze een goede service er op na houden.

Ik ben het niet met Clemens eens, dat de Samsung te duur is in vergelijking met de Asus Google Nexus 7.0. De Asus heeft alleen wat meer power omdat hij speciaal is gemaakt voor games. Deze Samsung heeft 2 camera's: de Asus heeft maar 1 front camera. Samsung heeft ruimte voor een micro sdcard; Asus niet. Samsung is wat breder is zijn toepasbaarheid, dan de Asus.

Ik hoop dat de tablets in de toekomst wat lichter worden, alhoewel, het voor mij geen noodzaak is, omdat ik naast de Samsung ook nog en Lenco e-reader heb. Deze Lenco is mooi groot:9,7 inch en super licht. Daar kun je heerlijk lang en overal je boeken mee lezen. Je moet gewoon het juiste apparaat kopen voor het juiste doel. Ik lees niet graag een boek op een 7 inch tablet of reader.

Clemens 24-11-2012

De multifunctionaliteit van een 7 inch tablet is juist geweldig. Reis met de trein en dan kan ik met één apparaat alles bedienen. Tover hem uit te binnenzak en kan met e-mails, documenten of boeken aan de slag. In de zon wordt het helemaal niks met een tablet, maar onderweg of thuis gaat dat allemaal prima. Ik loop anders met meerdere apparaten te sjouwen. Maar ik begrijp heel goed dat een E-reader om te lezen perfect is. Mijn probleem is juist dat ik zelden of nooit in de zon ga lezen, dus niet per se een E-reader nodig heb. Het Tablet dacht ik eerst alleen te gebruiken om TV te kijken en boeken te lezen, maar op het moment volg ik een cursus, behandel ik mijn e-mail en met Google Music er op speel ik flink wat muziek af. Op een Smartphone - al is het alleen al om de batterij - is dat niet te doen.
Schot in de roos die 7 inch tablets.

Clemens 17-10-2012

In vergelijking met Asus Google Nexus 7.0, gewoonweg te duur als je hem voor adviesprijs aanschaft. Ik heb hem voor € 170,- gekocht en het is naar mijn idee een super tablet. Formaat lekker compact om in de binnenzak mee te nemen. Gebruik hem voornamelijk als E-reader en als Televisie scherm.

Accuduur significant beter als mijn smartphone de HTC Sensation XE. De Asus Nexus van Google net even beter.

Tablet voegt naar mijn idee niet veel toe t.o.v. Smartphone. Lezen boeken en TV of Film kijken een geweldige ervaring.

Briggels 18-10-2012

Clemens,
Dank voor je antwoord op mijn vraag over word en excel, handig!
Heb je de Sammsung Galaxy gekocht voor € 170? Ben erg benieuwd waar .... Maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken via deze site. Toch maar proberen.

Clemens 06-10-2012

Ik was met de BTW vrije dagen op zoek naar de Asus Google Nexus. Huiverig om een tablet te kopen, maar zo'n kanjer voor een redelijk bedrag de moeite waard om af en toe een boek te kunnen lezen en TV te kunnen kijken.
Ik vind een Smartphone allemaal wat handzamer en voor serieus gebruik geef ik de voorkeur aan de laptop.

Bij een leegverkoop van een vestiging van Dynabyte i.v.m. ombouw naar Mycom, heb ik de Samsung helemaal voor een appel en een ei kunnen aanschaffen.

Het is een middenklasse apparaat maar kwa snelheid en handzaamheid is er niks mis mee. Prettig in de bediening en redelijk vlot.

Het scherm is bij het lezen van websites die echt heel scherp. De letters zien er wat kartelig uit, maar dat is wel het enig minpuntje wat ik kan vinden.

In tegenstelling met wat ik las in het review hierboven, wordt de Samsung tab 2 7.0 aan de USB poort van mijn laptop gewoon bij geladen.

Vormgeving : Perfect
Aansluitingen : Vervelend om hier een losse adapter voor te moeten aanschaffen.
Beeld :gemiddeld niet echter supper als van mijn smartphone.
Bedieningsgemak :super eenvoudig.
Snelheid :goed
Accuduur :bij intensief gebruik 7 uur.
Prijs :t.o.v Asus Google Nexus te duur.
Bouwkaliteit :Stevig en niet al te zwaar. Zeer goed.

Johnnie Maxfli 01-10-2012

Samsung weet van update problemen maar doet hier niets mee (vanaf dec 2011... populaire games van gameloft kunnen niet geinstalleerd worden.... probleem is alleen in Europa. Jammer maar het wordt niet echt opgelost ... advies niet kopen! zo populair maar bij lange niet perfect!!

Neverbrake 23-12-2012

Beste Johnnie, als jij, zelfs als je echt een update probleem zou hebben,een beoordeling geeft van drie keer een 1 dan weet je toch echt niet niet hoe je een produkt moet beoordelen. Jouw waardering voor dat tablet zegt meer over de eigenschappen van jezelf dan over die van dat tablet. Als je niet kunt relativeren en beoordelen moet je aan dergelijke activiteiten niet beginnen.
Vr. groet

nammertje 28-10-2012

Hallo,

Vraagje aan tekker, hoe doe je dat precies ik zou ook flash willen hebben op mijn tab 2. ik ben geen computer expert dus snap niet helemaal hoe ik het op mijn tab krijg via je beschrijving. alvast mijn dank.

tekker 02-11-2012

Beste nammertje, adobe flash is niet meer te vinden in de play store als je daar zoekt, wanneer je echter "adobe flash player" samen met "google play store" invoert in google vindt je vervolgens wel een verwijzend zoekresultaat naar adobe flash player in de play store en als je hier op klikt kom je als het goed is op de goede plek. Anders moet je het op de adobe site kunen vinden. Flash wordt ondersteunt t/m android 4.0.x

tekker 27-10-2012

Update problemen? De tab2 heeft zo ongeveer de nieuwste versie van Android en krijgt ook Jelly bean, als je dat al nodig hebt, want Android 4.0 ondersteunt wel degelijk nog flash (adobe flash googelen en dan via google play installeren), het wordt alleen niet meer bijgehouden, maar op android 4.0 werkt het heel goed en android 4.0 werkt verder heel erg soepel. Volgens mij kun je heel veel gameloft spellen krijgen op je tab2 (ik heb een tab1 10.1 en daar kan het ook op) Lang niet alle EA games zijn te verkrijgen, dat zou wel kloppen. Maar gamen doe ik er zelden op.

petebone 21-09-2012

Wat een geweldig apparaat!! Start snel op, heeft een super scherp beeld en is gebruiksvriendelijk. Kortom; een perfecte aankoop! Peter uit Vught

mayd 20-09-2012

start sneller op dan samsung mobiel. Accu heb ik pas een keer opgeladen (in 2 weken) en ik zet 'm iedere dag toch wel minimaal 1 uur aan.
Buiten zie je niet zoveel op beeldscherm in de zon tenminste.
Verder bevalt deze tablet prima, moet alleen nog het een en ander ontdekken.