Nikon Z 7 zwart - Reviews

Camera type
systeemcamera (body)
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Z 7 zwart op Kieskeurig.nl.

Michel 05-12-2018

Lekker licht

Geschreven voor: Nikon Z 7 zwart

Ik heb mijn Nikon D600 in geruild voor de Nikon Z7.
Aangezien ik veel op reis ben was ik het zat om met een zware en grote camera te lopen.
Na veel geprobeerd te hebben heb ik voor de prestatie en kwaliteit de Nikon Z7 gekozen.

Pluspunten

• licht
  • compact

Minpunten

• 1 kaart ingang

Wil 10-10-2018

Het is wennen, maar het resultaat is klasse

Geschreven voor: Nikon Z 7 zwart

Eind augustus aangekondigd en zowaar eind september al in Nederland. Ik ben een van de eerste gelukkigen die de Z7 in bezit kreeg. En de eerste 1000 foto's zijn al gemaakt. Veel geprobeerd met daglicht en in de avond. Croppen tot op het kleinste niveau. En de resultaten zijn zeer fraai. Een flitser heb ik niet gebruikt, maar de avond en nachtopnamen waren perfect. Het is wennen aan de digitale zoeker. Als de zoeker niet actief is duurt het even voor je beeld hebt. Dat is bij sport even lastig. Maar voor minder moment kritische opnames maakt dat natuurlijk niet uit. Kortom een topcamera waar ik nog veel plezier van ga hebben.

Pluspunten

• Weinig ruis bij hoge iso
  • Makkelijk in gebruik
  • Geweldige resolutie

Minpunten

• Zoeker zou iets sneller actief kunnen zijn