Panasonic DMC-GX8EG - Reviews

Resolutie
20 MP
Inclusief objectief
Filmen in full hd

Beoordeling op basis van 1 review

mertenja 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

draagcomfort, prof. zoomobjectieven, video-integratie

Een serieuze amateurfotograaf die wat ouder wordt en die zijn hobby met passie nog verder wil uitbouwen, droomt stilaan van een professionele betaalbare systeemcamera met video-mogelijkheden. Vooral het draagcomfort, de hanteerbaarheid door een lager gewicht en het bescheidener uitzicht in combinatie met kortere zoomlenzen die niet moeten onderdoen voor de professionele objectieven, hebben mij kunnen overtuigen om de stap te zetten. Ik heb daarom gekozen voor dit type Panasonic, en ik ben heel tevreden over de prestaties van dit toestel, rekening gehouden met de prijs die ik hiervoor betaald heb. Alles hangt af wat men van een nieuwe aankoop verwacht, en wat U er wil mee bekomen.(multimedia, grotere formaten foto's en dergelijke) . Mijn leverancier Art & craft in Mariakerke heeft mij daarbij uitstekend geholpen. Met wat onderhandelen en documentatie over de prijssetting van de concurrentie kon een scherpe prijs bedongen worden. Dienst na verkoop heeft ook een rol gespeeld maar deze firma gaf mij vertrouwen.
Ondertussen zijn er al enkele duizenden opnamen genomen zonder één hapering. Ik denk de juiste keuze te hebben gemaakt voor de toekomst.

Pluspunten

• gewicht, hanteerbaarheid
  • top glaswerk met kortere afmetingen
  • snelheid, focusmogelijkheden
  • wrijftechnologie is verbluffend

Minpunten

• menustructuur teveel mogelijkheden