Samsung Galaxy Nx zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Nx zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

TKBM 02-06-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Ik ging voor een kleine systeemcamera omdat ik mijn Nikon D3100 te groot en te zwaar vond, maar kwam met deze camera thuis. En tot nu toe nog helemaal geen spijt!

Super mooie foto's, heel gemakkelijk, groot scherm waardoor ik voor mijn foto selectie niet eerst alles foto's op de laptop hoef te zetten en al die apps zijn toch wel handig. Foto's kunnen zo naar mijn ipad of Facebook.

R.P.1969 31-05-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Zeer gebruiksvriendelijk, helemaal van deze tijd.
De droom van iedere amateur fotograaf, al heb ik het idee een professionele fotograaf te zijn, met deze camera in de hand.
Mooie kleuren en haarscherpe foto's.

MPWalinga 28-05-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Geweldige Camera, ik heb even getwijfeld tussen een NX300 en de Samsung Galaxy NX. In het verleden heb ik veel gefotografeerd met de Canon EOS 400D maar ben er van overtuigd dat deze camera de kwaliteiten van de Canon zal overtreffen. In de nabije toekomst zal ik ook een aantal objectieven gaan aanschaffen, dat kan gelukkig met deze supercamera.

HansBerg 27-05-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Super camera, super design, mooie foto's en handig in gebruik. Prijs kwaliteitsverhouding ligt in balans. Wij zijn er erg blij mee!

k9Ko 23-05-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Heel fijn toestel met veel mogelijkheden!
Alleen het lenskapje had wel aan een touwtje mogen zitten.
Verder geen kritiek

jacky02 05-05-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

goede prijs kwaliteit verhouding. zeer mooie camera met zeer veel opties en mogelijkheden. Is een aanrader

Motorjack 27-04-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Bij FOKA in R'dam door een zeer vriendelijke verkoper geholpen. heeft ons kunnen overtuigen van de meerwaarde van deze GALAXY NX tov een spiegelreflex.
Nu na twee weken intensief gebruik kan ik stellen dat het allemaal klopt. haarscherpe foto's; talloze instelmogelijkheden. je bedient h'm alsof het je smartphone is. Door het ontbreken van de spiegel ook nog eens lekker compact. kortom dit is/wordt een TOPPER

peerke1963 24-04-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Het is een zeer handzaam en licht toestel, ligt plezier in de hand door goede grip en vorm. Ondanks dat het toestel relatief licht is, voelt hij wel zeer degelijk en solide aan.
Naast de basis functies van een fototoestel, die al zeer omvangrijk zijn, bevat dit toestel zeer veel aanvullende functies, mede door het android OS.
De bediening is zeer intuitief en wijst zich van zelf, zeker als je android gewend bent.

Koen125121 24-04-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Ziet er mooi uit en is makkelijk te bedienen.
de mogelijk heden zijn makkelijk te kiezen.
ook het android besturingsprogramma werk uitstekend het zelfde als een telefoon.

Mandy1976 19-04-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Wow, wat een camera! Ik ging voor een Canon spiegelreflexcamera en kwam met de Samsung Galaxy NX thuis. Zeer gebruiksvriendelijk en prachtige foto's. Een zeer groot bijkomend voordeel vind ik het feit dat je foto's direct van je camera kunt mailen, of kunt posten op Facebook of Instagram.

FCThijn 25-03-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Ik ben overgestapt van een Canon EIS50D met een 18-270 DI lens naar de Samsung Galaxy NX. Het is behoorlijk wennen. Ik heb jaren gefotografeerd vanuit de zoeker, en nu kun je dat vanuit het grote touchscreen doen. Het is nog wel wennen met de instellingen maar het wijst zich eenvoudig dus dat komt wel goed. Er zitten heel veel mogelijkheden op die ik wellicht nimmer zal gaan gebruiken en weet ook niet hoeveel geheugen dit kost. De autofocus is nog even zoeken, zeker als je wilt scherpstellen op items verspreid over het beeldvlak ipv het midden.
Grote voordeel is dat dit toestel bijna een halve kilo(!) lichter is dan mijn Canon. Nadeel is dat er (nog) weinig keuze is in toe te passen lenzen.

T. Springer 06-03-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Was op zoek naar een spiegelreflexcamera maar ben uiteindelijk met de SAMSUNG GALAXY NX naar buiten gelopen. De compactheid, de vele functies en het gebruiksgemak zijn doorslaggevend geweest. Wij gaan voor langere tijd op reis en kunnen op deze manier fantastische foto's maken en toch nog ligt en reizen.

Afgelopen tijd veel foto's gemaakt (18-55 en 50-200 lenzen), de kwaliteit is super.

Wij zijn blij met onze aankoop.

sannepan75 03-03-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Ik heb deze camera een paar dagen in mijn bezit. En wat maakt hij mooie foto's! De camera is gebruiksvriendelijk, supermooi groot scherm op de achterkant zodat je de foto's gelijk kan bekijken. Ook kun je ze gelijk bewerken en bv op Facebook uploaden. Handig! Supercamera, ik ben er erg blij mee!

marco7173 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Nx zwart

Camera maakt prima foto's, bediening en gebruiksgemak ben ik zeer tevreden mee.
Filmen met de NX kan ik nog niets over vertellen zo ook de degelijkheid omdat ik de camera 2 weken in bezit heb.