Panasonic Lumix DMC-G6 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-G6 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Bianca Venema 06-04-2018

Kwalitatief goede camera

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-G6 zwart

Fantastische camera met veel mogelijkheden. Goed uit te breiden met prachtige lenzen. Maakt kwalitatief scherpe foto's. Vrij makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Kwaliteit
  • Relatief licht gewicht
  • Voldoende uitbreiding mogelijk

Ina 12-09-2017

Camera op herhaling

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-G6 zwart

Geweldig toestel. Ik heb er helaas nog geen jaar van mogen genieten toen tijdens een inbraak mijn toestel is gestolen. Gelukkig is dit toestel nog steeds te koop. Samen met dezelfde lens die ik had, de H-FS14140. Een prima combinatie om de mooiste opnamen te maken.
Ik heb dus niet zo heel lang hoeven nadenken om weer dezelfde keus te maken. Het is een heel fijn, lekker in de hand liggend model. Is makkelijk te bedienen en maakt perfecte foto's. Een aanrader!

Pluspunten

• relatief licht
  • ligt lekker in de hand
  • makkelijke bedening
  • perfecte foto's

Minpunten

• geen

AV 25-05-2017

Onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-G6 zwart

Met enige aarzeling overgestapt van canon Eos naar Panasonic lumix. Ik ben verrast door de hoge beeldkwaliteit, de mogelijkheden van de camera en het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Veelzijdigheid
  • Omvang
  • Mogelijkheden lenzen

Minpunten

• Accuduur

Jacqueline 29-12-2016

Snel & handzaam maar wel met een hele fijne grip

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-G6 zwart

Zoektocht naar een compacte maar kwalitatief goede camera. Houd onwijs lekker vast in de hand, heeft vele lens opties. Doordat de G7 al op de markt is, is deze in prijs gedaald. De g7 bied amper meerwaarde en is het prijsverschil wat mij betreft zeker niet waard.
Ik had het niet verwacht maar de touchscreen functie op het scherm gebruik ik onwijs veel en is ideaal.

Pluspunten

• Touchscreen scherm
  • Snel
  • Redelijk licht in gewicht
  • Instijlbaar

Steef75 27-02-2014
Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-G6 zwart

De camera is redelijk maar de service van Panasonic is een ramp. De aansluiting van de afstandsbediening ging kapot binnen de garantietermijn maar wordt niet gerepareerd tenzij ik 450 euro betaal. Het was mijn eigen schuld, aldus Panasonic. Ze zeggen simpelweg dat ik de stekker van de afstandbediening te diep in de camera heb geduwd. Daardoor zou er intern iets stukgegaan zijn. Onzin natuurlijk. Geen aanrader.