Panasonic Lumix DMC-G6 - Reviews

16,05 MP
Camera type
systeemcamera (kit)
Website fabrikant

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

AV 25-05-2017 Product paar weken in bezit

Onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden

Met enige aarzeling overgestapt van canon Eos naar Panasonic lumix. Ik ben verrast door de hoge beeldkwaliteit, de mogelijkheden van de camera en het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Veelzijdigheid
  • Omvang
  • Mogelijkheden lenzen

Minpunten

• Accuduur

Jacqueline 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Snel & handzaam maar wel met een hele fijne grip

Zoektocht naar een compacte maar kwalitatief goede camera. Houd onwijs lekker vast in de hand, heeft vele lens opties. Doordat de G7 al op de markt is, is deze in prijs gedaald. De g7 bied amper meerwaarde en is het prijsverschil wat mij betreft zeker niet waard.
Ik had het niet verwacht maar de touchscreen functie op het scherm gebruik ik onwijs veel en is ideaal.

Pluspunten

• Touchscreen scherm
  • Snel
  • Redelijk licht in gewicht
  • Instijlbaar

EddyRts 27-07-2014 Product paar weken in bezit

Zeer compact en lichtgewicht toestel dat zeer mooie fotos neemt en ook fantastische Full HD video's in 50p.

Steef75 27-02-2014 Product jaar of meer in bezit

De camera is redelijk maar de service van Panasonic is een ramp. De aansluiting van de afstandsbediening ging kapot binnen de garantietermijn maar wordt niet gerepareerd tenzij ik 450 euro betaal. Het was mijn eigen schuld, aldus Panasonic. Ze zeggen simpelweg dat ik de stekker van de afstandbediening te diep in de camera heb geduwd. Daardoor zou er intern iets stukgegaan zijn. Onzin natuurlijk. Geen aanrader.