Sony A6600 body zwart + 70-350mm F/4.5-6.3 G OSS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony A6600 body zwart + 70-350mm F/4.5-6.3 G OSS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 22-08-2020

Compacte camera

Deze camera gekocht samen met lens Sony E 70-350 mm.
Met veel licht mooie scherpe foto's. Met weinig licht is de kwaliteit van de foto's minder goed. De batterij gaat lang mee.
De camera is gekocht bij Kamera Express Breda. De verkoper verzekerde dat het foto toestel splinternieuw was en dat de doos nog door niemand was geopend. Echter thuis bleek dat de sealsticker was boven een andere reeds gebroken sealsticker geplakt.
Mijn advies: goed en tijdig opletten!

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Prijs

Sandra Pronk 29-02-2020

Supersnel en scherp

Na Canon DSLR en Panasonic compact superzoom overgestapt naar systeem camera van Sony.
Gewicht incl. 70-350 mm lens is best zwaar. Heb de camera pas gisteren aangeschaft en heb alleen binnenshuis foto's gemaakt om de camera eigen te maken. Camera stelt heel snel scherp, ook steadyshot lens heeft optie tot vasthouden scherpte dmv knop indrukken op lens.
Tot zover super tevreden.
Camera + lens gekocht bij Kamera Express in Capelle ad IJssel. Ik ben daar heel goed geholpen en heb mooie inruilprijs voor eerder genoemde camera's gekregen.

Pluspunten

• snelheid
  • makkelijk menu
  • stevige grip
  • stelt heel snel scherp
  • snelle oog detectie mens en dier

Minpunten

• camera + 70-350mm lens redelijk zwaar