Bowers & Wilkins PV1

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,9

Dorus 15-07-2010 Product kwartaal in bezit

Na de verbouwing van huis heb ik mijn Kef Q7 speakers ingeruild voor een PV-1 in combinatie met vijf stuks M-1 van B&W. Deze vervolgens aangesloten op een Marantz SR6004. Daarbij gebruik gemaakt van hoogwaardige speakerdraad van van Hull. Ik heb deze set nu een paar maanden in bezit en het lijkt wel of het geluid steeds beter wordt. Of het nu film, muziek of radio is. De PV-1 doet zijn werk subliem, zonder bonken. Komt pas in als het nodig is en gaat eindeloos laag als het moet. Nooit geboem (ook prettig voor d buren), maar mooi strak laag. Niet goedkoop maar dan heb je ook wat.

BDC 04-04-2010 Product half jaar in bezit

Prachtige en buitengewoon goede sub. Perfecte integratie, geen boem boem meer maar een subtiele ondersteuning. Mijn vorige sub kon ik eigenlijk alleen goed bij films gebruiken, deze staat altijd aan. Voor muziek: net dat beetje extra wat je graag wilt, voor film: ongelooflijk lage en strakke bassen!! Zeer tevreden over, echt een aanrader. Prachtig design en degelijk (zeer zwaar) gebouwd. Ik zeg: gewoon doen! :-)

Raja35 11-10-2007 Product jaar of meer in bezit

Als eerste moet ik zeggen dat ik deze woofer puur voor het design heb gekocht. Het is echt een lust voor het oog! Wat betreft de prestatie zit het ook wel goed. De 'boem' bassen knallen er strak uit. Geen kast die je hoort rammelen (resonatie). Voor de film-beleving vind ik hem iets tegenvallen, haalt het niet erg laag qua bas. Maar gezien zijn formaat, lees design, doet ie het prima! Geen enkele andere woofer die de prestatie's haalt van dit formaat. Wel een beetje duur, maar dat weet je van B&W. Ik speel ze samen met de M1 satellieten, ook van B&W. Heel apart setje! Veel complimenten gekregen, vooral voor de woofer.....