JBL ES250PWCH subwoofer / rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL ES250PWCH subwoofer / rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter Souer 08-02-2017

Slecht ontvangst bij laag volume

Ik heb nu twee jaar deze subwoofer, maar vind dat bij lage volumes de sub, als je hem draadloos gebruik, deze snel op standby gaat, dus geen lage tonen meer door geeft.
Ga hem nu bekabeld aansluiten, en hoop dat dan ook bij lage volumes de bassen hoorbaar blijven.

naam michel 000000000000000 23-02-2012

een geweldige subwoofer en mooi en degelijk gemaakt
en een zeer goed geluid voor film als muziek
heel mijn huis trilt niet normaal meer.
gekocht bij Av Trader zeer goede winkel
nette af handeling bij hun zeer tevreden over hun
en die subwoofer voor dat geld kost bij jbl site
599 euros ik ben dik tevreden over Av Trader ik geef
een cijfer een dikke 10 gr mkoenen.

SmashItNL 10-06-2010

Ik heb deze subwoofer sinds een maand in bezit. Het eerste wat me opviel is hoe groot deze subwoofer is. Deze subwoofer is niet zomaar in een hoekje te zetten zonder dat deze echt opvalt. Maar nu heb ik dan ook het enige minpunt voor zover ik kan beoordelen genoemd. De afwerking en het design zijn zeer goed/mooi. Het geluid is ook fantastisch (met name in deze prijsklasse). Geen boom-boom box maar een subwoofer die natuurlijk geluid produceerd. De versie van de subwoofer die ik heb kan ook draadloos aangestuurd worden, maar dat heb ik niet gedaan omdat de subwoofer dicht bij mijn versterker (ONKYO SR-707) staat.

F. Goossens 23-08-2009

Ik heb deze sub nu een 2-tal
weken in mijn bezit en ik ben er zeer tevreden over .
Zeer muzikaal , prachtig design en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

barry35 21-12-2008

ik heb hem nu een poosje thuis hebben staan,en ben er redelijk over spreken.
ik had hiervoor een magnat omega 300 maar die ging helaas stuk.als ik hem hiermee vergelijk vind ik hem redelijk tam,ik mis wel wat in het echte laag
voorbeeld,draai de dvd van anouk laatste nummer lost,daar zie je dat er aan de bas gitaar word getrokken en daar reageerd de jbl kort en niet krachtig op ,terwijl ik wist hoe het was met de omega,dat was gewoon een gevoel waar je haar overeind ging staan.dat mis ik enorm bij je jbl es250 het gevoel van echt lang en heel laag.
maar daar staat weer tegen over dat deze een stuk muziekaler is dan de magnat
kort en strak
je hebt geen een keer het gevoel dat het muziek vooruit loopt op de drums en de bas
super strak.
en wat betreft het uiterlijk,
daar ben ik kot over,het is gewoon een meubelstuk in huis
zeer mooi afgewerkt.al met al redlijk tevreden tot zeer tevreden maar geen 10

joostwijten 11-06-2008

om mee te beginnen is dit een super sub voor die prijs (denk aan de prijs van een rel!!!). hij is niet overdreven aanwezig. hoewel hij dat wel kan!!! zowel voor muziek als film doet hij het prima. als je veel film kijkt zit er een schakelaartje achterop die het allemaal nog intenser maakt (LFE). een goede tip... speel hem goed in, dan krijg je een mooie strakke lage bas. ps. hij is wel erg groot....

D.Kamerbeek 12-03-2008

Ik heb de subwoofer gisteren binnen gekregen. Afgaande op de reviews van de E250P had ik me voorbereid op een grote logge subwoofer kast bij het openen van de doos. Verrassend genoeg lijkt (en is) de sub helemaal niet zo groot en heeft een prachtig design. De ES serie is duidelijk netter afgewerkt dan de E serie.

Het geluid is zeer indrukwekkend te noemen, 400 Watt (RMS) is meer dan voldoende om je gehele huis (en die van de buren) te doen beven. Ik had niet verwacht dat de bas zo voelbaar zou zijn, vooral met films. Met muziek geeft de sub een strakke en lage bas (zonnodig) en vult mijn surround set prima aan.