Tefal Prima 10

Bekijk alle Strijkijzers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Prima 10 op Kieskeurig.nl.

5,9

Tjekkers 21-09-2013

In tegenstelling tot Bianca vind ik dit een prima strijkijzer. Toen het snoer van mijn vorige strijkijzer van Tefal (FV2115)bijna stuk was heb ik Tefal gemaild of het mogelijk was om dit te laten maken. Ondanks het feit dat de garantie al lang was verlopen bood Tefal aan om het snoer kosteloos te vervangen. Ik kreeg een brief en pakketzegel toegestuurd zodat ik mijn strijkijzer naar hun externe reparatiedienst kon versturen. Daar bleek dat reparatie toch niet mogelijk was en kreeg ik een nieuwe Tefal FV2310 gratis toegestuurd. Klantvriendelijkheid en service zijn bij dit bedrijf dus uitstekend!

Het strijkijzer zelf functioneert prima. De stoomfunctie is makkelijk regelbaar en doet het uitstekend. Ik heb geen last van druppels of natte plekken en de kleding wordt snel en zonder moeite kreukvrij. Ik kan dit strijkijzer zeker aanbevelen. Het enige minpuntje vond ik de gebruiksaanwijzing. Die is lastig te volgen en onlogisch ingedeeld. Maar in principe wijst alles zichzelf.

Bianca van E 18-08-2012
  • Product maand in bezit

2,7
Wat een waardeloos ding. Het lekt continu water en het stomen is minimaal. Koop deze nooit want je blijft strijken of je moet al die natte plekken niet erg vinden en niet te vergeten dat je steeds je handen moet droog maken als je het vast hebt.