De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4563 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

suske47 17-06-2021

bon produit

Geschreven voor: Philips GC4563

correspond a mes attente, maniable, je pense un peu lourd pour travailler longtemps avec. Pas le meilleur marché, mais la qualité est présente.

MK Janssen 01-03-2021

mooi stijlvorm makkelijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

goede prijs kwaliteit mooi apparaat en makkelijk in te stellen
ontkalken is super makkelijk
wel wat zwaarder dan de vorige

H2O2 27-12-2020

Een goede, wat te zware strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Deze strijkijzer uitgekozen a.d.h.v. de reviews. Een goede, maar een wat te zware strijkijzer met een wat te korte snoer. Wordt snel warm en glijdt goed, zelfs over de te droge kleding (als ie op Eco/Stoom-stand staat). De vulopening lijkt niet groot genoeg om uit de kraan te vullen. Bovendien lijkt het ook lastig om zo'n zware strijkijzer onder de kraan te houden, terwijl deze door het vullen steeds zwaarder wordt. Gelukkig heb ik nog een vulbekertje van de voorganger. Sproeien gaat lastig, omdat je niet goed kan zien waar de druppels terechtkomen. Bovendien is het goed richten moeilijk, omdat de strijkijzer zo zwaar is. ik overweeg een sproeifles te gebruiken i.p.v. de sproeifuncite. Het is ook wat wennen omdat de knoop voor de stoomstoot precies op de plek onderaan de handvat zit, waar ik normaalgezien de strijkijzer zou vasthouden.

verstraelen 18-12-2020

not awsom

Geschreven voor: Philips GC4563

Dit toestel ligt niet zo goed in de hand vind ik omdat de bovenzijde niet gripvast is. Mijn vorig strijkijzer ook philips azur(wel met rubber stuk en daardoor antislip)was op dit vlak beter.ook op gebied van stoom niet zooo geweldig.
jammer dat er i d winkel meer keuze was,het was dit of zo een nieuwe die maar een warmtestand had en dat was voor mij geen optie.

Jagdewsing 16-12-2020

Prachtig design innovatie lichtgewicht strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Bij voorgaand Philips stoomstrijkijzer 2400 watt in kleding gaan plakken. De hypermoderne zwarte Azur strijkijzer met zwart snoer ziet er geweldig mooi uit en heeft 2600 watt capaciteit

Leeuw de 18-08-2020

Plezier in strijken

Geschreven voor: Philips GC4563

Voor kleine en grote gezinnen geschikt.
Ben heel blij dat ik dit strijkijzer gekocht heb en niet een goedkoper, aangezien ik daar nooit zo enthousiast over was!

Brenda1293 06-11-2019

Te log, strijkt niet goed.

Geschreven voor: Philips GC4563

Slechte koop ooit. Te log, ondanks dat ie zwaar is, strijkt het niet goed. Water vullen is een drama, denk dat ik nog een fik ga krijgen ook. Krijg last van mijn pols en blaren aan de binnenkant van mijn hand omdat het rechtop zetten niet fijn gaat i.v.m. vorm strijkijzer en heel log. Ik wou dat ik deze terug kon geven en mijn geld terug kon krijgen. Te weinig stoom, moet paar keer over kreukels heen strijken om het eruit te krijgen, hierdoor ben ik zeker 2 x langer bezig dan voorheen. Mijn oude strijkijzer (wel van ander merk) had ik dit probleem niet, en die heb ik ruim 9 jaar gebruikt.

Geziena 18-03-2019

Geschreven voor: Philips GC4563

Strijkijzer is prima behalve dat het snoer te kort is.
Verder is de gebruiksaanwijzing waardeloos;veel te kleine
letters en afbeeldingen (alleen leesbaar met een vergrootglas) dit is Philips onwaardig.

Stukato 30-12-2018

Prachtig design en vliegt over strijkgoed

Geschreven voor: Philips GC4563

Om te beginnen met het design: prachtig! Nu gaat het natuurlijk om het strijken maar ach het oog wil ook wat. Maar ook over het strijken niks dan lof, het strijkijzer is makkelijk in gebruik en strijken gaat echt makkelijker dan met mijn oude apparaat. Ik hoef minder vaak over de overhemden heen te bewegen en korter strijken is altijd winst ;)

candlelight1 29-12-2018

knap design en doet wat moet

Geschreven voor: Philips GC4563

ik was helemaal verliefd op de kleur maar zijn prestaties hebben me helemaal verrast. Sommige kledingstukken moet ik nu zelfs maar aan één kant strijken en de kreuken zijn er aan de andere kant ook uit. Het enige nadeel vind ik het handvat dat duwt een beetje tegen de binnenkant tussen duim en wijsvinger maar voor de rest echt goede prestaties zelfs in ecomodus. ik zou deze onmiddellijk opnieuw kopen

Ed1985 28-12-2018

Zeer degelijk stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Philips Azur Stoomstrijkijzer is een zeer degelijk stoomstrijkijzer. Het ligt makkelijk in de hand, heeft een lange snoer, ziet er heel modern uit en het stoomstrijkijzer is snel op temperatuur.

Oostje07 28-12-2018

Heel fijn

Geschreven voor: Philips GC4563

Strijkijzer strijkt erg fijn. Is niet zwaar en de kreukels gaan met gemak uit de kleding. Ik ben zeer tevreden

Elisee 28-12-2018

Strijken wordt bijna leuk

Geschreven voor: Philips GC4563

Strijken met dit apparaat wordt bijna leuk.

Hij glijd over de stof, wordt snel en goed warm en geeft mooi geleidelijk stoom af.

Erg blij mee

mdjnac1 28-12-2018

aanrader

Geschreven voor: Philips GC4563

Gelet op de prijs van dit strijkijzer een perfecte aankoop. Ik strijk al jaren met Philips en dit apparaat is wederom beter als zijn voorganger die ik al jaren gebruikte. Het is een mooi vormgegeven apparaat en in een mooie kleur. De stoomboostfunctie is perfect, ook bij lage temperatuur en de eco stand strijkt mooi glad. Irritatiepunt is het korte snoer (de stekker is overigens wel handig, er zit een uittrekbeugel aan) en er ontbrak een waterbekertje om bij te vullen. Het apparaat is erg zwaar, maar dit zal het strijkresultaat wel weer ten goede komen.

Koen83 28-12-2018

Heel fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Fijn strijkijzer dat goed strijkt en ook niet te zwaar in de hand is (erg fijn). De stoomsterkte is goed en ook goed te doseren. Het is erg fijn dat er geen druppels ontstaan en dat je kleding dus ook niet makkelijk te nat word (had ik met mijn oude stoomstrijkijzer). De zool is glad genoeg, ook voor bijvoorbeeld truien met opgeborduurde letters. Geen last van kalk gehad tijdens het gebruik, maar heb hem ook nog niet zo lang, dus misschien kan ik daar nog niet genoeg over zeggen.

roell 24-12-2018

prima strijkijzer

prima stroomstrijkijzer
niet te groot, niet te zwaar/licht
fijn lang snoer
makkelijk bijvullen
lekt niet tijdens stoom
paar weken in gebruik geheel naar tevredenheid.
waar voor je geld.

Boekengek39 24-12-2018

prima strijkijzer

prima stroomstrijkijzer
niet te groot, niet te zwaar/licht
fijn lang snoer
makkelijk bijvullen
lekt niet tijdens stoom
paar weken in gebruik geheel naar tevredenheid.
waar voor je geld.

blackshadow 23-12-2018

Geweldig stoom strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

ligt goed in de hand , niet te zwaar handig in gebruik
gaat zonder moeite over de meeste stoffen heen (voor zover ik heb kunnen proberen tot nu toe )
stoomt goed al heb ik nog niet alle programma`s gebruikt . lekker lang snoer eraan
ontkalken gaat ook snel en erg goed
zeker een aanrader

RobBernard 23-12-2018

Prima strijkijzer / niets mis mee

Geschreven voor: Philips GC4563

De zwarte Azur strijkijzer strijkt met plezier over al mijn wasgoed heen. In het begin is het wennen dat de strijkijzer iets zwaarder is dan mijn vorige strijkijzer. Niet aanwezig een waterbekertje om de strijkijzer te kunnen vullen.

Fire007 22-12-2018

Zeer prettig, maar ook mooi stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Na twee weken gebruik gemaakt te hebben van dit stoomstrijkijzer zijn we wel verkocht.
Hij ziet er niet alleen mooi uit maar doet ook wat er aangegeven wordt in de productomschrijving:
- hij warmt heel snel op (vergeleken met onze oude strijkijzer zeker);
- hij glijd als een zonnetje over de kleding;
- er was nog niet veel kalk, maar we hebben wel even gekeken en er zat al een beetje in;
- hebben nog geen druppel gezien.

We hebben nog niet alle functies nodig gehad maar we zijn er van overtuigd dat die ook goed gaan werken.