Philips Azur GC4563 - Reviews

Type
stoom
Kleuren
violet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4563 op Kieskeurig.nl.

Roodkapje12 07-01-2019

Als strijken een plezier wordt

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Ik kreeg dit product toegestuurd om te testen. 'Hopla, het zoveelste strijkijzer' dacht ik bij mezelf. Maar ik was aangenaam verrast. Het ijzer ligt makkelijk in de hand, weegt niet zwaar en glijdt bijna vanzelf over je kleding. Enige minpuntje voor mij is dat het snoer eerder aan de korte kant is. Verder zou ik dit artikel zeker aanraden!

Pluspunten

• ligt makkelijk in de hand
  • niet zwaar

Minpunten

• kort snoer

KarenKoen 28-12-2018

mooi, nauwkeurig maar iets te zwaar

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Bij het uitpakken viel de kleur en het design direct in de smaak. Op zich natuurlijk niet zo belangrijk maar het maakt het strijken toch weer een tikkeltje leuker ;o) De lengte van het snoer vind ik prima en ook het waterreservoir is groot genoeg voor mijn berg strijk. Wat ik ook handig vind is het spitse puntje waarmee je makkelijk tussen de knoopjes van hemdjes kan komen. Enige minpunt is dat het strijkijzer net een beetje te zwaar is. Al bij al tevreden klant dus!

Pluspunten

• design en kleur
  • lengte snoer
  • inhoud waterreservoir
  • opwarmtijd

Minpunten

• iets te zwaar

tommeke.ver 07-01-2019

topproduct

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Ik heb de oude Philips vervangen voor dit model en ik ben positief verbaasd. Hij warmt op als een gek. Gigantisch vermogen. Mooi ontwerp.
Nadeel is de opening/klep voor waterreservoir - hel moeilijk om het te vullen. Het waterreservoir is groot maar tegelijkertijd moet het vaak worden bijgevuld.
Het beste strijkijzer dat ik in mijn hand had en ik wil geen ander. Ik raad dit product aan.

MichelleHeijligers 05-01-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Zeer praktisch apparaat, warmt snel op en is makkelijk in gebruik. Design en kleur is ieder voorzich maar ik heb mezelf mogen verblijen met een mooie paarse, Een echte aanrader dus..

Pluspunten

• Praktisch in gebruik
  • Warmt snel op

Lindsay Bruynseels 02-01-2019

Grote stoomkracht ligt goed in de hand

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Ik heb dit toestel gekocht om niet telkens de stoomgenerator boven te moeten halen maar het is zo fijn in gebruik dat ik het niet enkel neem om snel tussendoor te strijken maar ook om een hele mand weg te werken.

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Snel startensklaar
  • Ligt goed in de hand

Naru 02-01-2019

Perfecte stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Superfijn apparaat. Warmt snel op,en strijkt moeiteloos kreukels weg. Voorheen streek ik minder vaak, omdat mijn oude strijkijzer te zwaar was.

Dit apparaat is licht, en je hoeft bijna geen kracht te gebruiken. Design ia ook erg mooi. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Warmt snel op
  • Makkelijk op te bergen door klein formaat

versavel 02-01-2019

Kwaliteitsvol strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Ik heb het toestel nu enkele weken en heb hier zeer goede ervaringen mee.
Mijn vorig toestel was met een stoomgenerator, het handige daaraan was dat het water niet snel moest aangevuld worden. Dit toestel overleefd een strijkbeurt niet met de grootte van zijn reservoir. Positief is wel dat het opvullen zeer gemakkelijk en vlot gaat. Een ander pluspunt dat hier aan verbonden is, is dat het toestel snel gebruiksklaar is eens aangezet.
Je ziet en voelt dat dit toestel kwaliteit is. Het is redelijk zwaar maar went snel en geeft waarschijnlijk mede hierdoor goede resultaten. Ik merk een absoluut verschil met mijn vorig toestel in zake het gemak waarmee je kreuken in je kleding doet verdwijnen.
Als laatste voel ik me enorm veilig met het automatisch uitschakelen zodat er nooit gevaar kan zijn met een toestel dat aan blijft staan.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruikgemak
  • Snel gebruiksklaar
  • Schakelt automatisch uit

Minpunten

• Reservoir overleefd volle strijkmand niet

Miejannie 31-12-2018

Zo wordt strijken bijna leuk!

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Ik heb sinds enkele weken dit stoomstrijkijzer in gebruik. Strijken is geen hobby van mij, toch maakt dit apparaat het mij wat gemakkelijker en aangenamer. Het is een redelijk zwaar apparaat, en daardoor strijkt het ook goed en krijg ik een glad resultaat. De knoppen zijn gemakkelijk te bedienen, het bijvullen met water ook. Ook prettig dat als je het apparaat lang aan laat staan en niet gebruikt, dat deze dan automatisch uitschakelt, wel zo veilig. Ik ben erg tevreden met dit apparaat en heb nog geen minpunten kunnen bedenken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goed en glad resultaat
  • Mooie vormgeving en kleur

StefB 30-12-2018

Geen kreuken meer te bespeuren

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Paars is mijn lievelingskleur, maar ik weet het, schoonheid is niet alles!
Toch is dit naast een mooi ook een zeer degelijk toestel.
Het warmt snel op, het waterreservoir is voor mij groot genoeg en het is vlot in gebruik. Kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Daarnaast bezig dit toestel ook een knop waarmee je kan instellen welk materiaal je gaat strijken, wat het strijken nog vlotter doet gaan.
Dit strijkijzer is ook gemakkelijk te onderhouden en op te bergen.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Voldoende groot waterreservoir
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Lekt soms wat water

LindaK 30-12-2018

Degelijk product!

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Altijd al Philips strijkijzers gehad. De GC 1705 maakte plaats voor de Azur. Allereerst viel op dat hij twee koppen groter is dan zijn voorganger hier in huis. Zijn gewicht is ook niet mis, best zwaar eigenlijk. Ik zou me voor kunnen stellen dat mensen met een lichte beperking in de handen, deze strijkijzer te zwaar vinden. Het telkens rechtop zetten ga je wel voelen als je een hoop te strijken heb, een pre is dan ook het gebruiken van een strijkplank waar de strijkijzer even half liggend weg kan zetten. Echter met zijn voormaat past hij niet veilig in mijn huidige strijkplank Het gewicht daarin tegen lijkt ook mee te werken met het feilloos weg kunnen strijken van de kreukels, geen extra druk zelf moeten uitvoeren. Dit merk ik aan spijkerbroeken en de hydrofiele doeken die bijna hun orginele maat weer terug krijgen na ze gestreken te hebben. Dat kon zijn voorganger niet.
Ik mis echter het gebruikelijke bekertje om water bij te vullen en een clipje aan je snoer om deze gemakkelijk bij elkaar op te kunnen bergen.
Het nieuwe anti-kalk removal systeem nog niet kunnen testen, daar gebruik ik hem nog te kort voor. Snoerlengte had ietsje meer gemogen, maar dat hangt af van hoe je strijkt icm verlengsnoer. Over zijn stoomkracht niets te klagen, heerlijk weer een nieuw strijkijzer.

Pluspunten

• gewicht
  • stoomt goed

Minpunten

• geen vulbeker
  • geen opbergclip voor snoer

LindavD 28-12-2018

Modern gebruiksvriendelijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Het strijkijzer ziet er modern uit door de donker paarse kleur. In het begin wel wat moeten wennen aan het gewicht. Gevuld is het vrij zwaar maar als je eenmaal aan het strijken bent ben je hier zo aan gewend. Door de verstelbare draaiknop makkelijk in te stellen op de juiste temperatuur en de stoomfunctie is ook erg handig! Al met al erg tevreden!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Mooie kleur
  • Handige stoomfunctie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Wat zwaar

Bykiirsten 28-12-2018

Philips Azur

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Erg mooi design maar daar gaat het uiteraard niet om. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar deze strijkijzer uit en niet want hij is compact, neemt niet veel ruimte in beslag en is geen zwaargewicht. Wanneer je, zoals bij mij thuis, niet veel ruimte hebt, kun je hem gemakkelijk opbergen. Ook het strijken gaat fijn met dit model en alle plooien haal je zo uit je strijkgoed. Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat het apparaat af en toe lekt. Verder is hij voor mij perfect.

• Fijn in gebruik
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Lekt af en toe

Lindy 27-12-2018

Gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Ik ben zeer tevreden. Het strijkijzer ligt goed in de hand en werkt vlot. De strijk is mooi glad. En het strijken gaat snel. Het lange snoer is zeker een pluspunt.

Mariavan 27-12-2018

Mooi en handig toestel

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Het toestel heeft een heel mooi design en de kleur is ook super mooi. Het is een handig toestel, glijdt makkelijk over de kledij. Mijn vorig toestel was een bosh en als ik eerlijk ben is dit toestel vele malen beter.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • doet wat het moet

Minpunten

• het is aan de zware kant

Nurse88 27-12-2018

Goede kwaliteit strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Moderne strijkijzer met een stoere stijl en kleur. Hele fijne strijkijzer van goede kwaliteit en doet wat het moet doen. Strijkijzer ligt lekker in de hand, maar voelt enigszins wel wat zwaar tijdens het strijken wanneer reservoir is gevuld. Verder strijkt het erg fijn waardoor de kreukels er gemakkelijk uit gaan en stoomt het goed. Ik zou deze strijkijzer zeker aanbevelen, ik heb er erg schik mee in ieder geval!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stoomt goed en strijkt goed glad
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Ietwat zwaar in gewicht met gevuld waterreservoir

Mlagas88 24-12-2018

Voldoet uitstekend

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Zeer mooi strijkijzer, glijdt soepel over elke stof en met enkele bewegingen is je te strijken wasgoed kreukvrij! Warmt snel op en stoomt prima. Ik vind hem wel zwaar en het snoer had langer mogen zijn vandaar dat ik het gebruiksgemak wat minder vind.

• Stoomt uitstekend
  • Snel warm

Minpunten

• Zwaar
  • Kort snoer

Samantha1987 22-12-2018

Erg fijne strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Heel erg mooi design en kleur vind ik ook erg leuk. Verder was mijn oude van watshome er licht en niet krachtig, dit verschil merk je nu goed, deze lijkt nu best lomp en zwaar maar is echt kwalitatief erg goed. Erg handig dat je hem in verschillende standen kunt zetten. Ook de handmatige extra stoomknop is fijn. Verder is het kalksysteem ook prettig zodat het strijkijzer hopelijk ook langer zal meegaan hierdoor. Prettig in gebruik verder en erg blij hiermee.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Kalksysteem

candlelight1 21-12-2018

toffe kleur en doet wat moet

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

ik ben overtuigd van dit strijkijzer. Zelfs bij het eerste gebruik zag ik een duidelijke verbetering tov mijn voormalig strijkijzer. Ik moet sommige kledingstukken zelfs niet aan 2 zijden strijken om een mooi resultaat te bekomen. Hij ligt iets moeilijker in de hand doordat het een groot handvat is maar de strijkprestaties zijn echt wel goed om dit door de vingers te zien. ik zou dit strijkijzer onmiddellijk opnieuw aanschaffen.

Pluspunten

• toffe kleur
  • ecomodus
  • goede strijkprestaties
  • lange kabel
  • gemakkelijk water bijvoegen

Minpunten

• druk op de hand door groot handvat

Ingeborg1977 21-12-2018

Mooi en makkelijk strijkend

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

In eerste opzicht een mooi design met een hele mooie kleur. Na het uitpakken viel me meteen de lengte van de snoer op, deze is langer als wat ik gewend was, wat ik erg praktisch vind. Bij het gebruik kwam al meteen duidelijk naar voren dat hij heel makkelijk strijkt, goede krachtige stoom heeft en zelfs de grootste kreukels uit mijn kleding haalt. En het anti kalk systeem is echt een uitkomst!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • sterke stoomkracht
  • makkelijk te ontkalken

Minpunten

• zwaarder in gewicht in de hand

Greedje 20-12-2018

Goede resultaten zelfs bij zeer gekreukte was

Geschreven voor: Philips Azur GC4563

Zeer fijn strijkijzer! Strijken is niet mijn hobby maar door het makkelijk gebruik zonder kracht die goede resultaten opleveren wordt het aangenaam. Het ijzer glijdt over de was door de continue stoom. Zeer aangenaam product wat zeker een aanrader is! Wat niet belangrijk is maar het wel leuk maakt is een mooi design en kleur.

Pluspunten

• Continue stoom waardoor perfecte resultaten.

Minpunten

• Iets wat zwaar bij volle watertank