Tefal Stoomstrijkijzer Ultimate Anti Calc FV9788 - Reviews

Kleuren
grijs

Lindsay2014 09-02-2018

Prima strijkijzer!

k gebruik het strijkijzer nu een aantal weken en ben nog steeds erg enthousiast.
Ook al moest ik in het begin erg wennen aan het gewicht van het strijkijzer, dat is totaal geen reden nu om het niet meer te gebruiken. Het ijzer is snel op temperatuur, heeft een krachtige stoomfunctie en een fijn lang snoer. Ook het kalktablet om het strijkijzer mee te reinigen is er handig.
Voor de prijs van het strijkijzer heb je zeker een prima strijkijzer!!

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • lang snoer
  • groot strijkblad

Minpunten

• gewicht

VAB 06-02-2018

Super mooi strijkresultaat

Tefal biedt de mogelijkheid het product voor 90 dagen te testen. Een mooie kans om ook dit strijkijzer eens te onderwerpen aan een onderzoek.
Voor mij is het het tweede Tefal strijkijzer dat ik test. Uiteraard met als einddoel één aan te schaffen die aan mijn wensen voldoet.
Het is een mooi ogend strijkijzer dat wel wat zwaar is. Dit laatste merk je met name op het moment als je voor langere tijd aan het strijken bent.

Dit enige minpunt weegt niet op tegen alle pluspunten en functies die het strijkijzer heeft.
Het strijkijzer is voorzien van een lang netsnoer (2,5 meter). Dit zorgt voor meer dan voldoende bewegingsvrijheid tijdens het strijken. In een mum van tijd is het strijkijzer warm en vlieg je met de supergladde strijkzool zonder enige moeite over iedere stof heen.
De geweldige stoomkracht van dit apparaat draagt eveneens bij een mooi eindresultaat.
Een automatische stoominstelling zorgt voor de juiste hoeveelheid stoom voor ieder kledingstuk.

Verticaal stomen is een leuke mogelijkheid, maar persoonlijk zou ik dit niet missen als het niet zou kunnen. Ook de functie dat het strijkijzer zichzelf uitschakelt op het moment als deze voor een bepaalde tijd niet gebruikt wordt, is een optie die aanwezig is.

Het is een mooie prijs voor een strijkijzer met deze mogelijkheden.

Pluspunten

• Gladde strijkzool
  • Netsnoer 2,5 meter
  • Kalkverzamelaar
  • Stoomfunctie

Minpunten

• Gewicht van het strijkijzer

Russcherm 01-02-2018

Fijn en krachtig

Het strijkijzer is zwaarder dan mijn oude. Daar moest ik even aan wennen. Hij strijkt heel fijn en soepel. Hij geeft veel stoom zodat de kleding snel kreukvrij is. Er zit een goeie punt op om de kleine hoekjes van overhemden te strijken. Daar ben ik echt heel blij mee. Het snoer is ook langer dan mijn vorige en dat is ook prettig. Het snoer zit niet meer in de weg. Het maakt strijken een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Snel warm
  • Leuk design
  • Strijkt soepel
  • Anti kalkfilter

Minpunten

• Gewicht

mier55 28-01-2018

grote watertank strijkt superglad

om te beginnen heeft het stoomstrijkijzer een leuk design ,het strijkijzer is snel opgewarmd voor gebruik. Het lange snoer aan het apparaat werkt prettig en zit niet in de weg. Ook erg handig is de ruime watertank voor de stoomfunctie. Het strijkijzer is makkelijk in te stellen voor het strijken van verschillende stoffen. Met een breed strijkoppervlak en de smalle punt strijkt het strijkijzer alles tot in de puntjes superglad zelfs de zwaardere stoffen zoals bijv.jeans.

Pluspunten

• strijkt superglad
  • lang snoer
  • grote watertank
  • breed strijkoppervlak

Minpunten

• ligt zwaar in de hand
  • onduidelijke handleiding