Bosch TDA70EASY - Reviews

Aafke 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkijzer met automatische temperatuurinstelling

Het is even wennen met de sensortechniek in het handvat, maar gaat snel goed. Hij wordt snel weer warm om verder te strijken. Ik vergat nog wel eens om de temperatuur te veranderen en als ik er aan dacht, duurde het een tijdje voor mijn oude strijkijzer voldoende was opgewarmd/afgekoeld. Bij deze gaat het automatisch en een stuk sneller, bijna direct. Ik mag graag naaien en de verstevigingen worden goed vastgezet. Hij strijkt iets stroever dan ik gewend was, maar heb zo hopelijk wel minder uitschieters. Al had van mij de zool best wat gladder mogen zijn. Groot waterreservoir, makkelijk te vullen en te legen en een ontkalkingssysteem. Ook het snoer is langer dan ik gewend was. Degelijkheid kan ik pas beoordelen na een paar jaar.

Marianne 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Gemak heeft een naam Bosch

Strijken is niet je hobby? Met het Bosch TDA 70 strijkijzer kan het je hobby worden.
Dit zelf denkende strijkijzer doet het voor jou, dat is echt gemak.

Linda 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch TDA70EASY

de i-temp technologie maakt het strijken heel gemakkelijk. En veilig; geen verprutste zijden bloesjes meer omdat het apparaat zelf de temperatuur regelt.Heel blij mee!

Onstein 30-05-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop

Makkelijk in gebruik door de automatische temperatuurregelaar.
Ook een pluspunt is de sensor. Bij per ongeluk de stekker erin laten, geen probleem.

strijkmoeder 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

maakt strijken niet leuker wel gemakkelijker

Zonder veel knoppen toch het grote strijk gemak.
Een kind kan de strijk doen. Het is heel gemakkelijk om alle kledingstukken door elkaar te strijken zonder op de temperatuur te letten. Er kan nu bijna niet meer fout gaan. Strijkijzer is snel warm. Had alleen iets lichter in de hand mogen zijn,