Tefal FV5210 Aquaspeed 210

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV5210 Aquaspeed 210 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

sascha22 01-01-2012
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Wat een geld voor een strijkijzer die het nog geen jaar vol houdt!! Hij lekt als een zeef en doet nu dus ook echt niets meer. Nooit meer een tefal voor mij!!

diana3107 20-01-2011
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Ik ben in principe altijd heel tevreden over dit strijzer geweest en heb nooit met lekkage oid te maken gehad. Dat anderen daar ook zoveel last van hebben verbaasd me. Eerst vond ik de grote vulopening onhandig maar nu ik eraan gewend ben vind ik het handig. Wat vaker vullen vind ik ook wel meevallen, maar de mijne lekt dan ook niet.
Maar heb er wel een groot probleem mee want ook bij doet ie opeens niets meer, na 10 maanden van de ene op de andere dag, niets mee gebeurd, heel vreemd. En ik heb de bon niet meer, dus flink balen, terwijl ik er juist zo tevrden over was. Nu dus op zoek naar ander met goede kwaliteit voor een leuke prijs...

B.Ellen 16-08-2010

Waardeloos strijkijzer!!!
Water zo op!!
Lekt als een idioot!!
Als je 'm op z'n kant zet spuit het water eruit!!
Koop dit apparaat niet,ik vind
dat Tefal 'm uit de productie
moet halen,één grote ergenis!
Veel pech,deze had ik net omgeruild voor de Philips GC
2821 bij Blokker,ook al zo'n
slecht apparaat,daar liep een blauwe vloeistof uit,plastic,
gelukkig doet Blokker niet moeilijk,maar nu vandaag weer terug met de Tefal!Vrijdag de Philips teruggebracht en Tefal mee,deze vandaag ook terug!!Welke koop ik nu bij Blokker??

Knikeend 02-06-2010
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Na 9 maanden van gewoon gebruik deed hij het ineens niet meer ! Ook lekte hij regelmatig. Daarvoor een paar jaar lang een philips gehad, dus dit was de eerste en gelijk laatste tefal strijkijzer voor mij.

Shopaholic77 03-02-2010
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Jammer,maar een miskoop.Hij is erg zwaar, lekt af en toe.Het reservoir moet je aan de onderkant vullen en is snel leeg.Het resultaat op de laagste stand is onder de maat.Maakt ook herrie (zwaar pruttelgeluid)Kan hem helaas niet meer terug brengen.

engelienart 10-11-2009
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Het strijkijzer lekte bij ons erg veel water. Teruggebracht naar de winkel. Kreeg direct een nieuwe mee, maar deze lekte ook. Niet zo erg als de eerste maar wel erg veel water.

Ik breng hem terug en vraag naar een ander merk cq type.

diane1983 03-09-2009
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

vanmorgen de tefal aquaspeed 210 gekocht, ik had een hoop strijkwerk ivm met terug komst vakantie.

in eerste instantie leek hij super, hij strijk super, (beter dan die goedkope strijkijzers) je bent zo door je wasgoed heen.

alleen na 1 uur strijken op stand 1, wilde ik kledingstrijken op stand 2 maar hij werd niet warmer ook op stand 3 niet, dus moest deze weer terug brengen naar de winkel.

heb toen toch maar de 250 serie genomen want deze heeft een druppelstop, aangezien bij de 210 eraf en toe zoveel water uitkwam dat de kleding weer aardig nat was. maar verder prima strijkijzer

Carol33 20-03-2008
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Het is voor mij sinds lange tijd dat ik met een stoomstrijkijzer strijk. Hiervoor had ik een gewoon niet-stoomstrijkijzer en daarvoor een afschuwelijk stroomstrijkijzer, heel zwaar, slecht stomend en het gaf bruine vlekken op de kleding.
Dit strijkijzer is weliswaar zwaar maar strijkt voortreffelijk. Het gaat sneller en het strijkijzer strijkt makkelijk. De zool glijdt goed. Ik heb nog niet ontkalt volgens de procedure, hopelijk blijft het strijker op deze goede manier werken in de toekomst. Dan had ik mijn vorige strijkijzer veel eerder weggedaan.
Het snoer zou langer mogen zijn. Ik werk nu met een verlengkabel maar dat was ik bij het vorige strijkijzer reeds gewend.

antje albertha 10-02-2008
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Strijkijzer bevalt mij goed, is licht in de hand. Hoeveelheid stoom is goed te regelen. Strijkt alles mooi glad. Het is even een gewenning dat je aan de achterkant water bij moet vullen, maar de opening past prima onder de kraan.
Kortom ik ben zeer tevreden met dit strijkijzer.

Estherdw 09-01-2008
Geschreven voor: Tefal FV5210 Aquaspeed 210

Ik heb dit strijkijzer nu 2 maanden in bezit en ga gebruik maken van de 90 dagen op proef, geld terug actie die Tefal nu heeft.

Ik vind het strijkijzer, zelfs zonder water, veel te zwaar. En wat mij het meeste tegenviel is dat het niet mogelijk is met dit strijkijzer op stand 2 te stomen. Alleen op stand 3 is het strijkijzer warm genoeg om gebruik te kunnen maken van de stoomfunctie.