Philips GC3569 - Reviews

Kleuren
blauw, wit
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marianne421 09-10-2015

Ik heb dit strijkijzer 10 dagen geleden gekocht bij Blokker. Ben er zeer tevreden over. Prettig in gebruik, strijkt alles moeiteloos glad, is snel op temperatuur, wordt heet genoeg en ook het grotere waterreservoir is prettig. Het strijkijzer is zeker niet zwaar. Kortom ik ben er blij mee!

Anoniem 29-10-2017

Slecht, lekt en zwaar, wordt niet warm genoeg

Ik gebruik em nu 2 jaar en heb er nooit met plezier mee gestreken en ben blij dat ik nu deze revieuws lees, want ik ben niet de enige. Lekt inderdaad, is zwaar, wordt niet warm genoeg, en kort snoer, bruin spul eruit iedere keer ook na ontkalken. Nu gevallen door onstabiel en kort snoer, temperatuur instel dop eraf en die krijg je er met geen mogelijkheid meer terug op. Jammer, goedkoop, maar duurkoop. Waarom heb ik geen andere gekocht eigenlijk ?

Annemarie2 07-12-2015

Prima strijkijzer

Nu sinds enkele weken in het bezit van dit strijkijzer, het is een fijn en goed handelbaar ijzer wat makkelijk in gebruik is. Strijkt mooi glad door de extra stoom.

GPW11 17-02-2015

Zal dit product niet meer aanschaffen

Het snoer is veel te kort en het strijkijzer wordt niet heet genoeg om kreukels uit het strijkgoed te krijgen. (Mijn was is niet te droog)