Tefal Pro Express Ultimate Care Stoomgenerator GV9562

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Pro Express Ultimate Care Stoomgenerator GV9562 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Gerda de Bruijn 05-07-2019

Geweldige stoomgenerator

Ik heb hiervoor ook een stoomgenerator van Tefal gehad, jaren gebruikt tot volle tevredenheid. Nu ik aan een nieuwe toe was heb ik naar diverse merken gekeken, maar heb toch weer voor een Tefal gekozen. Moet wel zeggen dat ik hem pas een paar maal heb gebruikt, maar wat een geweldig product. Het is bijna een plezier om te gaan strijken. Hij is gemakkelijk in gebruik en ziet er robuust uit. Hij lekt niet en maakt geen hard geluid bij opwarmen. Met het snoer die voor sommigen mensen te kort is, heb ik geen probleem mee. Voor mij is hij, onder voorbehoud, want ik heb hem nog niet zo lang, een dikke 9 waard.

Pluspunten

• gemak met strijken door goede stoomkracht
  • Uiterlijk

Minpunten

• geen

Steenman 11-03-2019

Zeer snel, effectief en eenvoudig strijken

Dit product is makkelijk in gebruik. Aansluiten gaat erg gemakkelijk, echter had het netsnoer iets langer gemogen. Dan kan het strijken beginnen. Wat een genot om met dit apparaat te strijken. Met de krachtige stoomfunctie zijn jouw kleren snel en professioneel gestreken. Kreukels zijn er met één veeg weg. Ik zou dit product aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• krachting
  • effectief
  • snel

Minpunten

• kort snoer

Leonie Vos 18-12-2018

Ik heb al heel wat stoomsystemen gehad (ik geef naailes, heb hem elke dag nodig) en dit is verruit de beste! Warmt snel op. Geeft veel stoom. Een temperatuur voor alles, je kan niks meer verbranden. Wil je tijdelijk een hogere temperatuur (linnen) dan is daar een knop voor. Die gebruik ik voor vlieselline plakken, wat echt een hogere temperatuur nodig heeft. Dat heeft deze dus, als enige in zijn soort! Ik heb nog nooit zo'n lol gehad in strijken! En nog erg mooi ook. Een dikke 10 van mij!

Pluspunten

• geen temperatuur meer in stellen nodig
  • veel stoom
  • grote watertank
  • lang snoer
  • mooi design

Minpunten

• geen

venice 28-09-2018

heerlijk apparaat

Het is een heel fijn apparaat. Het heeft een licht gewicht strijkbout.
Het water reservoir is heerlijk groot. Er komt goed stoom uit waardoor je moeiteloos de kreukels eruit krijg.
Het heeft ook een lang snoer wat ook erg prettig werkt.

Zeker een aanrader

Pluspunten

• groot water reservoir
  • licht gewicht strijkbout

Christien 10-09-2018

Snelle strijkhulp

Deze Tefal Tefal stoomgenerator is heel fijn in gebruik. Het heeft een lichtgewicht strijkijzer, met een smalle punt. Hierdoor kan je makkelijk langs knopen e.d. strijken. Het geeft een diepe, gelijkmatige stoom af, dus je bent hierdoor sneller door je strijkgoed heen. Het druppelt en vlekt niet tijdens het strijken. Wat ook fijn is, je kan het grote waterreservoir tussentijds vullen.
Op het handvat zit een lamp die stopt met knipperen als je van temperatuur wilt wisselen bijvoorbeeld. Het opruimen is ook praktisch omdat je de snoeren weg kan werken in het apparaat. Tefal heeft er een duidelijke beknopte handleiding erbij gedaan. Dat zie je tegenwoordig ook niet veel meer.

Pluspunten

• - diepe krachtige stoom
  • - geen vlekken of druppels
  • - handig in gebruik
  • - lichtgewicht strijkijzer
  • - snoeren netjes opbergen na gebruik

Minpunten

• prijs
  • vrij breed voor op de strijkplank

San83 07-09-2018

Heerlijk apparaat

Je kan zelfs genieten van strijken met dit apparaat: het is handzaam, de stoomfunctie werkt fantastisch en je kan 'licht' en makkelijk je kleding strak krijgen. Het is een heel fijn apparaat, enige nadeel is wel dat groot is, en daarmee lastig op te bergen. De grootte heeft ook zijn voordelen: daardoor is het waterreservoir bijvoorbeeld lekker groot.

Patricia 06-09-2018

Groot strijk oppervlak

Goed strijkijzer. Hij is erg licht van gewicht wat het strijken gemakkelijk maakt. Ook heeft hij een groot oppervlak waardoor je snel en gemakkelijk een blouse kunt strijken.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Groot strijk oppervlakte

Minpunten

• Temperatuur instellen niet logisch
  • Stoom niet gemakkelijk te beinvloeden

Aagja 03-09-2018

Gemakkelijk licht strijken

Het was al een bevestiging bij het uitpakken dat dit product met zorg en aandacht is verpakt!

Wel spannend om een strijkijzer te mogen testen. Daarbij was het ook een stok achter de deur om gelijk de was weg te strijken, dat was de enige manier om het apparaat goed te kunnen testen, door het te gebruiken.

Even snel de handleiding doorgebladerd, dat zag er niet al te moeilijk uit. Toch maar even mijn man erbij, zodat we samen konden zien of alles goed ging.

Mooi, degelijk apparaat, dat voel je gelijk bij het uitpakken.

Allereerst maar het reservoir vullen.
Het uitnemen van het reservoir gaat zonder probleem. Een mooi groot reservoir, gemakkelijk te vullen. Er gaat veel water in, dat scheelt met navullen. Dus kan ik veel achtereen doorstrijken.
Maar nu het reservoir terugplaatsen! Het lukte mij met geen mogelijkheid! Handleiding erbij: ja ik doe het toch goed. Wat nu?
Het lukt mijn man ook niet in een keer om het goed terug te plaatsen. Dat vind ik toch wel een dingetje hoor. Lijkt mij niet handig als ik aan het strijken ben ( of wil gaan beginnen) ik de hulp van mijn man nodig heb om het reservoir terug te plaatsen…..

Maar goed, nu strijken. De opwarmtijd was heel kort, ik kon al snel beginnen, ben begonnen met de middelste warmte stand.
Wat een heerlijk apparaat om te strijken, handzaam, licht. Heel fijn geen zwaar strijkijzer.
Maar ondanks het gewicht een goed resultaat.
De t-shirts en overhemden mooi glad en dat zonder veel kracht en inspanning. De spijkerbroeken en linnen broeken had hij meer moeite mee, ook nadat ik de temperatuur hoger heb gezet
Ik vond het strijken die dag echt niet vervelend meer.
Tot zover mijn eerste ervaring met het strijkijzer.
Het opruimen (door mijn man) riep bij hem wel wat gemopper op, het is een zwaarder apparaat dan wat we gewend zijn, dus het kostte hem meer moeite om het in de kast op te ruimen.
Dit is best een belangrijk punt, wij worden (zijn) wat ouder en het pakken en opruimen van het strijkijzer kan niet teveel inspanning/kracht meer kosten.
Oh niet te vergeten, het strijkijzer met een gemakkelijk beugeltje vast te zetten op de ondergrond! Slim gevonden, zo kan het ijzer niet vallen tijdens opbergen of als je hem even onbeheerd laat staan op de strijkplank! Echt een slimme toevoeging!

Pluspunten

• Heerlijk licht strijken
  • Mooi ontwerp
  • Gemakkelijk strijken
  • Heel mooi ontwerp
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Totaal apparaat erg zwaar
  • Moeite met zwaardere stoffen
  • Terugzetten reservoir best lastig

Walker 29-08-2018

Groot aparaat

Heb het apparaat nu een week in huis en ben er tevreden mee. Strijken ging nooit zo snel.
Ook je hemden zijn gladder en strakker dan ooit.

Enige nadeel is dat het apparaat zo lomp en groot is. Plus je hebt een aparte strijkplank nodig, de stoom blaast dwars door je schuim heen waardoor je na het strijken gelijk kan dweilen.

Verder is het een Top apparaat!!!

Pluspunten

• Snel
  • Gladde hemden

Minpunten

• Teveel kabels
  • Aparte strijkplank nodig

MJD 28-08-2018

Super stoomgenerator

Ik heb de Tefal Pro Express Stoomgenerator nu inmiddels ruim 14 dagen mogen testen.
Het is een prima apparaat, maar vind dat er een zeer onduidelijke gebruiksaanwijzing bij zit, ik heb zelf een zeer eenvoudige stoomgenerator en weet dus hoe het een klein beetje werkt.
het strijkijzer is zeer licht en daarom makkelijk hanteerbaar, Je krijgt een zeer verbluffend resultaat bijvoorbeeld overhemden en beddengoed ziet er bijna als nieuw uit na een strijk/stoom beurt. Elk plooitje is eruit ! Verder hebben ik dingen uit de kast gehaald die ik normaal nooit zou strijken of stomen maar echt het resultaat is geweldig

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Hij strijkt en stoomt soepel

Minpunten

• onhandige gebruiksaanwijzing

EB 27-08-2018

Lichtgewicht strijkijzer met prima stoomkracht

Ik mag dit strijkijzer testen. Inmiddels heb ik het een aantal keren gebruikt. Het strijkijzer zelf is redelijk licht en heeft een prima stoomkracht waardoor kreukels makkelijk zijn weg te strijken. Het netsnoer is wat aan de korte kant en het plaatsen van een vol waterreservoir gaat ietwat moeilijk.

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Gewicht

Minpunten

• Netsnoer kort
  • Volle watertank moeilijk terug te plaatsen