Tefal Fasteo Stoomgenerator SV6035

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Fasteo Stoomgenerator SV6035 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Marion 20-07-2020

valt tegen

ik strijk al jaren met een Tefal generator en ben altijd tevreden geweest, deze is iets goedkoper dan ik normaal kwijt zou zijn maar ik heb minder was tegenwoordig dus ik dacht die is ook goed......nou echt niet als ik de knop indruk reageert de stoom niet gelijk en als ik de knop los laat en het strijkijzer op til dan geeft hij nog een flinke stoot stoom in de lucht, heel irritant.
Ik vind hem te duur om meteen weg te doen maar de volgende wordt toch de duurdere serie want deze is goedkoop is duurkoop. ps. Als je nog nooit die andere hebt gehad is deze prima

Pluspunten

• stoomt goed

• stoom stoot nog na

Koorntje 27-12-2017

Perfect strijkijzer

Perfect strijkijzer ligt wel wat zwaar in de hnd.
Strijkt met 5 bar maar strijkt wel alle kreukels eruit .
Beter dan mijn strijkijzer van bijna 250 euro.
Stoom werkt nog even door nadat de knop wordt losgelaten

Pluspunten

• Strijkt perfect de kreukels eruit
  • Kalkfilter indicatie

Minpunten

• Zwaar in de hand

Snoes1 23-12-2017

Even wennen

Ik heb het betreffende strijkijzer nu 2 weken in huis. Op zich is het een mooi strijkijzer om te zien maar ik vind hem wel groot met het waterreservoir. Als ik aan het strijken ben neemt hij erg veel ruimte in op de strijkplank. Een lange broek strijken is dus een uitdaging. Dan moet je al iets naast je strijkplank zetten om daar het waterreservoir op te zetten. Ondanks het negatieve puntje over de grootte is het wel weer ideaal dat je altijd genoeg water hebt. Je hoeft je strijkijzer dus niet bij te vullen. Ongeacht hoeveel strijken je hebt liggen. Je kan gewoon in 1 stuk door strijken.
Het strijkijzer op zich glijd over de kleding dat is erg prettig. Al moet ik wel heel erg wennen aan de temperatuur. Mijn oude strijkijzer had ik altijd gewoon op de warmste temperatuur en daar kon ik nagenoeg alles mee strijken. Met deze is het wel erg wennen.
Ondanks sommige goede punten zou ik dit strijkijzer niet zomaar aan anderen aanbevelen. Het strijkcomfort is prima maar de grootte van het waterreservoir vind ik heel erg vervelend.

Pluspunten

• Fijne strijkbout
  • Genoeg stoom voor grote bult strijken

Minpunten

• De grote van het waterreservoir

TimFAJansen 23-12-2017

Snel en makkelijk!

De Tegal Fasteo met stoomgenerator bevalt mij erg goed. Het is een gebruiksvriendelijke strijkijzer. Ik ben heel tevreden over dit strijkijzer! Het waterreservoir is voldoende. Mijn verwachting was dat het reservoir snel leeg zou zijn, maar daar moet ik op terugkomen. De strijkzool glijdt makkelijk over de kleding heen. De strijkijzer geeft verassende resultaten met name bij het persen van pantalons ( wat altijd lastig is). Kracht zetten op het strijkijzer is niet nodig. Het strijkijzer doet zelf zijn werk. Kortom ik ben tevreden over dit strijkijzer en ik beveel hem dan ook aan!

Joosty 18-12-2017

Tefel denkt niet alleen aan alles, belooft ook alles

Ik ben zeer tevreden over het gebruik van tefal steam generator. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Binnen No time te gebruiken en strijkt echt waanzinnig goed. Door de hoge druk strijk het in 1 beweging echt alle plooien uit je kleding. Ook door de het ruime reservoir is bijvullen bijna verleden tijd. Je moet dit echt zelf ervaren. Ik had een oud tefal strijkijzer, die heeft mij ook al 20 jaar geholpen en nooit teleur gesteld, echter met de technologie die dit strijkijzer bevat, weet ik zeker dat ik de aankomende 20 jaar ook zeer veel plezier zal gaan beleven. Een echte must haves. De prijs is ook erg goed

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Kunt bijvullen terwijl deze aanstaat
  • Strijkt echt in 1 beweging alles glad

Minpunten

• Geen vulbeker

arjanmeun 18-12-2017

avondje strijken was zo verstreken

Laat ik beginnen te zeggen dat de Tefal Stoomgenerator echt doet waarvoor hij bedoeld is, snel en gemakkelijk de was wegwerken. En dat is een enorm pluspunt!! Bij het uitpakken van de doos had ik gelijk een positieve indruk, netjes afgewerkt, degelijk en duidelijke info (gebruiksaanwijzing en snelstartgids) dus hoppa, aan het werk

Ik had, om te testen, verschillende "strijkgroepen" gearrangeerd: jeans, katoenen shirts/truien en de elastische kleding + de jurkjes van mijn vrouw, de wat delicatere kleding zeg maar. Met groep 1 en 2 had de Tefal Stoomgenerator totaal geen moeite, de jeans waar ik normaal wel ff mee bezig ben stapelden in notime op en ook de shirtjes en truien lagen snel kreukloos op de tafel. Met de derde groep had ik duidelijk meer moeite, ik vond het lastig de juiste temperatuur te vinden of de geleverde stoomdruk was op dat moment te veel. Ik denk dat dit gewoon een kwestie van wennen is.

handige kenmerken zijn de snelle opwarmtijd (2 minuten) en het tijdens gebruik kunnen bijvullen. wat minder handig vind ik de beperkte ruimte onder de handgreep waardoor mijn dikke knokkels steeds de draaischijf verdraaiden. ook de reactietijd van de stoomknop is wat aan de trage kant maar overall vind ik het een prima product

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • opwarmtijd
  • bijvullen tijdens gebruik

Minpunten

• trage reactie stoomknop
  • onhandige handgreep

MissAbeilleRouge 16-12-2017

Ik ga nog van strijken houden !

In een woord kan ik de Tefal SV6035 beschrijven en dat is : Wauw!

Wat een machtig mooi apparaat, het design is strak en licht waardoor het ijzer lekker in de hand ligt.
Je hebt diverse standen waardoor je alle stofjes op de juiste stand kunt strijken.

Ik heb deze stoomgenerator nu een week in mijn bezit en ik zou niet meer zonder willen. Doordat ik veel strijk gezien ik kleding maak is dit echt een verademing. Strijken vond ik altijd een vreselijk klusje maar met de stoomgenerator wordt het juist leuk.
Je bent zo klaar en het resultaat is verbluffend.

Ik ga deze zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden, twijfel jij nog? Ik zeg niet doen maar kopen !

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Snel warm
  • Prijs kwaliteit is goed

Minpunten

• Vulbeker niet meegeleverd

Chantal004 16-12-2017

Prima strijkijzer/stoomgenerator voor niet al te veel geld!

Ik heb de Tefal SV6035 Fasteo Stoomgenerator strijkijzer met stoomgenerator nu 3 weken in mijn bezit en ben tevreden over het gebruik van deze stoomgenerator. Deze stoomgenerator is niet duur en voldoet toch aan de verwachtingen. De strijkbout zelf is erg snel op temperatuur. De stoomgenerator zelf is na ongeveer 2 minuten op temperatuur en gebruiksklaar. De stoomgenerator genegeerd voldoende stoom tijdens het strijken. Het enige dat lastig te zien is hoeveel water er in de generator zit of tot max gevuld is. Prima strijkijzer met stoomgenerator voor wat je ervoor betaald.

Pluspunten

• Niet duur
  • Snel op temperatuur
  • Voldoende stoompower

Minpunten

• Strijkbout niet te vergrendelen aan generator

Hanneke Bakker 09-12-2017

Perfecte stoomgenerator van Tefal

Wat een verademing deze stoomgenerator. Na jaren met een gewone strijkijzer te hebben gestreken is dit een licht apparaat in de hand. Alleen de geluiden moest ik aan wennen, maar nu alleen maar positief. De tafellakens zijnzonder kreukels en het strijkt sneller. Een aanrader.