Philips FastCare GC7705/30

Braun CareStyle 3 IS 3022 WH
8,0 (1)

JeroKeut 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Super strijker!

Wil graag met andere mensen delen dat de Philips GC7705/30 een geweldig strijkapparaat is.
We hebben hiervoor een ander merk gehad waarvan je het apparaat steeds moest laten afkoelen om de watertank weer bij te vullen. Hierdoor duurde het erg lang om de strijkmand leeg te strijken.
Met deze Philips Fastcare strijkijzer is dit geen probleem omdat hij een watertank heeft van maar liefst 2,2 liter, dit is echt een uitkomst voor het strijkcomfort. Enig nadeel is wel dat hierdoor het apparaat wel groot is en dus veel kastruimte nodig heeft.
Het strijkijzer glijdt soepel over de overhemden, shirts en spijkerbroeken heen. Ook de stoomuitstoot is erg groot en krachtig waardoor de kreukels als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Het design van de stoomgenerator is vergelijkbaar met alle andere stoomgenerators en had van mij wel wat spannender gemogen, maar voor het strijkresultaat maakt dit natuurlijk niet uit.
Kortom ik kan iedereen deze geweldige strijkijzer aanraden zodat ook de mannen thuis de strijk zelf kunnen doen. ;-)

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Snel op tempratuur
  • Stil in gebruik
  • Eenvoudig in gebruik

jennefi 05-12-2016 Product paar weken in bezit

tevreden maar....

Voor het strijken geef ik deze strijkijzer een dikke 9, nu wordt geclaimd dat deze strijkijzer stil is, maar zodra ik de knop indruk om te stomen (ik hou eigenlijk altijd de knop ingedrukt) dan begint hij hikkend te brommen wat een uiterst vervelend gehoor in het oor geeft. Ik heb 7 jaar lang een andere Philips stoomgenerator gehad en die was echt stil tijdens het strijken.

Pluspunten

• strijkt geweldig
  • strijkt snel
  • meerdere dage met waterreservoir

Minpunten

• brommend geluid tijdens het stomen
  • na stoom zodra ik de knop los laat

dara_uasg 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille en fijne strijkijzer

Ìk was uitgenodigd om dit product te gaan testen. Vreemd genoeg was mijn pakketje erg lang bij het Kiala-punt blijven liggen. Na het apparaat te hebben ontvangen heb ik het gelijk getest met de overhemden van mijn man. Ik moet zeggen, het gaat SUPER! Ik had een grote berg was liggen maar deze was in een mum van tijd weg. Heel fijn is dat er een groot waterreservoir op zit zodat je niet tijdens de strijkbeurt water moet bijvullen. Verder valt het op dat het apparaat erg stil is. Enige nadeel is dat de bak vrij fors is waardoor deze niet op de strijkplank past. Maar ja de voordelen wegen absoluut op tegen de nadelen.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Stil tijdens gebruik
  • Mooie kleur (persoonlijk)

Minpunten

• Groot formaat

Tebby 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Super strijkijzer

Wat een fijn strijkijzer is dit! Het ijzer is veel lichter dan ik had verwacht. Door de stoom zijn de kreukels er zo uit. Ik ben nu veel minder tijd kwijt met strijken. Hij drinkt gewoon water uit de kraan en je hoeft niet als je veel strijk hebt continu bij te vullen. Het ijzer is zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Snel warm
  • De kreukels verdwijnen snel

mamalina 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Philips Fastcare GC7705/30

Deze stoomgenerator zorgt ervoor dat je in een korte tijd je was hebt weggestreken. Zelfs spijkerbroeken zijn geen probleem, ze zijn binnen de kortste keren gestreken. Prijs/kwaliteit is goed. Het is een stoomgenerator die ik zeker kan aanbevelen

Pluspunten

• handelbaar
  • snel warm
  • mooi design
  • grote watertank

Kimiba 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stoomgenerator

Na een week strijken kan ik vol overtuiging zeggen dat ik uiterst tevreden ben met deze stoomgenerator. Door het grote waterreservoir hoef ik tussendoor niet te stoppen. Ook ben ik blij dat er tijdens het stomen nauwelijks geluid wordt gemaakt. Wat absoluut Mn verwachting heeft overtroffen is dat deze stoomgenerator echt glad strijkt en het strijken mij minder tijd kost. Er zit ook een ontkalkingsprogramma op. Handig! Deze heb ik nog niet hoeven gebruiken maar ik vind het een + dat de functie erop zit

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Stil in gebruik
  • Strijkt gemakkelijk
  • Strijkt glad in handomdraai

AM1974 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Ik had er meer van verwacht

Iedereen is altijd zo enthousiast over de stoomgenerators. Nu ik er zelf één heb snap ik dat enthousiasme niet zo. Ik heb meerdere kledingstukken die ik nu niet lekker kan strijken. Alsof het strijkijzer vastplakt. Voor mij tot nu toe dus nog geen verbetering. Helaas!

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • strijkijzer is niet zwaar

Minpunten

• om stoom te gebruiken moet je een knop indrukken
  • neemt veel ruimte in beslag
  • strijkt niet alle stoffen goed

Lynn 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn stil strijkijzer

Erg stil in gebruik. Fijn dat er zo'n groot waterreservoir bij zit, erg handig. Ook de anti-kalk functie is prettig. Aanrader!

• Anti-kalk functie

attje 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Soepel en gemakkelijk strijken

Strijken is met dit apparaat geen straf meer. Met de stoomfunctie ingedrukt glijdt het ijzer met gemak over alle soorten stof. Door de krachtige stoom verdwijnen alle kreukels. Inhoud van de tank ruim voldoende voor een grote strijkbeurt. Het apparaat is simpel te bedienen en snel gebruiksklaar.

Pluspunten

• krachtige stoomfunctie

Minpunten

• lawaai tijdens het stomen

Turientje 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn strijkijzer, Makkelijk in gebruik

We hebben dit strijkijzer nu een week in ons bezit, strijken is een stuk sneller geworden met dit apparaat. Dit strijkijzer is eenvoudig te bedienen, zonder eerst de gebruiksaanwijzing te lezen.
Het strijken gaat snel en het resultaat is mooi glad. Lekker groot waterreservoir.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Groot waterreservoir
  • Eenvoudig in gebruik

Angie38 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk apparaat

Deze stoomgenerator voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het is een gebruiksvriendelijk apparaat dat ook zonder gebruikshandleiding makkelijk te bedienen is. Snelle anti-kalkprocedure, lichtgewicht strijkijzer, groot waterreservoir. Het apparaat is snel klaar voor gebruik.
Jammer dat je het stoomknopje niet vast kunt zetten tijdens het strijken, maar het ingedrukt houden is op zich geen extra moeite.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Lichtgewicht strijkijzer
  • Makkelijk te bedienen

Lauraatje43 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stoomgenerator

Ik heb de fastcare nu een aantal dagen in gebruik en echt, ik wil niks anders meer. Het is echt een super fijn apparaat. Hij is stil en gebruiksvriendelijk.
Mijn was strijk ik nu in een veel kortere tijd helemaal weg.

• Afneembaar waterreservoir
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Snoer dicht bij achterkant strijkijzer.

eltjok 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

super strijkijzer

Wij hebben dit product ontvangen om te testen, ik ben gelijk al onder de indruk, de was strijkt gemakkelijk weg en het apparaat is goed kn gebruik, alles wordt duidelijk vermeld in gebruiksaanwijzing maar wijst zich eigenlijk vanzelf

Pluspunten

• supermakkelijk in gebruik
  • modern desing

Mike35 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Net toestel, makkelijk in gebruik en groot waterreservoir.

Ik heb dit stroomstrijkijzer mogen testen. Ik had al een stroomstrijkijzer van Philips namelijk de Perfect Care silence GC9545. Hierdoor ben ik misschien al wat verwend.
Ik vind de Fastcare een net en degelijk toestel om te zien. Geen gebruikershandleiding nodig om het toestel te kunnen gebruiken. Erg snel na aanzetten klaar voor gebruik. Maakt niet veel geluid. Vergeleken met de Perfect Care is de zool duidelijk wat stroever. Overhemden strijken maakt het zo iets lastiger. Ook de stoomkracht is duidelijk minder t.o.v. Perfect Care. De Fast Care pompt water zodra je het knopje van de stoom indrukt hierdoor kan er continu gestreken worden zonder onderbreking bij een grote was. Dit geeft wel iets geluid maar is niet hinderlijk. Bij de Perfect Care word er in het begin al water gepompt en niet tijdens indrukken van het knopje. Nadeel hiervan is dat je soms even niet kan strijken omdat er water gepompt moet worden. Voordeel Perfect Care is dat er geen draaiknop opzit om temperatuur in te stellen dit doet het apparaat automatisch, bij de FastCare is dit wel het geval. Al met al is de FastCare best een goed toestel maar vergeleken bij de PerfectCare doet hij duidelijk onder.

Pluspunten

• Snel klaar voor gebruik
  • Redelijk stil

Minpunten

• Weinig stoomkracht
  • Waterreservoir terugplaatsen kost wat kracht
  • Stroeve zool
  • Draaiknop temperatuur instellen

Frieda 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Afneembaar waterreservoir

Na goed te hebben ingelezen kwam ik op deze strijkunit en ik heb daar geen spijt van.
Het apparaat heeft een uitneembare waterreservoir en is zeer snel opgewarmd .
De strijkbout ligt lekker in de hand en voelt licht aan.lekker lang snoer van de reservoir naar de bout.
Draagvergrendeling om makkelijk weg te zetten.
En allerbelangrijkste is natuurlijk dat hij zo snel en kreukloos zijn werk doet

Pluspunten

• Fijne handgreep
  • Afneembaar reservoir
  • Snel opwarmen
  • Snel en kreukvrij werken

Yvette 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stoomgenerator

Een goede stoomgenerator, licht in het gebruik en geeft een goede stoomkracht. Ik vind het handig dat ik de temperatuur nog kan regelen. Hij heeft ook een handige ontkalking systeem

44procent 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkt licht en gemakkelijk.

Ik ben heel tevreden over dit strijkijzer, het strijkt soepel en gemakkelijk.
Het is een prettig hanteerbaar strijkijzer, met een krachtige stroomuitstoot, maar laat geen druppels na.
De herinnering wanneer je het ijzer moet ontkalken is handig.

Pluspunten

• Licht hanteerbaar
  • Laat geen druppels na.
  • Calc-clean herinnering
  • Mooi

Annie5 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Super stoomstrijkijzer, heel vriendelijk in gebruik

Ik ben echt heel blij met de Philips FastCare. Hoewel strijken nooit een hobby zal worden, maakt Philips het met deze stoomgenerator wel een heel stuk aangenamer.
De FastCare past prima op de strijkplank en warmt snel op. Het apparaat is heel vriendelijk in gebruik en ik vlieg in razend tempo door de strijkmand heen.
De Philips FastCare doet wat het belooft en vermindert de tijd die ik aan de strijk kwijt ben met bijna de helft. Kortom, ik kan iedereen de Philips FastCare aanraden!

Pluspunten

• Korte, duidelijke handleiding
  • Heel gebruiksvriendelijk
  • Krachtige stoomfunctie
  • Sterk verminderde strijktijd

Saida75 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stil strijken

Mijn vorige stoomgenerator maakte zoveel geluid en deze niet. Waterreservoir is een stuk groter en hij is super licht

• Licht
  • Snel klaar met strijken
  • Na 2 minuten al te gebruiken

Minpunten

• Tot nu toe geen