Tefal Pro Express Total GV8960

Braun CareStyle 3 IS 3022 WH

Braun CareStyle 3 IS 3022 WH
8,0 (1)

Gert-Jan 29-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

toch problemen na twee a drie jaar

Op zich doet deze stoom generator het goed, maar na twee jaar komt er opeens kalk uit het apparaat terwijl de ontkalken geregeld is geleegd en er niet veel kalk in het water zit hier... En wat er dan gebeurt als je een overhemd strijkt...het kan terug in de was. Dat is in jaar drie erger en erger geworden en lijkt niet schoon gemaakt te kunnen worden. Het is nu zo dat ik alsnog een nieuwe moet gaan kopen en dat wordt dus geen Tefal. Duur apparaat, werkt goed maar kwaliteit is SLECHT

naomi 01-05-2016 Product half jaar in bezit

tefal stoomgenerator

na jaren een gewoon stoom strijkijzer gebruikt te hebben en altijd last van een zool met kalk en vaak vlekken achter laat op kleding nu over gestapt op een tefal stoomgenerator strijkijzer, al had ik dit gegeten was ik er jaren eerder aan begonnen.Heerlijk licht in de hand, makkelijk vul reservoir , snel warm, handige knop voor extra stoom en wat is nou mooier als het glad in de kast hangt.In één woord GEWELDIG.

Lida 29-04-2016 Product maand in bezit

Nooit een gewoon stoomstrijkijzer meer!!

Sinds een aantal jaren had ik een Tefal stoomgenerator. Helaas was de vorige buiten werking en hebben wij een nieuwe gekocht. Bij de kringloop nog even het repaircafe bezocht en wat bleek? hij moest gereset worden en DAT wist mijn man niet! Dus staat er nu een reserve in de schuur en wij willen nooit een gewoon stoomstrijkijzer meer.

Stofke 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Met dit apparaat is strijken een genot.

Gemakkelijk onder de kraan te vullen door de afneembare bak. Snel klaar, door altijd volop stoom. Zelfs een stand voor spijkerbroeken of extra gekreukt wasgoed. Fijn om het apparaat rechtop te kunnen zetten terwijl je een nieuw stuk pakt.

Anoniem 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Super, wereld die openging

Na jaren een oud strijkijzer te hebben gebruikt nu een stoomstrijkijzer cadeau gekregen. Er ging een wereld voor me open.
Strijken gaat nu veel makkelijker en sneller. Zou niet meer anders willen

Martijn 14-04-2016 Product kwartaal in bezit

Tefal Pro Express Total GV8960 is een geweldige stoomgenerator

We zijn erg blij met onze Tefal Pro Express Total GV8960 stoomgenerator. Het strijken gaat een stuk sneller als met een traditionele strijkbout. Ook de functionaliteit waarmee de elektrakabel automatisch kan worden opgerold zoals in een stofzuiger is bijzonder handig.

Anna 12-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Heel erg blij met Tefal!

Gemakkelijk in de bediening, strijkt/stoomt heel goed.
Ik had al een goede stoomstrijkijzer, maar deze was helaas kapot.
Gelukkig heb ik een goede keuze gemaakt, om deze Tefal stoomstrijkijzer te kopen, want hij is nog beter dan mijn vorige!!
Ik ben heel tevreden ermee! Afneembare waterkan is ook ideaal, geen geknoei met water. Ik heb hem al 1 jaar en ben nog steeds heel tevreden over dit product!

Voelderust 11-04-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat hij moet doen

Het is een gebruiksvriendelijk, gemakkelijk maar bovenal kwalitatief goed product. Hij stoomt en strijkt alles glad zonder al teveel moeite. Hierdoor is hij zelfs voor mij als man, eenvoudig in gebruik! Top aankoop voor een mooie prijs.

aagaertener 30-05-2015 Product maand in bezit

Deze Tefal pro express auto control GV8960 is makkelijk in te stellen in fijn, normaal en grove kleding hij is fijn in gebruik en bevalt mij uitstekend

Janas1977 28-05-2015 Product paar weken in bezit

Na 10 jaar met mijn oude Tefal stoomstrijkijzer te hebben gedaan,moest hij worden vervangen omdat mijn man hem met het pakken van wat andere materialen uit de kast waar mij Tefal strijkijzer stond het voor elkaar kreeg de Tefal uit de kast te storen,en een val van 1.60 mrt te maken dit vond de Tefal niet prettig en er waren wat dingen afgebroken,ik vond het erg jammer om van de oude machine afscheid te nemen,maar gelijk dacht ik,nu heb ik de kans om eindelijk weer eens een nieuwe te halen,wij zijn nog de zelde dag naar de Makro vestiging bij ons in de buurt gegaan en met een glimlach de nieuwe Tefal strooms strijkijzer in onze winkelwagen te laden.
En achter af zeg ik steeds,wat ben ik blij dat mijn man de oude heeft gesloopt
En de nieuwe Controle GV8960 bevalt uitstekend,en is een genot om mee te strijken.
Top Top Top

Sunny03 28-05-2015 Product maand in bezit

İk ben zeer en zeer te vreden met mijn stoomgenerator ik ben in een mum van tijd door mijn strijkgoed heen echte aanrader voor mensen die er een nodig hebben top aparaat

alexwells 28-05-2015 Product maand in bezit

De Tefal Pro Express Total Auto Control GV8960 is een genot om te gebruiken, zeer snel, efficiënt en schoon!

knippmat 08-02-2015 Product maand in bezit

7,3
We gebruiken het apparaat nu vier weken intensief. Keurig ontkalkt na elke 2 a 3 strijkbeurten via het handig schroefmechanisme. Het waren vier fantastische weken. Helaas is de 'stoom-output' na al fors gereduceerd tov die eerste weken. Ook komt er veel water uit de stoomgaatjes bij het eerste gebruik direct na het opwarmen.

Dit hebben we al eerder ervaren bij goedkopere versies van de bekende producenten. Jammer dat het bij hun topmodellen precies zo werkt. Ik vraag me af waarvoor ik de meerwaarde betaal.

famvanschie 23-01-2015 Product maand in bezit

Dit is onze eerste stoomgenerator en deze is erg simpel in gebruik.
Door het grote reservoir is tussendoor navullen tijdens het strijken haast niet nodig.
Het snoer, waar ook het water door stroomt is goed geïsoleerd zodat je je niet kan verbranden.
Alle draden kun je goed oprollen zodat je het apparaat eenvoudig kan opbergen.
Het strijkgoed (ook al is het erg gekreukt) wordt weer helemaal glad zonder dat je veel kracht hoeft uit te voeren.
Je kan ook diversen instellingen wijzigen zodat je meer-normaal-minder stoom kan genereren voor bijvoorbeeld spijkerbroeken of juist kwetsbare stoffen.
Indien nodig kun je ook verticaal strijken als je kleding aan een kleerhanger hangt.

marianardo 21-01-2015 Product maand in bezit

Iedereen die een nwe stoomgenerator nodig heeft, moet deze echt kopen want het is een geweldig apparaat wat strijken tot een plezier maakt.
Ook de stoom uit de punt (apart te bedienen) is ideaal om in de hoeken te komen.

Hennie_V 02-02-2014 Product paar weken in bezit

Handig apparaat met 3 standen en een groot afneembaar waterreservoir. Strijkt makkelijk en supersnel. Hele goede keuze!

Els Henne 02-02-2014 Product maand in bezit

Deze stoomgenerator doet wat er wordt beloofd.Hij is licht in gewicht,heeft een gemakkelijk te vullen waterreservoir waarmee makkelijk de hele was kan worden gestreken.
Ook prettig is het dat de temperatuur en de stoom automatisch worden geregeld.
Het persen van broeken, is een fluitje van een cent, het strijkijzer heeft geen enkele moeite met de dikte van de stofen. (spijkerbroeken) worden moeiteloos kreukvrij gemaakt.
Een fijne bijkomstigheid is dat dat je aanzienlijk korter over een strijkbeurt doet dan met een gewoon stoomstrijkijzer.

Angelique_e 03-01-2014 Product paar weken in bezit

Het beste stoomstrijkijzer dat ik tot nu toe van Tefal heb gehad. Snel, kreukloos en gemakkelijk strijken.

AGR37 02-01-2014 Product maand in bezit

mijn ervaring met de tefalstoomgenerator,hij is geweldig fijn in gebruik met apparte
standen voor alle soorten stof je kunt er heel gemakkelijk mee strijken,met afneembaar waterreservoir wat erg gemakkelijk is en hij is binnen 2 minuten warm dus heel snel gebruiks klaar.
Je bent veel sneller klaar met het strijken dan met een normaal strijkijzer.
en wat ook erg fijn is dat je een colbert ook heel gemakkelijk glad kan krijgen
je houd de stijkbout voor het colbert en met een druk op de knop produceert hij genoeg stoom
om het glad te krijgen.
Een echte aanrader voor iedereen, ik kan niet meer zonder.

M.Baart 05-12-2013 Product paar weken in bezit

Ongeveer 6 jaar geleden ben ik van een traditionele strijkbout overgestapt naar een Tefal stoomstrijkijzer
De benodigde strijktijd is meer dan gehalveerd en het resultaat is uitstekend!

Mijn eerte was een GV8110 welke echter na 2,5 jaar defect raakte.
Deze werd daarop uit coulance door Tefal vervangen door een GV8330.
Helaas blijkt na 3 jaar de thermostaat in de voetzool defect en economisch niet hetstelbaar. Reparatie is duurder dan een nieuwe GV8330.

Kortom wij zijn zeer enthousiast over elk van de afgelopn jaren gebruikte Tefal stoomstrijkijzers en hopen dat deze Tefal Pro Express Total Auto Control GV8960 zeer lang blijft werken.