AEG AET3520 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AET3520 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

rosc65 20-04-2014
Geschreven voor: AEG AET3520 zilver

Deze stofzuiger werd ons aangeraden door de verkoper met het verhaal dat deze super zuigkracht heeft en het gemak van een stofreservoir. Dat van die zuigkracht klopte....helaas alleen de eerste twee keer dat je hem gebruikt. Daarna kun je filters reinigen wat je wilt, hij blijft op vol vermogen draaien. (Dus met het rode lampje aan) Hieroor slaat hij door de thermische beveiliging regelmatig uit. Filters reinigen en je kunt weer 5 minuten stofzuigen. Kortom; miskoop van het jaar !!!

Aristoles 26-01-2013
Geschreven voor: AEG AET3520 zilver

Ben het wel eens met de slechte reviews van anderen.
Hij ziet er leuk uit en dat lokt in de winkel (verrekte designers ook). Maar wat een slechte stofzuiger.
Net uit de doos begint het allemaal goed. Het ding zuigt redelijk maar na 1 goede zuigbeurt zitten die kleinere filters al snel dicht. Dat betekent compleet demonteren en alles goed schoonmaken. Met name dus die HEPA en andere kleine filter. Met warm water uitspoelen en goed laten drogen. Volgens de beschrijving zelfs 24 uur. Maar wil je daarop wachten? Natuurlijk niet. Met name omdat na 1 flinke zuigbeurt je weer alles grondig kunt schoonmaken.

Ik heb deze bijna een half jaar maar ben hem al spuugzat. Heb net deze week de nieuwste Philips gekocht, de 9192. Zie mijn review.
Als je iets meer kunt besteden is de overgang van deze naar die Philips alsof je van een fiets naar een Ferrari gaat.

Luthienna 22-12-2012
Geschreven voor: AEG AET3520 zilver

De meest waardeloze stofzuiger die ik ooit heb meegemaakt! Wat een miskoop! Vanaf dag 1 nooit goed gewerkt.
Om nog iets van zuigkracht te behouden ben ik zelfs genoodzaakt om alle verlengstukken van de stofzuigerslang te verwijderen om vervolgens op knieën mijn woning te zuigen. Om een indicatie te geven van de zuigkracht kan ik als voorbeeld noemen dat de stofzuiger niet in staat is om iets als een nietje op te zuigen. Daarbij komt dat het stofzuigen binnen een kwartier moet zijn afgerond, omdat na een kwartier de stofzuiger door oververhitting uitvalt.

gijsssss 06-01-2013

Goedendag,

Heb je er al eens over nagedacht om de filters schoon te maken? Een stofzuigermotor koelt zichzelf met de aangezogen lucht. Als de boel verstopt zit, zuigt hij dus slecht en raakt hij oververhit.
Het vorige model heb ik jaren lang gebruikt, zonder enig probleem, volop zuigkracht. Ik denk dus echt dat je het bij jezelf moet zoeken (onderhoud) en anders even aanmelden voor garantie.