Kärcher WD 2.200 - Reviews

Stofopvang
zakloos
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,5

Roger 24-11-2017

Blaast water eruit aan acbterkant

Bij nat zuigen blaast hij, aan de achterkant, vuil water eruit, terug op de schone vloe.Terwijl de vuilwatertank nog niet eens voor eenderde vol zit
Dit zou niet mogen kunnen,trouwens zo staat het echter ook niet in de beschrijving.
Slechte aankoop voor relatief weinig geld.
En dit voor een Kärcher?
Mm.... zou dit met andere producten van Kärcher ook zijn?
Toch maar eens bij de een ander merk shoppen.
Mijn advies: handen af van dit product.
Jammer kärcher,een gemiste kans hiermee.

ReinJ 07-06-2011

6,2
Voor het doel is deze droog nat zuiger geschikt. (Droogzuigen van geschrobte vloer) Als de watercontainer meer dan 1/3e vol is dan blaast de motor aan de achterkant water uit.

Je moet dan ook rekening houden dat je na ongeveer 2 liter vocht het reservoir leegt.

Sander verstegen 10-09-2018

foeilelijk maar werkt prima

Mijn vrouw vindt m spuuglelijk en wil m niet zien.. Maar voor in mijn werkplaats is deze uitstekend, werkt goed, beetje veel lawaai.
En het gebruik reservoir moet tijdig geleegd worden, maar verder een prima stofzuiger.

Jacqueline 23-04-2018

fijne stofzuiger, alleen zwakke slang

Ik heb deze nat/ droogzuiger nu 6 jaar. Hij bevalt prima. Ik gebruik hem met een stoffen stofzak, die je leegschudt en hergebruikt, in plaats van de papieren zakken.
Zuigkracht is goed. Nadeel is dat de uitlaat, waar de lucht naar buiten komt, rondom zit. De kattenharen en stof die ik nog niet opgezogen heb, dwarrelen er dan vandoor. Maar het grote nadeel vind ik de slang. Al vrij snel scheurde de slang bovenaan, waar hij een knik maakt waar hij aan de stang vast zit. Na 3 x scheuren hebben we een gebogen handgreep erbij gekocht, zodat de slang niet meer knikte. Maar ook daarna bleef hij scheuren. Misschien dat kleinere mensen hier minder last van hebben. Ook is hij nu onderaan gescheurd, bij de ingang van de zuiger. iedere keer knip ik het kapotte stuk eraf, en de slang wordt dus steeds korter. Een nieuwe slang kopen kost 27,95. Waarbij ik bang ben dat deze net zo snel scheurt. Ik ga nu kijken voor een andere stofzuiger

Pluspunten

• nat zuigen
  • groot reservoir

Minpunten

• slang
  • uitblazen

DaanKiesKeurig 01-05-2012
  • Product jaar of meer in bezit

2,8
Gebruik hem voor droogzuigen, maar dat is een regelrechte ramp. Zuigt niet goed en pak soms maar noodgedwongen m'n gewone stofzuiger (met alle nadelige gevolgen voor die 'gewone' stofzuiger). Al vanaf het begin.
Kijken of ik de bon nog ergens kan vinden, dan mogen ze er maar eens wat mee doen bij Kärcher.

Ik zou hem in ieder geval niet aanbevelen (zelfs afraden) om droge dingen te zuigen.

nemleem 17-01-2011

Dit ding doet precies wat het moet doen, water opzuigen. Rijdt makkelijk op zwenkwielen. De motor zit bovenop, dus kan zelfs in natte ruimte geplaatst worden. elke dag even door mijn natte kelder heen halen en droog is ie weer. Top ding voor dat geld!

Eelco van Vliet 14-01-2011

7,3
Prima stofzuiger voor het geld. Ik gebruik 'm vooral voor de natte klusjes, het opzuigen van water gaat prima. De zuigkracht is meer dan voldoende voor zowel nat als droog. Het uizuigen van de boot of het droogmaken van het terras, hij doet het allemaal. De constuctie is goed zoals je mag verwachten van karger.

De stofzakken zijn wel relatief prijzig maar makkelijk verkrijgbaar, ongeveer een euro of 12 per 5. Dat is net zo duus als 5 Miele zakken, allen bij Karger krijg je dan een paar hele simpele papieren zakjes.

Kortom prima stofzuiger, wel even de gebruiksaanwijzing lezen of wanneer de stofzak en wanneer het filter te plaatsen.

Rien1949 14-12-2010

Deze stofzuiger bij Gamma gekocht voor een aanbiedingsprijs van € 49,00. Al een paar keer gebruikt en zuigt perfect. Makkelijke bediening. Enorme zuigkracht. Ideaal als tweede zuiger in de garage om bijv. de auto te stofzuigen. Enige minpuntje: het snoer is vrij kort dus je moet er een verlengsnoer bij gebruiken.De zakken kosten bij de officiële dealer € 16,95 de vijf maar als je gaat googelen vind je ze voor een tientje incl. verzendkosten.

Pieter90120 22-11-2010

2,2
NIET KOPEN AUB!!!!!

Volgens gebruiksaanwijzing kan deze karcher nat en droog zuigen, maar helaas alles wat er tussenin zit gaat niet, voor droogzuigen moet de veel te dure stofzak geplaats worden, en bij nat zuigen alleen het schuimrubberen element. gevolg van opzuigen van bv nat behang? vergeet het maar. mijn hele kamer vol met stof. bedankt Karcher.

Een set stofzakken voor dit model is erg slecht te verkrijgen, bij de dealer geweest, maar die moet deze eerst bestellen. prijs? € 16,95 per 5 stuks, is dat duur voor een stofzak van circa 2 liter inhoud?

als ik dit allemaal had geweten had ik deze niet gekocht, nu rest mij de vraag, in welke kliko moet deze afgevoerd worden?