Miele S 4511 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele S 4511 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Caroline_be 21-08-2007

Ik heb deze stofzuiger nu een half jaar en ben er uitermate tevreden over. Vroeger zag ik er dikwijls tegenop om te stofzuigen maar met deze lichte en superbendige stofzuiger mét dan nog een prima handvat is het een aangename karwei geworden!!
De zuigmond is heel gemakkelijk om te vormen (enkel met één druk op de knop). Vroeger met m'n Philips was dat een gans gesukkel en moest ik met m'n voet op de zuigmond draaien. Mij raadden ze een S5 aan maar ik zie daar het nut niet van in! Welk tapijt mag met zoveel watt behandeld worden?:-( De S4 zuigt prima en dan nog moet ik hem op mindere stand zetten! Een heel goeie aankoop én vooral het comfortabel handvat is héél zalig om te gebruiken!